Gå til innhold

fant du din kjæreste da du minst ventet det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du var mest opptatt og fokusert med ditt, og kanskje langt hjemmene i fra, og ikke en tanke om nettdating, var det da du var i din egen boble og liv du møtte ditt livskjærlighet?

fortell. :hjerte:

Anonymkode: 96c57...74e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg lette etter ham. 

Anonymkode: 90f3a...9fc

• Liker 3
Skrevet

Tja... ja egentlig. Hadde prøvd å date litt etter brudd, men føltes kunstig og feil. Møtte mannen i mitt liv kort tid etter, selv om «sjekkeradaren» var slått av. :) 

Anonymkode: e0053...1e1

Skrevet

Ja, fant ham når jeg akkurat var ute av et voldelig forhold. Forventet ikke å finne kjærligheten igjen noensinne, men der var han, tålmodig og fantastisk.

Anonymkode: 614f3...b8d

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Fant han når jeg minstet ventet det. Møttes pga. felles hobby, og hadde egentlig gitt opp å finne kjæreste, kjærlighet. Men vi hadde gnistrende kjemi fra starten, og i løpet av et par-tre uker var vi kjærester.

Han er min store kjærlighet, og om et par måneder skal vi feire 2-årsjubileum. For en gangs skyld har jeg hatt flaks i livet. :) 🥰

Anonymkode: c7a53...09b

• Liker 5
Skrevet

Ja, en veninne som møtte ham via sin kjæreste og var overbevist om at han var mannen for meg. Jeg var på  en reise i 3 mnd og ble fortalt om denne mannen hun skulle presentere meg for. Brydde meg lite da jeg ikke hadde noe tro på at hun kjente meg så godt + har aldri vært interessert i kjæreste. Sammen på 15 året med barn og hele pakka. Så feil kan man ta.

Anonymkode: 3795f...15f

• Liker 4
Skrevet

Ja, tittet litt rundt på møteplassen en kveld og han dukket opp. Hadde vært singel 6 år og forsonet meg med at sånn skulle det fortsette å være. Møttes etter 1 uke og ble sjarmert. Ble fler og fler dater og etter 2 mnd var vi kjærester. Kjøpt leilighet sammen nå. 7 mnd sammen snart og jeg har funnet han jeg skal dele resten av livet med. Er så innmari forelsket i denne mannen :)

• Liker 2
Skrevet

Jepps. Største klisjeen noensinne. Møtte han i bryllupet til ett felles vennepar, men hadde ikke møtt på hverandre tidligere selv om vi begge var ofte på besøk hos de. Jeg var fortsatt helt knust og apatisk 6 mnd etter forrige brudd, og han bodde fortsatt sammen med barnemor selv om forholdet var over og han planla å flytte utenlands. Så det var ikke ideelt. Så vi gikk inn i det med en avtale om att vi hadde ting å finne ut av og få avklart, men det var noe mellom oss som vi ikke kunne gi slipp på. 20 år senere så kan vi vel si att vi fikk det til. Selv om det ikke var ideelt eller helt stuerent så ble det oss til slutt. 

• Liker 4
Skrevet

Ja, hadde kommet ut av et langt og litt destruktivt forhold og hadde egentlig tenkt å være alene en stund. Men fyren jeg kom i snakk med utenfor en bar midt på natta 6000km hjemmefra, viste seg å være mannen i mitt liv og vi har vært gift i 14 år nå. Var mye som ikke var ideelt, men har aldri angret en dag :) 

Anonymkode: 18b90...628

• Liker 3
Skrevet

Ja!! Nettopp kommet ut av et ræva forhold og skulle fokusere på meg og mitt... Så tenkte jeg at det kanskje en rebounce/ons ville hjelpe.. 

15 år siden nå 😉

Anonymkode: ac161...e17

• Liker 4
Skrevet

Ja. Jeg hadde nettopp kommet ut av ett heldødt forhold, og jeg var så lei av menn. Hadde det mye morro sammen med venninnene mine og på en bursdag til en venninne møtte jeg han i de sene nattetimer. Jeg var full, han enda fullere og egentlig var han invitert heller. Jeg viste hvem han var og trodde han var en suring. Men den kvelden var han så morsom og raus med komplimenter. Jeg var sulteforet på fagre ord, så det gikk som det måtte gå, jeg ble med han hjem. Etter en halv runde sex sovnet han, og jeg lurte meg i drosje og dro tilbake til festen. Jeg sa til venninnene mine at dette skulle jeg aldri gjøre med han igjen, og de var så lojale og sa seg helt enig 😂 For første gang i mitt liv tenkte jeg ikke mer over det, jeg var helt enig med meg selv om at det var unødvendig. En måned senere sendte han meg ei melding (brukte en måned på å finne ut om jeg var singel og samle mot) og nå sitter vi her 6 år senere, gift og med ett barn (og en haug av særkullsbarn). 

Anonymkode: 79954...ec0

• Liker 2
Skrevet

Nettopp gått igjennom et vondt brudd. Lastet ned Tinder for å flørte litt. Har alltid vært glad i å flørte og tulle. Det var jo fine 3 dager.🤷‍♂️ Hu kom på døra og det ble oss❤️❤️

• Liker 1
Skrevet

Ja han sjekket meg opp i treningssalen hos fysioterapeuten som vi begge gikk til😄

Anonymkode: 6938c...15f

• Liker 1
Skrevet

Vi møttes på en bursdag med felles venner, ingen av oss skulle egentlig dra dit og var kjærlighet med første blikk. Ble et langt samboerskap ut av det. De siste 4 årene har jeg derimot ikke klaffet med noen, heldige dere som har truffet noen relativt kjapt etter brudd. Jeg var glad for å være singel de første 3 årene, men på 4 året blir det litt trist.

Anonymkode: 260fe...1b0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja, hadde kommet ut av et langt og litt destruktivt forhold og hadde egentlig tenkt å være alene en stund. Men fyren jeg kom i snakk med utenfor en bar midt på natta 6000km hjemmefra, viste seg å være mannen i mitt liv og vi har vært gift i 14 år nå. Var mye som ikke var ideelt, men har aldri angret en dag :) 

Anonymkode: 18b90...628

Nesten som meg det.  Endte opp med han jeg gidta meg  med like etter et brudd, og hvor jeg skulle være alene en stund. Pga dårlig forhold. 

Dvs jeg møtte han 6mnd før. Men han var ikke min type. Så han prøvde jo å førte litt, uten å være påtrengende. Men hadde bestemt seg fra første sek at det skulle bli oss. Jeg er jo litt treg sånn og skjønte ikke det 

Jeg gjorde det slutt med typen, etter at han stjal bilen min. Og hadde da planer om å være alene en god stund. Men ca 4 uker etter bruddet så fikk han  vite om det. Og da ga han gass. Så endte jo opp med han som ikke var min type. Og har vært sammen over 25år til sammen og gift på veien 

Anonymkode: 5688b...a0c

Skrevet

Ja, jeg var egentlig klar for å være langvarig singel for første gang på mange år. Møtte et par menn helt useriøst. Men så var det en kar som skilte seg ut. Helt fra første stund på nett gikk praten så lett. Jeg var faktisk veldig nervøs på den første fysiske daten fordi jeg hadde begynt å tro at han kanskje var noe ... begge var litt sånn wow da vi så hverandre. Samtidig som noe ved ham roer meg. Og noe ved meg roer ham. Og vi har mange felles interesser og verdier. Vi bare funker 🥰

Anonymkode: 3671d...6f9

• Liker 2
Skrevet

Jeg fant min mann da jeg hadde gitt opp å finne mann.  Da jeg endelig var tilfreds med livet uten mann da skjedde det. 

• Liker 4
Skrevet

Ja,rett før jeg la på Tinder-røret for godt, drittlei av det meste, da var han der 🥰

Anonymkode: c79d7...a69

• Liker 5
Skrevet

Ja. :)

Jeg traff samboeren min på tinder, og ingen av oss var på jakt etter et forhold på daværende tidspunkt, og det ble vi også enige om. Det tok ikke så veldig lang tid før samboer innrømmet at han begynte å få følelser, og at han syns det var best at vi enten fortsatte for å se om det kunne bli et forhold, eller at vi avsluttet. Først så ble jeg irritert, for det var så uforventet. :ler: Men det tok ikke så lang tid før jeg skjønte at jeg hadde følelser for han og, så da begynte vi å date mot et potensielt forhold. ❤ vært sammen i 4 år. ❤

Anonymkode: a2d20...0fa

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Ja. Jeg skulle bare ha et uforpliktende knulleforhold for å holde ut i et forhold med barn. Vi snakket så godt sammen, ofte i timesvis. Jeg skjønte ikke hva som skjedde med meg før hun plutselig sa e-ordet. 20 år siden nå. Kjærligheten er dyp og varm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...