AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Jeg blir så sliten av mennesker.. Hva kan jeg jobbe som? Med minst mulig kontakt med folk!!! Anonymkode: 75ecc...922
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Vel, det er særdeles mange jobber du kan ta, alt fra spylebilsjåfør/operatør til diverse utviklingsjobber, til nattevakt/vekter. Det er så mangt man kan velge i. Hva er du interessert i, og hva har du utdanning innenfor? Anonymkode: 19121...8cc
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Det er mange jobber som passer for introverte, men dessverre vanskelig å få dem da de som jobber i HR stort setter ekstroverte. Anonymkode: 26a03...176
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er mange jobber som passer for introverte, men dessverre vanskelig å få dem da de som jobber i HR stort setter ekstroverte. Anonymkode: 26a03...176 Hæ? Nei, det gjør de/vi virkelig ikke. Vi ansetter jobb som passer til stillingen. Skal vi ansette en våken nattevakt, ansetter vi ikke en som er ekstrovert (selvfølgelig ikke, da jobben i hovedsak består av å være alene). Det samme vil gjelde mange andre stillinger, som å for eks. vakthavende rørlegger, eller til og med en CISO kan godt være introvert. Anonymkode: 19121...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Ansetter person* (ikke jobb, selvfølgelig). Anonymkode: 19121...8cc