AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Jeg har tatt uendelig mange dårlige valg i min ungdom. Er fortsatt evig taper. Finnes det medisin som gjør at jeg kan glemme mine dårlige valg?? Anonymkode: afcdc...03e 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har tatt uendelig mange dårlige valg i min ungdom. Er fortsatt evig taper. Finnes det medisin som gjør at jeg kan glemme mine dårlige valg?? Anonymkode: afcdc...03e Det høres ikke ut som en god løsning. Ta problemet med roten. Medisinen tar kun knekken på symptomene. Anonymkode: 68c8f...06a 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det høres ikke ut som en god løsning. Ta problemet med roten. Medisinen tar kun knekken på symptomene. Anonymkode: 68c8f...06a Er i en situasjon der man ikke får nye muligheter. Den jenta som var glad i meg endte jeg med å ikke bli sammen med. Kommer aldri til å få en kjæreste. Toget er kjørt for min del Anonymkode: afcdc...03e 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er i en situasjon der man ikke får nye muligheter. Den jenta som var glad i meg endte jeg med å ikke bli sammen med. Kommer aldri til å få en kjæreste. Toget er kjørt for min del Anonymkode: afcdc...03e Hva slags situasjon da? Det er vel noen milliarder kvinner der ute. Selv om du møter en ny kvinne hvert eneste sekund av livet så rekker du ikke møte alle. En av dem er sannsynligvis bra kjærestematriale, det er bare å begynne å lete. Anonymkode: f2929...e37 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Til spørsmålet: er vel mange som er tunge rusmisbrukere nettopp for å glemme? Kanskje en litt høy pris å betale, om du først har klart deg så langt? Ellers blir det litt det samme med alkohol (-misbruk). Nei, det blir heller ikke det rette. Finnes kanskje AP eller stemningsstabiliserende som gjør deg mer likegyldig til ting, men er det noe fint? Jeg synes ikke det. Gikk tydeligvis for å skru av alt som var av emosjoner og følelser en laaang stund. Det har hatt sin pris det også, og jeg vet ikke hvor av- og på-knappen er 🤷♀️ Du må nok deale med feilene og valgene du har gjort. Men hvem er helt fucka? Er det noen eller noe som nekter deg å delta i samfunnet? Du har sikkert en del hindringer i veien, men det kan da alltids gå oppover igjen? Eller? Hva er ditt hovedproblem? Anonymkode: 9b591...f8d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Til spørsmålet: er vel mange som er tunge rusmisbrukere nettopp for å glemme? Kanskje en litt høy pris å betale, om du først har klart deg så langt? Ellers blir det litt det samme med alkohol (-misbruk). Nei, det blir heller ikke det rette. Finnes kanskje AP eller stemningsstabiliserende som gjør deg mer likegyldig til ting, men er det noe fint? Jeg synes ikke det. Gikk tydeligvis for å skru av alt som var av emosjoner og følelser en laaang stund. Det har hatt sin pris det også, og jeg vet ikke hvor av- og på-knappen er 🤷♀️ Du må nok deale med feilene og valgene du har gjort. Men hvem er helt fucka? Er det noen eller noe som nekter deg å delta i samfunnet? Du har sikkert en del hindringer i veien, men det kan da alltids gå oppover igjen? Eller? Hva er ditt hovedproblem? Anonymkode: 9b591...f8d Sliter på damefronten. M25, jomfru og har bare hatt forhold til jenter som ikke vil ha sex innen ekteskap el Anonymkode: afcdc...03e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Sliter på damefronten. M25, jomfru og har bare hatt forhold til jenter som ikke vil ha sex innen ekteskap el Anonymkode: afcdc...03e Jeeeez. Du er 25. Livet ditt har jo knapt startet, du har god tid til å få det på rett kjøl igjen. Slik du snakker skulle man tro du var en gammel gubbe som hadde fått noen uker igjen å leve og angret på ungdommens dumheter. 🙄 På den annen side, å være gubbe er mer en sinnstilstand enn en alder. Med den innstillingen din er det kanskje ikke så mye håp om bedring. 🙄 https://images.app.goo.gl/WaaBpnX8TdFh5u337 Anonymkode: ffd95...315 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sliter på damefronten. M25, jomfru og har bare hatt forhold til jenter som ikke vil ha sex innen ekteskap el Anonymkode: afcdc...03e Ikke for å bagatellisere dine følelser, men det der høres ikke så uvanlig eller dramatisk ut. Hvorfor er du jomfru tror du? Føler du deg uattraktiv, så tenk over hvordan du kan bli mer attraktiv... Er det fordi du velger jenter som har andre verdier enn deg? Da må du gifte deg eller lete et annet sted? Anonymkode: 9b591...f8d 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeeeez. Du er 25. Livet ditt har jo knapt startet, du har god tid til å få det på rett kjøl igjen. Slik du snakker skulle man tro du var en gammel gubbe som hadde fått noen uker igjen å leve og angret på ungdommens dumheter. 🙄 På den annen side, å være gubbe er mer en sinnstilstand enn en alder. Med den innstillingen din er det kanskje ikke så mye håp om bedring. 🙄 https://images.app.goo.gl/WaaBpnX8TdFh5u337 Anonymkode: ffd95...315 har ikke peiling, men toget ift kone & barn er kjørt. Anonymkode: afcdc...03e 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): har ikke peiling, men toget ift kone & barn er kjørt. Anonymkode: afcdc...03e Det toget går på ungdomsskolen Anonymkode: ad665...d0f
Michaelhe Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 (endret) Det finnes jo denne klassikeren, men flere som har brukt medisinen sier den har store bivirkningner Endret 28. september 2021 av Michaelhe 1
Silva Pluvialis Skrevet 28. september 2021 #12 Skrevet 28. september 2021 Du har IKKE ødelagt livet ditt, men kanskje du skal ta kontakt med legen og få henvisning til psykolog hvis du sliter?👍❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #13 Skrevet 29. september 2021 Hvis du mener at livet ditt er ødelagt fordi du er 25 år og jomfru... så er det noe galt med din tankegang! Anonymkode: 259c2...27d 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #14 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): har ikke peiling, men toget ift kone & barn er kjørt. Anonymkode: afcdc...03e Beklager at jeg sier det - men - er du klin kokos??! Foreslår du sjekker ut statistikk på når menn etablerer seg og får barn. Menn pusher gjerne så nært 40 de bare kan, før de etablerer seg og får sitt fleste barn. Du har maaaange år på deg. 25 år er jo midt i ‘fyll og fest’-alderen for de fleste. En ting er å ha dyp kjærlighetssorg, og føle at livet er over. Det betyr ikke at den følelsen er riktig. Du må jobbe med å løfte blikket litt og se ting i perspektiv. Anonymkode: 7c555...ba2 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #15 Skrevet 29. september 2021 Snakk med legen om dette. Bestill deg en time i dag. Det finnes behandling som gjør at du kan få det bedre ja, absolutt. Det finnes masse håp for deg. Du er ung og livet ditt har akkurat begynt! Ingenting er for sent for deg. Anonymkode: ef46b...9b4 1
Christina82 Skrevet 30. september 2021 #16 Skrevet 30. september 2021 Ryddet for spekulasjoner, oppfordring til lovbrudd og råd om medikamenter. Moonshine, mod
Christina82 Skrevet 30. september 2021 #17 Skrevet 30. september 2021 Kjære trådstarter, Vi ønsker ikke å vurdere og tolke ordbruk når det kommer til vanskelige livssituasjoner hvor vi opplever at man befinner seg i en sårbar tilstand, og det er umulig for oss å vite hva den enkelte legger i ordene som brukes. Vi kan ikke vite om det er en generell følelse av å ville dø - i den forstand at man er nedbrutt og sliten, og ønsker å slippe - eller om det involverer en tanke om selvmord hvor man ønsker å utføre en handling som fører til døden for den som utfører det. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge de følelsene du har, men vi må stenge denne tråden med bakgrunn i det ovennevnte, samt at vi ikke har mulighet til å overvåke tråden din og vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Du kan lese mer om hvorfor vi har denne regelen her. Hvis du sliter med slike tanker vil vi oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113. Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år) Kirkens SOS: 22 40 00 40 Med vennlig hilsen moonshine
Anbefalte innlegg