Emma_junge Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Mannen min fantaserer om å dele meg med en annen mann under sex ? Jeg vil gjerne litte med en annen men blir ofte stille og tenker hva vil han tenke på dette! Han ønkser å ha sex så ofte som hver natt ? Jeg har tvert i mot bare ønske om å ha sex 1 gang om en uke eller sånt Hva bør jeg gjøre ? 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Du bør ikke bli med på noe du ikke vil. Anonymkode: 59fd1...941 18
911 Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Om du tenker at dette kan være tennende og noe du vil så prøv det ut. Ta det gjerne forsiktig i begynnelsen. Om dette byr deg imot så prat med han og si du ikke vil. Ikke gå på akkord med deg selv. Gjør kun det du selv er bekvem med. Hva betyr forresten "Jeg vil gjerne litte med en annen"? Om det betyr at du gjerne vil ligge med en annen er det jo bare tut og kjør, men velg en dere begge har god kjemi med. Kommuniser godt både før og etter slik at det ikke blir misforståelser, og ikke velg en i nærmeste omgangskrets. Nei, jeg har ingen erfaringer med dette selv om jeg tenner på det samme som din mann. Jeg lar henne ta styringen om hun ønsker dette. Dette er både farlig og spennende. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 Emma_junge skrev (3 timer siden): Mannen min fantaserer om å dele meg med en annen mann under sex ? Jeg vil gjerne litte med en annen men blir ofte stille og tenker hva vil han tenke på dette! Han ønkser å ha sex så ofte som hver natt ? Jeg har tvert i mot bare ønske om å ha sex 1 gang om en uke eller sånt Hva bør jeg gjøre ? Skriv kontrakt på forhånd. Anonymkode: 772de...aa6
Mannjessheim1984 Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 Skal han tjene penger på deg? 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #8 Skrevet 29. september 2021 Emma_junge skrev (17 timer siden): Mannen min fantaserer om å dele meg med en annen mann under sex ? Jeg vil gjerne litte med en annen men blir ofte stille og tenker hva vil han tenke på dette! Han ønkser å ha sex så ofte som hver natt ? Jeg har tvert i mot bare ønske om å ha sex 1 gang om en uke eller sånt Hva bør jeg gjøre ? Spør du oss? Anonymkode: 5570d...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #9 Skrevet 29. september 2021 Som mannen her sier: "hvis du har tenkt å være utro, si ifra til meg så jeg kan se på." 😅 Men, seriøst, mannen her ønsker det samme, og vi har forsåvidt hatt en ekstra mann med til sengs ved et par anledninger. Har dog vært etter litt mye drikke, og egentlig ikke blitt så mye action, men mannen min tenner veldig på dette. Selv liker jeg det også, men jeg har gitt beskjed om at jeg vil kunne velge selv hvem jeg føler er aktuell. Så lenge man er enige om reglene, og begge parter faktisk ønsker det, så tenker jeg det er ok. Har sagt det er uaktuelt andre vei, at han skal ha ei ekstra dame med, og det er helt greit for han. Anonymkode: 4c70f...8c7 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #10 Skrevet 29. september 2021 Hva er galt med dere? Anonymkode: b40ba...c8b 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #11 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Skriv kontrakt på forhånd. Anonymkode: 772de...aa6 Og hva skal stå i den? Hva skjer om den blir brutt? Kommer den til å være juridisk bindende? Med vitner og tinglysning? Bare lurer... Anonymkode: ab916...942 2
Emma_junge Skrevet 29. september 2021 Forfatter #12 Skrevet 29. september 2021 20 hours ago, Mannjessheim1984 said: Skal han tjene penger på deg? Nei, ikke det !
Emma_junge Skrevet 29. september 2021 Forfatter #13 Skrevet 29. september 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Som mannen her sier: "hvis du har tenkt å være utro, si ifra til meg så jeg kan se på." 😅 Men, seriøst, mannen her ønsker det samme, og vi har forsåvidt hatt en ekstra mann med til sengs ved et par anledninger. Har dog vært etter litt mye drikke, og egentlig ikke blitt så mye action, men mannen min tenner veldig på dette. Selv liker jeg det også, men jeg har gitt beskjed om at jeg vil kunne velge selv hvem jeg føler er aktuell. Så lenge man er enige om reglene, og begge parter faktisk ønsker det, så tenker jeg det er ok. Har sagt det er uaktuelt andre vei, at han skal ha ei ekstra dame med, og det er helt greit for han. Anonymkode: 4c70f...8c7 hvordan går man fram på dette ? jeg er litt redd innerst inne ... hva om jeg liker den andre fyren... hva om det blir litt for mye moro og plutselig blir det sjalusi....
Emma_junge Skrevet 29. september 2021 Forfatter #14 Skrevet 29. september 2021 21 hours ago, 911 said: Om du tenker at dette kan være tennende og noe du vil så prøv det ut. Ta det gjerne forsiktig i begynnelsen. Om dette byr deg imot så prat med han og si du ikke vil. Ikke gå på akkord med deg selv. Gjør kun det du selv er bekvem med. Hva betyr forresten "Jeg vil gjerne litte med en annen"? Om det betyr at du gjerne vil ligge med en annen er det jo bare tut og kjør, men velg en dere begge har god kjemi med. Kommuniser godt både før og etter slik at det ikke blir misforståelser, og ikke velg en i nærmeste omgangskrets. Nei, jeg har ingen erfaringer med dette selv om jeg tenner på det samme som din mann. Jeg lar henne ta styringen om hun ønsker dette. Dette er både farlig og spennende. det er jo også utfordring i seg selv. Jeg vil jo gjerne ha noen som jeg liker og tenner for men samtidig ikke er i nærmeste omgangskrets...så er det også vanskelig..jeg er litt redd for meg selv..hva om jeg plutselig vil ha mer og mer.... 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #15 Skrevet 29. september 2021 Ikke gjør det om du ikke vil eller er usikker. Dette er det svært få forhold som tåler. Kjenner til ett tilfelle. Han ville se hun med andre. Det endte med at mannen til slutt var utro gjentagende ganger. Når man først åpner en slik dør til å invitere andre med inn på soverommet, viskes mye av ens grenser ut. Jeg tenker at parforhold som overlever dette i lengden, er parforhold hvor de sterke kjærlighetsfølelsene og forelskelsen er borte og sjalusi ikke er ett tema fordi man rett og slett mangler eller har mistet de rette følelsene for partner. Anonymkode: 8c7a2...cee 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #16 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke gjør det om du ikke vil eller er usikker. Dette er det svært få forhold som tåler. Kjenner til ett tilfelle. Han ville se hun med andre. Det endte med at mannen til slutt var utro gjentagende ganger. Når man først åpner en slik dør til å invitere andre med inn på soverommet, viskes mye av ens grenser ut. Jeg tenker at parforhold som overlever dette i lengden, er parforhold hvor de sterke kjærlighetsfølelsene og forelskelsen er borte og sjalusi ikke er ett tema fordi man rett og slett mangler eller har mistet de rette følelsene for partner. Anonymkode: 8c7a2...cee Har samme erfaringen. Dette er drepen på forhold Anonymkode: fd757...c90 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #17 Skrevet 29. september 2021 Dere menn: hvorfor tenner dere på å se dama med en annen mann? Jeg tenner selv på tanken med en ekstra mann. Anonymkode: 7c844...d48
Gjest Alterego666 Skrevet 29. september 2021 #18 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere menn: hvorfor tenner dere på å se dama med en annen mann? Jeg tenner selv på tanken med en ekstra mann. Anonymkode: 7c844...d48 Sharing is caring. For meg ligger mye av fascinasjonen i å dele noe som er grensesprengende, og å oppfylle et ønske hun ikke tør eller klarer å verbalisere. I tillegg blir jeg mer og mer tvilende til monogami og mer og mer positiv til eksess.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #19 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dere menn: hvorfor tenner dere på å se dama med en annen mann? Jeg tenner selv på tanken med en ekstra mann. Anonymkode: 7c844...d48 Fordi alle menn ønsker en sexy kvinne, absolutt alle. Å se henne ha sex med en annen gjør henne veldig sexy. Dersom hun tenker at det kan være en spennende opplevelse, og ønsker å oppleve det selv. Å tvinge henne, eller overtale henne er ikke sexy. Da får jeg dårlig samvittighet. Anonymkode: 32e8a...d60 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #20 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fordi alle menn ønsker en sexy kvinne, absolutt alle. Å se henne ha sex med en annen gjør henne veldig sexy. Dersom hun tenker at det kan være en spennende opplevelse, og ønsker å oppleve det selv. Å tvinge henne, eller overtale henne er ikke sexy. Da får jeg dårlig samvittighet. Anonymkode: 32e8a...d60 Men hvordan tror du at du hadde sett på det i etterkant? Hadde du da ønsket å ha sex med andre kvinner? Ville du vært sjalu fordi hun hadde nytt sex med en annen mann? Anonymkode: 59fd1...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå