AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 😮 Så en dokumentar. Var flere menn på 40 som var jomfru. Anonymkode: 76600...352 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Kvinner har skyhøye krav Anonymkode: 52bc4...a4c 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Aseksuelle. Anonymkode: b202a...34c 7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Det blir progressivt vanskeligere jo lenger man vente, pga. man går glipp av viktig sosial utvikling, som bare baller på seg. Er man jomfru etter 18, sliter man allerede. Er man det etter 25, så er alt over. Disse forblir jomfru livet ut. Derfor er det så mange 40+ som er jomfruer. De hadde aldri en sjanse. Anonymkode: 6fa1a...d4d 10 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner har skyhøye krav Anonymkode: 52bc4...a4c Dette, og har man f.eks asperger og/eller psykiske problemer så er man nærmest sjanseløs. Anonymkode: fab50...131
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det blir progressivt vanskeligere jo lenger man vente, pga. man går glipp av viktig sosial utvikling, som bare baller på seg. Er man jomfru etter 18, sliter man allerede. Er man det etter 25, så er alt over. Disse forblir jomfru livet ut. Derfor er det så mange 40+ som er jomfruer. De hadde aldri en sjanse. Anonymkode: 6fa1a...d4d Alt er da ikke over om man er 25 og jomfru! Hvorfor mener du det? Anonymkode: b624d...4da 18
Blod Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kvinner har skyhøye krav Anonymkode: 52bc4...a4c Hva er problemet med det? AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette, og har man f.eks asperger og/eller psykiske problemer så er man nærmest sjanseløs. Anonymkode: fab50...131 Dette stemmer ikke. 7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 Mange gode poenger i det de andre har sagt her, men jeg vil legge til at vi menn er prisgitt å være vår egen lykkes smed. Hvis en mann ikke tør å ta initiativ, sliter han. Hvis han er introvert og i tillegg har andre interesser enn de fleste andre sliter han også. En mann skal som regel være svært attraktiv før kvinner tar initiativ. Det er nok noen kvinner som mener de har tatt initiativ overfor en introvert mann, men de har som regel i høyden kommet med et lite hint og håpet han skulle gjøre resten. Det fins selvsag unntak, men dette er sånn det er for de fleste introverte menn. Anonymkode: c8f95...629 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 2 hours ago, Blod said: 2 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner har skyhøye krav Anonymkode: 52bc4...a4c Hva er problemet med det? Hvorfor mener du dette er et problem? Eller hvem har påstått at dette er et problem? Vedkommende du svarer har bare svart på spørsmålet, hvorfor menn er jomfruer. Anonymkode: c76fc...692 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis en mann ikke tør å ta initiativ, sliter han. Hvis han er introvert og i tillegg har andre interesser enn de fleste andre sliter han også. Jeg tror de fleste havner i denne kategorien, og ikke alle mulige andre diagnoser. Selv om jeg var ganske sosial, så hadde jeg metertykke sperrer for å gjøre meg sårbar. Jeg rakk å bli 27, før det plutselig løsnet. Vet ikke om jeg er enig i at det blir eksponensialt verre med årene. For min del var det konstant like ille fra første kyss som 14-åring, til det neste som 24. Etter det ble det et håp. Anonymkode: 62d1c...297 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt er da ikke over om man er 25 og jomfru! Hvorfor mener du det? Anonymkode: b624d...4da Det er fakta. Med noen få unntak, er det over for dem. Anonymkode: 6fa1a...d4d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #12 Skrevet 28. september 2021 Hold på hatten - noen er også bare ikke interesserte i sex med andre. Anonymkode: 949ad...4f8 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #13 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hold på hatten - noen er også bare ikke interesserte i sex med andre. Anonymkode: 949ad...4f8 Hold på hatten- kategorien aseksuell er allerede nevnt. Anonymkode: 62d1c...297 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #14 Skrevet 28. september 2021 Jeg tror jeg bare kan komme på en mann som jeg er ganske sikker på at er jomfru, han kommer ikke fra Norge, men fra et europeisk land og fra en stor by. Denne mannen er veldig kristen (i seg selv gjør jo ikke det noe) og har veldig sære holdninger til livet i tillegg. Han slet mye med sosialisering, og det som gjorde han mest glad av alt i verden var brevkorespondanse med en nonne. Jeg lurte veldig på hvorfor han selv ikke gikk inn i tjeneste! Han var så og si klar for å bli munk, men ønsket ikke å ta steget selv, og det er jo selvsagt hans valg hva han ønsker. Han deo å besøkte et mannlig kloster flere ganger mens jeg kjente ham, og jeg håper han har funnet ut hva han egentlig ville nå, har ikke møtt ham på noen år. Godt mulig at han var homofil, men at troen kom i veien for å føle at det var riktig, han sa aldri noe om det. Anonymkode: 340d0...2c3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #15 Skrevet 28. september 2021 Det kan da finnes mange årsaker til at det er slik. Jeg er selv i 40-årene og jomfru, er ufør og har AS, er også introvert, men det betyr ikke at jeg ikke har hatt muligheter. Hadde mange muligheter i 20-årene da jeg var student og sikker flere enn jeg trodde, men det er som tidligere nevnt veldig vanskelig for menn og av og til forstå små hint fra kvinner som er interesserte. Dersom en kvinne er interessert i en mann som hun vet er introvert så skulle nok mange menn ønske at hun selv kunne være litt klarere, meg inkludert. Nå var jeg en ok pen mann i 20-årene også da, og veldig veldig høffelig 😀 Idag har selvtilliten gått til helvete, økonomien er langt ifra hva den skulle og kunne ha vært (har god utdannelse) og jeg er forberedt på å leve livet alene, selv om jeg er litt bedre idag enn for et år tilbake. Anonymkode: 24744...63d 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #16 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan da finnes mange årsaker til at det er slik. Jeg er selv i 40-årene og jomfru, er ufør og har AS, er også introvert, men det betyr ikke at jeg ikke har hatt muligheter. Hadde mange muligheter i 20-årene da jeg var student og sikker flere enn jeg trodde, men det er som tidligere nevnt veldig vanskelig for menn og av og til forstå små hint fra kvinner som er interesserte. Dersom en kvinne er interessert i en mann som hun vet er introvert så skulle nok mange menn ønske at hun selv kunne være litt klarere, meg inkludert. Nå var jeg en ok pen mann i 20-årene også da, og veldig veldig høffelig 😀 Idag har selvtilliten gått til helvete, økonomien er langt ifra hva den skulle og kunne ha vært (har god utdannelse) og jeg er forberedt på å leve livet alene, selv om jeg er litt bedre idag enn for et år tilbake. Anonymkode: 24744...63d Hvorfor slang ingen deg inn på soverommet sitt hvis de var interessert ? Anonymkode: 52bc4...a4c
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2021 #17 Skrevet 28. september 2021 Tror ikke det finnes jomfruer på 40+... Hva er egentlig ei jomfru? Er det en kvinne som ikke har hatt sex med en mann? Hva med alle lesbiske kvinnene da, som aldri har hatt sex med en mann? Er de også jomfru? Tittelen Jomfru er nok kun den som vil kalle seg jomfru, og jeg skjønner heller ikke å bruke den tittelen hvis det bare fører til mindre menn. De burde jo heller holdt kjeft, siden de fleste menn synes det er negativt. I mine øyne er verken jomfru eller en kvinne som ikke har hatt sex noe negativt, det er jo som regel en årsak for det. Det å latterliggjøre en jomfru er jo egentlig bare så lite voksent. For å avkrefte en myte så har mange jomfruer et helt fantastisk sexliv alene inkl. sexleketøy, så å tro at en jomfru ikke kan knulle tar mange fullstendig feil🤗 Jeg har blitt overhøvlet 3 ganger av "jomfruer" i mitt liv, ei av disse gav meg en av mine beste totalopplevelser❤️ 2 1
ajarRun Skrevet 28. september 2021 #18 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kvinner har skyhøye krav Anonymkode: 52bc4...a4c Bare tull. Som arbeidsledig student uten noen som helst ambisjoner var det aldri mangel på damer. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette, og har man f.eks asperger og/eller psykiske problemer så er man nærmest sjanseløs. Anonymkode: fab50...131 Jeg er ikke den mest neurotypiske personen som finnes, og jeg knuller jo nok. 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #19 Skrevet 28. september 2021 ajarRun skrev (4 minutter siden): Bare tull. Som arbeidsledig student uten noen som helst ambisjoner var det aldri mangel på damer. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mine 2 år som student har gitt meg 0 sex. Går vel på utseende. Anonymkode: 52bc4...a4c
ajarRun Skrevet 28. september 2021 #20 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mine 2 år som student har gitt meg 0 sex. Går vel på utseende. Anonymkode: 52bc4...a4c Tror jeg ingenting på. Men selvsagt hvis man sitter inne å runker isteden for å møte folk så funker det ikke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå