@Tone Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Heisann. Etter langt opphold fra trening, fikk jeg omsider kommet igang igjen i August, Går å trener 3-4 ganger i uka, styrke primært. Mens jeg trener har jeg lagt merke til en mann, som altid ser på meg og ser etter meg. I starten begynte han treningen sin noe senere enn meg, mens jeg var midtveis. HAn begynte å trene ved siden av meg, ser på meg men ser bort når jeg catcher han i det. Etterhvert begynte han komme tidligere ti min om gangen kansje, til han tilslutt kom inn i gymmen samtidig som meg. Han er altid på aparater rundt meg. Inbiller jeg meg dette, eller prøver han å flørte med meg? @Tone
KjøttOPP Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Går og trener* Alltid* Han* Å komme* Kanskje* Til slutt* Apparater* Innbiller*
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Han er interessert i deg, og prøver å komme innpå deg, men det er jo ikke akkurat flørting? Ellers enig med forrige bruker; tren på glosene. Anonymkode: 47813...28f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå