Gå til innhold

Kunne du datet en kryptogutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som var veldig opptatt av krypto?

Anonymkode: 6d60e...b6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber han vanlig, eller shorter han krypto som jobb?

Klarer han seg bra med det og kan forsørge seg selv eller spiller han bort alle pengene sine?

Har han tid til å finne på ting med meg?

Tar han opp lån for å kjøpe krypto og går stadig i minus så han må låne mer og mer?

Skrevet

Hvis han identifiserer seg som "kryptogutt", nope 😛

Anonymkode: fd2bb...1fe

• Liker 4
Skrevet

Hei.

Han kan definere seg som kryptogutt, men han bør ha en fast intekt som han lever av.

Han bør også ha andre interesser en krypto.

Skrevet

Kryptospekulasjon har mye med risikosøking og lite med ferdigheter å gjøre. Ville heller vært sammen med en alkoholiker enn en som slutter å jobbe for å spille poker på nett. Og nei: kryptospekulasjon er IKKE en jobb.

Anonymkode: c27f4...9f4

• Liker 1
Skrevet

Mannen min som jobber som aksjeanalytiker er en skikkelig krypto-nerd!! For 3 år siden var han eier av 140 bitcoins, solgte alt på det høyeste! Vi lever som kongeparet🥰

Anonymkode: a89c5...2a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En som var veldig opptatt av krypto?

Anonymkode: 6d60e...b6d

Hva definerer en kryptogutt? Har 1600,- på Bitcoin for moro skyld😅

Anonymkode: e2ddf...909

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Mannen min som jobber som aksjeanalytiker er en skikkelig krypto-nerd!! For 3 år siden var han eier av 140 bitcoins, solgte alt på det høyeste! Vi lever som kongeparet🥰

Anonymkode: a89c5...2a9

Det høyeste for tre år siden er godt under halvparten av hva det er i dag, jeg bare sier det :)

Anonymkode: 77976...39b

Skrevet

Min eks/pappa til mitt barn kjørte all in, sitter nå med gjeld på flere millioner og kan ikke hjelpe å forsørge ungen engang 🙃🙃🙃 Gikk bra først, så ble han avhengig og satset for hardt! Ga opp all annen jobb. Så spørs jo om han har stabil inntekt ved siden av? 

Anonymkode: 80edc...304

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det høyeste for tre år siden er godt under halvparten av hva det er i dag, jeg bare sier det :)

Anonymkode: 77976...39b

Du er hekta på et pyramidespill. Noen av de som var tidlig ute tjener penger. En er avhengig av at stadig nye ønsker å kjøpe seg inn, ellers taper en alt.

Nei, jeg ville ikke vært sammen med en som er så på kjøret at de definerer seg selv utfra det.

Anonymkode: f52e3...0b1

Skrevet

Kun om han i tillegg er vape lord og er overdrevent opptatt av Jordan Peterson 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...