Gå til innhold

Mobil på do?

Bruker du mobilen på do?  

73 stemmer

1. 1. Bruker du mobilen på do?

• Ja
      56
    • Nei
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor vanlig dette er. For meg er det blitt til en vane at jeg bruker mobil hvis jeg må nummer to. Noen ganger holder jeg meg til jeg har åpnet appen jeg vil bruke. 🤣 Det er liksom blitt så vanlig at jeg syns det er rart å bæsje uten å ta opp mobilen. Jeg må liksom ha det fokuset. 

Anonymkode: c0697...460

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg synes det er direkte kvalmt å ta med mobiltelefonen med inn på do.

Anonymkode: aa247...1ce

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg synes det er direkte kvalmt å ta med mobiltelefonen med inn på do.

Værre enn å ha tannbørsten sin på badet?

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Værre enn å ha tannbørsten sin på badet?

Kommer helt an på hvor du har tannbørsten.

Du har telefonen i fjeset, tar på den flere ganger daglig, og den skal du ha med på det mest bakterifylte du gjør i løpet av dagen?

Hvorfor? Håper for gudskjelov du vasker mobilen etterpå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har telefonen i fjeset, tar på den flere ganger daglig, og den skal du ha med på det mest bakterifylte du gjør i løpet av dagen?

Jeg tørker ikke rumpa med mobiltelefonen. Jeg legger den fra meg, og vasker hendene mine godt etter jeg har vært på do. 

• Liker 7
Skrevet

Ja jeg åpner gjerne appen på vei til toalettet så alt er klart når jeg setter meg 😂 Ser ikke at det er noe mer ekkelt enn andre ting man har i nærheten av toalettet, telefonen blir jo lagt på benken før man skal tørke seg og hendene er vasket før jeg tar opp telefonen igjen

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg lurer på hvor vanlig dette er. For meg er det blitt til en vane at jeg bruker mobil hvis jeg må nummer to. Noen ganger holder jeg meg til jeg har åpnet appen jeg vil bruke. 🤣 Det er liksom blitt så vanlig at jeg syns det er rart å bæsje uten å ta opp mobilen. Jeg må liksom ha det fokuset. 

Banebrytende betraktninger du kommer med her altså, tydeligvis en av vår tids største tenkere! Gleder meg til å lese dine samlede verker som e-bok en dag når jeg sitter med stumpen godt plantet på ramma.

Anonymkode: 434f8...aed

Skrevet

Er en SÅ avhengig av mobilen bør en oppsøke psykolog umiddelbart. 

• Liker 1
Skrevet
Wenda skrev (2 minutter siden):

Ja jeg åpner gjerne appen på vei til toalettet så alt er klart når jeg setter meg 😂 Ser ikke at det er noe mer ekkelt enn andre ting man har i nærheten av toalettet, telefonen blir jo lagt på benken før man skal tørke seg og hendene er vasket før jeg tar opp telefonen igjen

Appen? Som i bestemt form entall? Er det en spesifikk drite-app du bruker som jeg ikke har får med meg? Er det den samme appen som gjør at alt du skriver blir i kursiv?

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig, perfekt mulighet til å spille Candy Crush i fred.

Anonymkode: 5ae55...ad4

• Liker 2
Skrevet

Jepp! Må også det😹 Klarer nesten ikke uten.  Men spriter den faktisk etterpå (oghar tannbørsten inne i et skap). 

Anonymkode: 38f60...5f7

• Liker 2
Skrevet

Det er sjeldent jeg tar den med ut av huset, så bruker den svært sjeldent.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skal man vaske alt som er på badet hver gang man har driti da? 

Man tørker seg ikke bak med telefonen. Regner med at de fleste sitter på di med mobilen i hånda, legger den fra seg, tørker seg, vasker henda og tar telefonen igjen. 

Da er det faktisk verre med bukseknappen din, som du sikkert knepper igjen før du vasker henda. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Appen? Som i bestemt form entall? Er det en spesifikk drite-app du bruker som jeg ikke har får med meg? Er det den samme appen som gjør at alt du skriver blir i kursiv?

Først, alt blir i kursiv siden den tydeligvis har hengt seg opp og jeg får den ikke vekk

For det andre, det er ingen spesifikk app, men jeg kan f.eks åpne tiktok. Eller om jeg spiller et mobilspill så åpner jeg det. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Banebrytende betraktninger du kommer med her altså, tydeligvis en av vår tids største tenkere! Gleder meg til å lese dine samlede verker som e-bok en dag når jeg sitter med stumpen godt plantet på ramma.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du prøver for hard her. Det er ikke morsomt hvis du må prøve så mye å burne folk. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jepp! Må også det😹 Klarer nesten ikke uten.  Men spriter den faktisk etterpå (oghar tannbørsten inne i et skap). 

Anonymkode: 38f60...5f7

Jeg har tannbørsten min i et skap også! 😄 

Skrevet

Mener at det var en filmsnutt ned ei som var på jobbmøte og tok med teams/zoom med kamera på do så kollegaene kunne følge med. 

Anonymkode: a483f...490

• Liker 1
Skrevet

Hvis vi skal følge den logikken her så er buksa og skoene dine uhygieniske og må skiftes etter dobesøk og da? 

Har mobilen i lomma så den er med overalt.

Anonymkode: 6569a...e10

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Såså. Du tar på deg buksa og tar på knapper o.l før du vasker hendene. Dette blir du gående i resten av dagen:-)

Anonymkode: 03a0f...3cd

• Liker 5
Skrevet

Ja, jeg leser ofte nyheter på do. Før jeg tørker meg, altså. Jeg tørker meg ikke med mobilen, og jeg vasker hendene før jeg tar i telefonen etter å ha gjort det jeg skal på do. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...