Gå til innhold

Jeg blir hypp på flere damer samtidig selv om jeg er i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mann på 38 år og har blitt sammen med ei deilig dame det siste året.

Er forelsket og glad i henne, og brukte noen måneder på å få henne interessert.

"Problemet " mitt er at selv om hun forguder meg og jeg henne, vi har masse sex og koser oss sammen, så interesserer jeg meg for andre damer samtidig.

Jeg elsker oppmerksomhet fra damer og liker at de viser det, selv om jeg har kjæreste.

Jeg sier ikke at jeg har dame før noen spør, for jeg tenker det er en privatsak egentlig.

Kan jo ha venninner og flørte selv om jeg har dame. Trenger ikke å være utroskap for det.

Har jeg en dag der jeg er bittelitt "off" på dama mi, eller føler meg litt mindre forelsket i forholdet, så begynner jeg å tenke på andre damer med en gang.

Senere meldinger og hører hva en gjør på og nå har jeg foreslått at to tidligere klassevenninner og jeg skal møtes på hotell for gøy og se hva som skjer.

Elsker spenningen dette gir meg, og skulle helst vært nyforelsket hele tiden.

Andre som føler det sånn?

Anonymkode: 27b75...a89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler det ikke sånn og er i et stabilt, monogamt forhold. Det kan jo være det rett og slett ikke passer deg med den typen forhold nå? At du enten burde være singel en stund til eller finne ei som ønsker et åpent forhold eller synes det er OK at du flørter så lenge det ikke er kroppslig? Husk at du kan ødelegge mye inni ei koselig jente om du tråkker over grensene hennes for mye...

Anonymkode: 73b80...d98

• Liker 15
Skrevet

HAr det ikke sånn, men kjenner noen damer som minner litt om det. Har alltid tenkt det må være kjipt å være kjærestene deres, for de er så utrolig oppmerksomhetssyke. De chatter ofte bak kjærestens rygg, og de har alltid noe på gang med noen andre før de går ut av forholdet. Kan godt hende du elsker spenningen, men for disses del så er det en ganske ekstrem oppmerksomhetssyke, som bunner i usikkerhet, tenker jeg. De er alltid ute etter å imponere menn og få menn etter seg hele tiden. Når de er single holder de alltid på med noen og det virker ikke som de klarer å leve en dag uten det motsatte kjønns oppmerksomhet.

Møtes på hotell for gøy å se hva som skjer? Hva er dette gøye egentlig? Du leker med ilden, tenker jeg og burde i det minste være ærlig med kjæresten din om det. I tillegg tror jeg du venter med å si at du har kjæreste for å få oppmerksomhet, ikke fordi du bare synes det er en privatsak.

Anonymkode: a3ae8...fa1

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

"Problemet " mitt er at selv om hun forguder meg og jeg henne, vi har masse sex og koser oss sammen, så interesserer jeg meg for andre damer samtidig.

Jeg elsker oppmerksomhet fra damer og liker at de viser det, selv om jeg har kjæreste.

Jeg sier ikke at jeg har dame før noen spør, for jeg tenker det er en privatsak egentlig.

Kan jo ha venninner og flørte selv om jeg har dame. Trenger ikke å være utroskap for det.

Har jeg en dag der jeg er bittelitt "off" på dama mi, eller føler meg litt mindre forelsket i forholdet, så begynner jeg å tenke på andre damer med en gang.

Senere meldinger og hører hva en gjør på og nå har jeg foreslått at to tidligere klassevenninner og jeg skal møtes på hotell for gøy og se hva som skjer.

Mnja, altså - jeg er og ganske åpen for å legge merke til andre.

MEN - og dette er da et særdeles gigantisk men: jeg inviterer ikke folk på hotell. 

Men jada, flørting er gøy det. Sex og forsåvidt. Men du kunne nok droppet sexinvitasjon på hotell om dama di tror dere har et monogamt forhold.

Eventuelt så kan du spørre om også hun kunne tenke seg å ha sex med andre enn deg? ;) 

• Liker 6
Skrevet

Hotell invitasjonen jeg har sendt damene fikk jeg ikke svar på, så den går ut.

Ønsker ikke åpent forhold da jeg ikke hadde taklet at dama hadde sex med andre.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hotell invitasjonen jeg har sendt damene fikk jeg ikke svar på, så den går ut.

Ønsker ikke åpent forhold da jeg ikke hadde taklet at dama hadde sex med andre.

Ts

Men er du åpen for å være utro selv?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men er du åpen for å være utro selv?

Å flørte er jo ikke utroskap da

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette er et klassisk tilfelle. 

Du ønsker et forhold når du er singel. 

Du ønsker å være singel når du er i et forhold. 

Anonymkode: eb6a2...4c2

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts

Har du snakket med dama di om hva hun synes er utroskap? Ofte har man ulike synspunkter på det og kan tråkke skikkelig i salaten...

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har du snakket med dama di om hva hun synes er utroskap? Ofte har man ulike synspunkter på det og kan tråkke skikkelig i salaten...

Selvfølgelig ikke. Jeg bare føler for å ha mitt eget liv ved siden av å være i forhold

Ts

Skrevet

Jeg tror du bare er ute etter å provosere, men jeg svarer på generelt grunnlag: Det er jo helt greit å flørte med andre når man er i forhold, så lenge man er åpen om det overfor partneren og aksepterer at han/hun gjør det samme. Tør du ikke å fortelle partneren din hva du driver med, så er det antakeligvis noe du vet ikke er greit.

Anonymkode: 75416...7c3

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror du bare er ute etter å provosere, men jeg svarer på generelt grunnlag: Det er jo helt greit å flørte med andre når man er i forhold, så lenge man er åpen om det overfor partneren og aksepterer at han/hun gjør det samme. Tør du ikke å fortelle partneren din hva du driver med, så er det antakeligvis noe du vet ikke er greit.

Jeg tenker vel at det å flørte er en del av min personlighet, og at det ikke er utroskap så lenge jeg ikke hopper til køys, og at alt annet er greit.

Ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker vel at det å flørte er en del av min personlighet, og at det ikke er utroskap så lenge jeg ikke hopper til køys, og at alt annet er greit.

Ts

Så si det til dama di da, og fortell at det er greit for deg at hun gjør det samme. 

• Liker 5
Skrevet

Er det greit for deg så er det greit for dama de 😉

Hvis det ikke er greit for deg at dama de flørter og inviterer til trekant på hotell. Da er du faktisk utro.

Anonymkode: 28808...46f

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har lagt merke til at de menn som har anlegg for utroskap ofte sikler etter flere damer på en gang til enhver tid. Dette er skuffende, synes jeg. Selv så er jeg dame som har vært gift i mange år (over 20). Jeg har et mønster av å bli tiltrukket/ endog noen ganger forelsket i en mann utenom ekteskapet. Men denne "byttes ut" ettervert. Det er som regel en kollega eller en mann i den generell omgangskrets. Men jeg har aldri helt levet ut tiltrekningen. Bare fantasert, snakket med ham og flørtet. Den siste "flammen" i tillegg til min mann er en venn og disse følelsene har vart i over fem år. Jeg vet at om jeg går lenger og det blir noen form for fysisk kontakt som klining eller mer så setter jeg ekteskapet mitt på spill. Han jeg er betatt av så det holder er for øvrig akkurat på din alder, født i Grisens år. Han sa han var singel da jeg spurte ham ut om det i vår. Trodde dere i dette kinesiske tegnet var av den lojale typen? Du er ikke lojal om du dra på hotell med to venninner for å se om noe skjer.

Anonymkode: 773b6...bae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts

Jo, om man booker hotell for å "flørte".

Anonymkode: 60cfd...f9f

• Liker 7
Skrevet

Du er en egoistisk idiot. En dag mister du hun du sier du forguder om du fortsetter slik. Er det verdt det? 

Anonymkode: 4add8...105

• Liker 3
Skrevet

Du er nok polyamorøs. 

Anonymkode: 739ac...d90

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du er nok polyamorøs. 

Anonymkode: 739ac...d90

Nei jeg gidder ikke at alle skal kjenne til hverandre.

Det tar bort spenningen

Ts

Skrevet

Gjør du deg dummere enn du er for å provosere? For du sier det du gjør er helt innafor, hvorfor er det da ikke greit at dama føler det og oppfører seg likt som deg om det er helt ok og uskyldig?

Anonymkode: f31b9...d2c

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...