Mammabjoorn Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 (endret) Hei! jeg har en moden livmorhals som er lett påvirkelig. har hørt litt diverse om bringebærbladte, å lurer derfor på om noen har erfaring med den?:) kan den få fortgang på modningen? Hvor fort hjalp den deg eventuelt?:) tok det lang tid før fødsel startet?:) gjerne gi meg all info du har erfart! alltid gøy å høre uansett kan også nevne at jeg har sterke kynnere hver dag, noen ganger er de regelmessige over flere timer Endret 28. september 2021 av Mammabjoorn
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Prøvde, fungerte ikke😅 Anonymkode: 62001...bed
Mammabjoorn Skrevet 28. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2021 Hmm, spendt på Om det fungerer her 😅 Prøvd å lese meg opp litt på div ting som kan hjelpe med å modne mer, ikke nødvendigvis å gå o fødsel, men bare å hjelpe modningen om du skjønner 😅
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Det skal visstnok hjelpe å spise 4 dadler hver dag også. Jeg planlegger å prøve bringebærblader selv, glemmer det litt ut. Modningsakkupunktur skal også være bra fra uke 36. Anonymkode: fd898...8ab
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Prøvde både bringebærblad-te, modningsakupunktur og tøying fra uke 37, og fødte ikke før jeg ble igangsatt etter termindato 😂 nestegang gidder jeg ikke! Anonymkode: 3acab...ced
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå