Gå til innhold

Kvinner som sier de vil ha uforpliktende sex, men som vil ha mer og snakker stygt om menn som tar dem på ordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne, men irriterer meg over tilfeller jeg har hørt om som handler om at enkelte kvinner går på date med en mann som er "out of their league," mannen sier at dette blir ikke noe av, men kvinnen trygler om at neida, jeg ønsker kun litt sex. Helt uforpliktende. Får ikke noen problemer med meg.

Og så, når mannen er naiv nok til å gå med på at joda, greit, man kan møtes for å ha sex noen få ganger, men det blir ikke noe mer.

Mannen er likevel hyggelig og høflig, og kvinnen øyner håp om at han vil mer kun fordi han ikke er en drittsekk men er høflig.

Når han da etter et par uker sier at nei, vil ikke møtes mer, så klikker kvinnen og slenger dritt til mange om at han er en løgner, drittsekk, han såret henne etc. Hva gjør man da?

Er dette egentlig normalt? Hva skjer med sånne kvinner? Er jeg mer maskulin i tankegangen fordi jeg synes sånt er uærlig og jævlig gjort mot menn? Fordi jeg mener at man må akseptere mannens grenser? Om en kvinne baksnakker og anklager en mann for å være en løgner og drittsekk, kun fordi mannen holder seg til det han opprinnelig sa -at det kun kunne bli litt uforpliktende sex, ikke noe mer, er ikke dette egentlig seksuell trakassering og press?

Hvor utbredt er dette? Og hvordan håndtere sånne folk?

Anonymkode: 7e9bf...9ad

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det er vel en sjans man tar når man treffer noen flere ganger. Følelser kan oppstå og da håper man det har gjort det for den andre også. Og så blir noen såret og må få utløp for son frustrasjon hos vennene sine 🤪

• Liker 5
Skrevet
Tone83 skrev (Akkurat nå):

Tja, det er vel en sjans man tar når man treffer noen flere ganger. Følelser kan oppstå og da håper man det har gjort det for den andre også. Og så blir noen såret og må få utløp for son frustrasjon hos vennene sine 🤪

Vel, jeg har selv møtt menn jeg ønsket mer med, men som ikke ville det samme med meg. Da reagerte jeg jo ikke med å kalle dem drittsekker og løgnere, for de hadde jo vært ærlige hele veien. Det er vel seksuell trakassering å "straffe" noen med baksnakking og stygge, usanne påstander overfor andre, fordi personen ikke ville ha et seksuelt og romantisk forhold til deg....

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er dette egentlig normalt? Hva skjer med sånne kvinner? Er jeg mer maskulin i tankegangen fordi jeg synes sånt er uærlig og jævlig gjort mot menn? Fordi jeg mener at man må akseptere mannens grenser? Om en kvinne baksnakker og anklager en mann for å være en løgner og drittsekk, kun fordi mannen holder seg til det han opprinnelig sa -at det kun kunne bli litt uforpliktende sex, ikke noe mer, er ikke dette egentlig seksuell trakassering og press?

Hvor utbredt er dette? Og hvordan håndtere sånne folk?

Har nok svært lite med maskulinitet eller femininitet å gjøre. Tror det er ganske vanlig å tenke at det ikke er grei oppførsel.

Endret av Blod
  • Liker 1
Skrevet
Blod skrev (6 minutter siden):

Har nok svært lite med maskulinitet eller femininitet å gjøre. Tror det er ganske vanlig å tenke at det ikke er grei oppførsel.

Fint det er flere som synes det. :) 

Skrevet

Slike er noen ekle kryp... De ser sikkert på seg selv som "snille", men de er falske og utspekulerte

Anonymkode: d4e8f...ed3

Skrevet
Tone83 skrev (1 time siden):

Det er så, men det er uansett utrolig dårlig oppførsel fra kvinnens side i dette tilfellet. Det er jo ren løgn det hun sier, såret eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er dårlig oppførsel. I sommer var det en som liksom syns det var ok at vi bare var venner som koste litt, jeg sa jeg hadde null følelser og ikke ønsker noe mer, som han sa var kult. Gjett hvem som smalt døra i ansiktet mitt og omtaler meg som «løgner og drittkjerring» til folk etter han brått ønsker mer likevel og jeg avslo 🙄 Enkelte trenger å lære seg å internalisere følelsene sine mer fremfor å pålegge andre irrasjonell skyld.

Anonymkode: e7e8d...94d

Skrevet

Noen damer snakker stygt om typen din og mener han lurte/såret dem. Get over it.

Anonymkode: a1abd...ecc

• Liker 1
Skrevet
Blod skrev (8 timer siden):

Enig. Nå skal jeg ikke gjøre dette til en sånn typisk KG-kjønnsdebatt om hvilket kjønn som er verst her, men jeg har blitt skjelt ut av og baksnakket av menn som ikke fikk det de ville ha av meg, og blitt kalt både løs og isdronning. 

Det er jo ikke helt uvanlig at ene part kan bli forelsket og ville noe mer selv om man er helt klar på at det bare var sex, og det skjer i aller høyeste grad også menn. Og de er ikke alltid eksperter på å takle det de heller, spesielt da jeg var yngre så ble det litt rykter og slikt fra mannlig hold. 

Det er selvsagt ugrei oppførsel. Nå skal jeg være såpass ærlig å si at fra min side, som den som aldri ville ha noe forhold men gjerne sex, så har jeg ikke vært helt 100% fri for skyld. Man kan understreke gjentatte ganger at det kun er sex, men man skjønner jo når noen vil mer, og da er det litt å bruke en person.

MEN - de er voksne mennesker og de tar selv valget med åpne øyne, så de har ikke noe med å straffe den andre.

Anonymkode: 51951...ac1

• Liker 1
Skrevet

Du veit overraskende mye om dette til å være kvinne 🤣

Anonymkode: 7d656...6cd

Skrevet

Da er jo kanskje mannen litt dum da, som går med på ordningen.

Anonymkode: ae1ed...1ba

• Liker 1
Gjest På druen
Skrevet (endret)

Alt for mange kvinner lærer aldri. Det er sex menn er ute etter. 

Endret av På druen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...