AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Hei dere, Jeg er med hånda på hjertet ikke interessert i å date denne mannen her, men tenker at singelliv er rett forum: Hadde et ONS i sommer - vi la til hverandre på snapchat mens jeg fortsatt var hos han, han fant meg og la meg til på instagram dagen etter. Han har sendt snaps i to (nesten tre) måneder nå. Ingen ting personlig eller ingen ting som svarer direkte på det jeg sender han. Jeg mistet litt piffen og sluttet da å sende han snaps, da det uansett ikke førte noe sted. En kveld var jeg god på vin og lurte på hva han drev med. Han svarte neste dag med at han sov og ikke så snappen min og la til kysse-emoji. Jeg har ignorert han totalt de siste ukene, men han fortsetter å sende en snap i ny og ne. Så hvorfor gidder (noen) menn å opprettholde kontakt når de uansett ikke foreslår eller er interessert i et nytt treff (for sex) en gang? Må igjen presisere at han er en flott fyr - men at han personlighetsmessig er totalt det motsatte av det jeg kan tenke meg i en kjæreste, så jeg stiller ikke spørsmålet fordi jeg er såret eller ønsker noe mer med han o.l. Sexen var god, kunne tenkt meg å møte han igjen utelukkende for det. Har lagt det dødt nå. Syns bare det er utrolig forvirrende oppførsel. Kanskje noen menn har svaret på hvorfor en mann oppfører seg sånn? 🤪 Anonymkode: ebbf4...b5f 3
Doktor Dyregod Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Han håper nok på mer denne gutten. Men han vil ikke spørre. Det er jo å mase. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Doktor Dyregod skrev (18 minutter siden): Han håper nok på mer denne gutten. Men han vil ikke spørre. Det er jo å mase. Takk for svar, men er det ikke rart at han da ikke foreslår en ny dag når jeg tar første steget med å spørre han om å møtes igjen? TS Anonymkode: ebbf4...b5f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Om du ikke er interessert hvorfor tar du igjen kontakt da? Han blir nok forvirret. Du veksler mellom kald og varm. Om du vet han ikke er en god match.. finn en annen?? Anonymkode: 2c4d0...e37 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Om du ikke er interessert hvorfor tar du igjen kontakt da? Han blir nok forvirret. Du veksler mellom kald og varm. Om du vet han ikke er en god match.. finn en annen?? Anonymkode: 2c4d0...e37 Takk for svar. Eneste grunnen til at jeg er "kald" er jo fordi han har ignorert mine forsøk på å gjøre samtalen vår mer personlig, men han fortsetter å sende snapper som han sender til alle andre. Han er ikke en god match for noe mer utover sex, men han er en god match for litt kos! I tillegg interesserer jeg meg for hvordan det motsatte kjønn tenker. Kommer jo sikkert til å havne i samme situasjon igjen som singel. -TS Anonymkode: ebbf4...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 Kan hende han bare liker oppmerksomheten. Jeg har vært litt sånn noen ganger selv, haha. Anonymkode: 6a9b4...171 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 Sånt er irriterende ja. Gå videre, eller i det minste chat med fler enn bare han (han gjør garantert det samme) Anonymkode: 78237...a10 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Sånt er irriterende ja. Gå videre, eller i det minste chat med fler enn bare han (han gjør garantert det samme) Anonymkode: 78237...a10 Chatter med flere, har faktisk en date i morgen 🙉 men som nevnt så syns jeg sånt er interessant, og jeg vil være litt mer forberedt på hvorfor noen menn oppfører seg sånn. TS Anonymkode: ebbf4...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 Lol dere damer gjør dette langt oftere. Anonymkode: 0d7b4...fb1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 Om du overhode ikke er interessert i ham, så bør du vel heller ikke henge deg opp i en forvirrende oppførsel? Heller tenk på så greit det er å kunne slippe å forholde deg til dette;) Ikke minst HVIS det faktisk er slik at han egentlig er interessert i deg, men redd for å bli såret eller avvisning feks (kanskje han har kjipe erfaringer med damer), ja da bør du jo la fyren være i fred. Samme rådet vi vil gitt en mann om vi hadde snudd på det. Om han bare var ute etter sex. Da taler moralen for at han skal la kvinnen være i fred om der er muligheter for hun liker ham litt mer. Du kan jo uansett bare spørre ham rett ut da. «Hva han synes og tenker om snap-relasjonen dere har? Siste mulige forklaring er jo også at han kanskje holder på med ei annen/er i et slags forhold og liker oppmerksomheten din i tillegg. Noen har bare et ekstremt oppmerksomhetsbehov. Anonymkode: 8f92b...0d4 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Chatter med flere, har faktisk en date i morgen 🙉 men som nevnt så syns jeg sånt er interessant, og jeg vil være litt mer forberedt på hvorfor noen menn oppfører seg sånn. TS Anonymkode: ebbf4...b5f Der har vi nok snarest ja. Han også chatter med flere og noen fanger muligens oppmerksomheten hans mer enn deg (trenger ikke være mer enn hun/de andre sender nakenbilder av seg uten oppfordring😆’ Bare dropp ham du. Ikke gidd å bruke energi på en du ikke anser hvor du har, og som du kke en gang er særlig interessert i. Da kan det jo nesten virke som det er nettopp denne av-og på avvisningen som trigger deg. Anonymkode: 8f92b...0d4
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2021 #12 Skrevet 28. september 2021 Her er det nok du TS som trenger en analyse.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #13 Skrevet 29. september 2021 Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Her er det nok du TS som trenger en analyse. Hvorfor trenger jeg en analyse? Jeg har vært ærlig om mine intensjoner. Det har han også, han sa han ikke vil ha noe forhold uten at jeg spurte han en gang Anonymkode: ebbf4...b5f
Blått Skrevet 29. september 2021 #14 Skrevet 29. september 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Hei dere, Jeg er med hånda på hjertet ikke interessert i å date denne mannen her, men tenker at singelliv er rett forum: Hadde et ONS i sommer - vi la til hverandre på snapchat mens jeg fortsatt var hos han, han fant meg og la meg til på instagram dagen etter. Han har sendt snaps i to (nesten tre) måneder nå. Ingen ting personlig eller ingen ting som svarer direkte på det jeg sender han. Jeg mistet litt piffen og sluttet da å sende han snaps, da det uansett ikke førte noe sted. En kveld var jeg god på vin og lurte på hva han drev med. Han svarte neste dag med at han sov og ikke så snappen min og la til kysse-emoji. Jeg har ignorert han totalt de siste ukene, men han fortsetter å sende en snap i ny og ne. Så hvorfor gidder (noen) menn å opprettholde kontakt når de uansett ikke foreslår eller er interessert i et nytt treff (for sex) en gang? Må igjen presisere at han er en flott fyr - men at han personlighetsmessig er totalt det motsatte av det jeg kan tenke meg i en kjæreste, så jeg stiller ikke spørsmålet fordi jeg er såret eller ønsker noe mer med han o.l. Sexen var god, kunne tenkt meg å møte han igjen utelukkende for det. Har lagt det dødt nå. Syns bare det er utrolig forvirrende oppførsel. Kanskje noen menn har svaret på hvorfor en mann oppfører seg sånn? 🤪 Anonymkode: ebbf4...b5f Jeg har lurt litt på det samme selv. Har en selv på snap. Han var på jobbreise i Oslo (bor i andre siden av landet). ONS. Ferdig med det. Også nå så går det noen snap frem og tilbake.. Ikke så mye action.. 😂
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #15 Skrevet 29. september 2021 Blått skrev (3 timer siden): Jeg har lurt litt på det samme selv. Har en selv på snap. Han var på jobbreise i Oslo (bor i andre siden av landet). ONS. Ferdig med det. Også nå så går det noen snap frem og tilbake.. Ikke så mye action.. 😂 I deres tilfelle er det litt mer forståelig, når dere bor så langt unna hverandre. Men denne fyren her bor et kvarter unna med buss 🤣 menn er så rare! Anonymkode: ebbf4...b5f
Blått Skrevet 29. september 2021 #16 Skrevet 29. september 2021 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker said: I deres tilfelle er det litt mer forståelig, når dere bor så langt unna hverandre. Men denne fyren her bor et kvarter unna med buss 🤣 menn er så rare! Anonymkode: ebbf4...b5f Vel.. jeg vet ikke hvorfor vi skal ha kontakt på snap når vi bor så langt unna hverandre, men han insisterte. 🤣 Men ja.. hadde nok irritert meg mer om han hadde bodd 15 minutter unna... Endret 29. september 2021 av Blått
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #17 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (På 28.9.2021 den 21.45): Hei dere, Jeg er med hånda på hjertet ikke interessert i å date denne mannen her, men tenker at singelliv er rett forum: Hadde et ONS i sommer - vi la til hverandre på snapchat mens jeg fortsatt var hos han, han fant meg og la meg til på instagram dagen etter. Han har sendt snaps i to (nesten tre) måneder nå. Ingen ting personlig eller ingen ting som svarer direkte på det jeg sender han. Jeg mistet litt piffen og sluttet da å sende han snaps, da det uansett ikke førte noe sted. En kveld var jeg god på vin og lurte på hva han drev med. Han svarte neste dag med at han sov og ikke så snappen min og la til kysse-emoji. Jeg har ignorert han totalt de siste ukene, men han fortsetter å sende en snap i ny og ne. Så hvorfor gidder (noen) menn å opprettholde kontakt når de uansett ikke foreslår eller er interessert i et nytt treff (for sex) en gang? Må igjen presisere at han er en flott fyr - men at han personlighetsmessig er totalt det motsatte av det jeg kan tenke meg i en kjæreste, så jeg stiller ikke spørsmålet fordi jeg er såret eller ønsker noe mer med han o.l. Sexen var god, kunne tenkt meg å møte han igjen utelukkende for det. Har lagt det dødt nå. Syns bare det er utrolig forvirrende oppførsel. Kanskje noen menn har svaret på hvorfor en mann oppfører seg sånn? 🤪 Anonymkode: ebbf4...b5f Hvor gamle er dere? Anonymkode: bd4b9...119
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #18 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvor gamle er dere? Anonymkode: bd4b9...119 Han nærmer seg 30, jeg er litt yngre TS Anonymkode: ebbf4...b5f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #19 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (På 29.9.2021 den 0.42): Der har vi nok snarest ja. Han også chatter med flere og noen fanger muligens oppmerksomheten hans mer enn deg (trenger ikke være mer enn hun/de andre sender nakenbilder av seg uten oppfordring😆’ Bare dropp ham du. Ikke gidd å bruke energi på en du ikke anser hvor du har, og som du kke en gang er særlig interessert i. Da kan det jo nesten virke som det er nettopp denne av-og på avvisningen som trigger deg. Anonymkode: 8f92b...0d4 Tror du dessverre har rett her! Jeg vil så gjerne forstå hvorfor han oppfører seg som han gjør - selv om jeg ikke er særlig interessert en gang 😅 TS Anonymkode: ebbf4...b5f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #20 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 30.9.2021 den 12.00): Tror du dessverre har rett her! Jeg vil så gjerne forstå hvorfor han oppfører seg som han gjør - selv om jeg ikke er særlig interessert en gang 😅 TS Anonymkode: ebbf4...b5f Du takler tydeligvis ikke at du ikke vet om han er interessert i deg eller ikke 😆 Anonymkode: 571a8...e8c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå