Gå til innhold

Flere med "mensflu" her?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter jeg var gravid har jeg hatt samme plagene hver mnd før mensen. Det vil si 1-2 dager før jeg får mens. Jeg blir syk, og får feberfølelse i kroppen med hodepine, frysninger og forkjølelse. Jeg har registrert min syklus, og det slår aldri feil. Det pleier å gå over samme dag eller dager etter mensen har startet. Utrolig slitsomt og hemmende for dagliglivet og jobb. 

Noen flere som plages av dette? Hva har hjulpet deg?

Anonymkode: 23007...4ca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dette. Har dessverre ikke funnet noe som hjelper, men det er sakte men sikkert blitt bedre med åra. Som tenåring var det helt jævlig, med feber i nærmere 40 de siste dagene før mensen hver eneste gang. 

Anonymkode: 0785f...4bf

• Liker 1
Skrevet

Japp. Og det ender alltid i diaré, magesmerter og kvalme og. Ikke funnet noe som hjelper dessverre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har dette. Har dessverre ikke funnet noe som hjelper, men det er sakte men sikkert blitt bedre med åra. Som tenåring var det helt jævlig, med feber i nærmere 40 de siste dagene før mensen hver eneste gang. 

Anonymkode: 0785f...4bf

Oi, har du hatt det så lenge, ja. Jeg brukte hormonspiral før graviditeten og hadde ikke slike plager før. Hva gjør du ifht. Jobb når du er slik?

Skrevet
Jadzia skrev (6 minutter siden):

Japp. Og det ender alltid i diaré, magesmerter og kvalme og. Ikke funnet noe som hjelper dessverre. 

Huff, da. Har hverken diaré eller magesmerter, men kan tenke meg det er utrolig plagsomt. Hvordan løser du det i hverdagen med tanke på jobb? Jeg har utrolig vondt i halsen og en dundrende hodepine i kveld. Skikkelig febersyk. 

Skrevet

Hadde det slik etter mens kom tilbake etter svangerskap. Vsrte i 4-5 mnd, så gikk det plutselig over uten at jeg gjorde noe for det

Anonymkode: 090e9...d0b

Skrevet

Jeg har det ikke helt likt som deg, men får type «menstruasjonsmigrene». Jeg blir helt slått ut med den verste hodepinen og tåkesyn. Kan også få verk i hele kroppen, som influensaverk (men uten feber - har målt og den er normal).

Er utrolig hemmende. Føler jeg ikke kan bli hjemme fra jobb 1-2 dager hver 4.uke pga dette. 
En gang skulle jeg ha foreldremøte (er lærer) når dette var på sitt verste. Husker ingenting er dette møtet….

Har lært meg å planlegge rundt dette. Legge lista lavt når jeg vet jeg venter menstruasjon.

Dette begynte for 9 år siden, etter jeg fikk mitt første barn. Før dette hadde jeg aldri noe lignende, aldri vært spesielt preget av menstruasjonen før. 

Pyton!

Anonymkode: f3af3...8dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...