AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Har datet en fyr noen måneder. Kjempeflott fyr, vi har det fint og jeg er forelsket i han. Reagerer likevel på visse ting når det gjelder oppførselen hans.... Han skryter veldig! Han viser kontoen sin for å vise meg formuen sin. Han skryter av hvilken bil han skal kjøpe. Han skryter av en sjefstilling han har hatt, og etter å ha sjekket lurer jeg på om det er løgn! Han skryter av mye... Han sier også at eksen var gal og selvopptatt, men ser litt tendenser til dette hos han også😱 Det som også er merkelig (vi har avstandsforhold) er at jeg sender godnatt-melding på snap, han leser men svarer ikke. Det gjør meg usikker når han plutselig blir borte og ikke svarer eller svarer kort. Men plutselig i perioder er han veldig på og kaller meg sjelevennen sin, at det kommer til å bli oss, Nå har det blitt slik at jeg stadig går og venter på disse fine meldingene som plutselig blir sjeldnere. Han virker avvisende til tider, og med en gang jeg begynner å avvise han, er han på igjen med disse fine meldingene sine. Han sa engang (etter noen øl for mye) at han hadde veldig dårlig selvtillit. Kan det forklare oppførselen hans? Vet ikke om jeg bør kutte han ut eller ikke. Har jo blitt veldig glad i han. Anonymkode: 44191...084
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Tror han viser deg formuen sin for å holde på deg. Er du sikker på at han ikke er i et annet forhold siden han ikke svarer på godnattmeldninger? Anonymkode: 8f69a...6ce 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Du virker mer hekta på ham,enn glad i ham.ikke så rart med det psykologiske spillet han spiller-varm og kald omhverandre. He just keeps you hanging on.... Anonymkode: ffb86...c4a 7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror han viser deg formuen sin for å holde på deg. Er du sikker på at han ikke er i et annet forhold siden han ikke svarer på godnattmeldninger? Anonymkode: 8f69a...6ce Vet jo ikke...Men jeg har jo vært på tur med barna hans...Rart hvis han har andre damer, barna vil jo merke det... Anonymkode: 44191...084 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet jo ikke...Men jeg har jo vært på tur med barna hans...Rart hvis han har andre damer, barna vil jo merke det... Anonymkode: 44191...084 Det kommer an på hva han introduserte deg som for dem. Har vært borti veldig manipulerende menn før. Anonymkode: 8f69a...6ce
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 Opptatt av status ihvertfall Anonymkode: d4b20...da3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 Vet ikke hva han introduserte meg som. Men reagerte på at han tok meg med på ferie med barna sine så tidlig. Nesten litt ubehagelig. Har en litt dårlig magefølelse på at det er noe riv ruskende galt her.... Anonymkode: 44191...084 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 Men dette at han ikke sender nattameldinger kan kanskje ha noe med at han legger seg tidligere enn deg også. Chatter selv med noen menn som legger seg og står opp mye tidligere enn meg selv. Anonymkode: 8f69a...6ce
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men dette at han ikke sender nattameldinger kan kanskje ha noe med at han legger seg tidligere enn deg også. Chatter selv med noen menn som legger seg og står opp mye tidligere enn meg selv. Anonymkode: 8f69a...6ce Men jeg ser at han åpner meldingen med en gang han får den....Og svarer ikke.... Anonymkode: 44191...084
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 Høres ikke bra ut. Ikke gidd dette her. Du blir såret. Mannen er ikke god. Anonymkode: 1f452...4e5 7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men dette at han ikke sender nattameldinger kan kanskje ha noe med at han legger seg tidligere enn deg også. Chatter selv med noen menn som legger seg og står opp mye tidligere enn meg selv. Anonymkode: 8f69a...6ce Han åpner jo mld, da er han jo våken. Hvor mye koster det han å sende et lite natta tilbake? Ts, jeg har også datet en slik mann. Skremmende lik det du beskriver. Alt skulle handle om han. Når han lå syk etter vaksinen så trøstet jeg han hele dagen, han jamret og bar seg og det var det store samtaleemnet. Så var det min tur til å ta vaksine og jeg ble jo minst like syk. Når jeg sa det nevnte han ikke det med et ord, ønsket meg ikke engang "god bedring". Bare snakket om sine planer for dagen. Han løy mye også, eller smørte tjukt på. Det som ble no-go for meg var hvordan han pratet om ekser og eks venner. Alle hadde vært slemme med han osv..jeg har hatt dårlig erfaring med sånne menn tidligere Anonymkode: aaf0f...3b2 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #12 Skrevet 28. september 2021 "hot and cold", gal/selvopptatt eks, og ikke minst løgn -> solide røde flagg Selvskryt -> irriterende egenskap, nødvendigvis ikke løgn Ikke svare snap -> betyr lite, man er ulike her Jeg er egentlig mest bekymret for det første. Det er en kjent manipulasjonsteknikk. Han er veldig på, bruker store ord, får deg til å føle deg som verdens viktigste. Så stillhet. Denne teknikken gjør at du blir usikker, venter, og så plutselig kommer bekreftelsen, og du får "næring", vil ha mer. Så stillhet igjen. Anonymkode: ad13f...7ac 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #13 Skrevet 28. september 2021 Her er det en haug med røde flagg. Har han i det hele tatt noen gode egenskaper, eller faller du i hot/cold-fella? Anonymkode: 5facb...021 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #14 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anonymkode: aaf0f...3b2 TS, lytt til denne brukeren Anonymkode: 20243...9a5
AprilLudgate Skrevet 28. september 2021 #15 Skrevet 28. september 2021 Dette i et avstandsforhold? Jeg tror du blir lurt på den ene eller andre måten. Synes dessverre det var maaaaaange røde flagg. Det ene med å vise deg kontoen sin (veldig asosial ting å gjøre, i tillegg uttrykker man ren desperasjon og antar du har golddiggertendenser= dårlig kvinnesyn). Det andre er å stemple ekser som gale osv. Man KAN ha sprø ekser, men fremleggingen av historien er viktig her. Høres veldig usjarmerende ut. Men hva med å bare spørre ham rett ut? «Du, det med å vise meg kontoen din osv.....hva handlet egentlig det om?» 7
Vinterjenta Skrevet 28. september 2021 #16 Skrevet 28. september 2021 Virker manipulativ. Og hvem viser fram kontoen sin til daten? Usmakelig. Denne fyren lukter trøbbel lang vei. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #17 Skrevet 28. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Han skryter veldig! Han viser kontoen sin for å vise meg formuen sin. Han skryter av hvilken bil han skal kjøpe. Anonymkode: 44191...084 Beklager å si det, men jeg er redd denne mannen muligens henger på kg. Han har sikkert lest noen av trådene menn skriver der de forteller kvinner at det kvinner vil ha er menn med penger og status. Så han er nok kg'er, og det er jo et rødt flagg i seg selv. Men hvis han ikke har hengt her alt for lenge, kan han muligens fortsatt reddes. Anonymkode: 7dfd8...ecf
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #18 Skrevet 28. september 2021 TS her. Mitt problem nå er at jeg tror jeg er hekta på han... Jeg tenker på han hele tiden, sjekker sosiale medier når han sist var pålogget... Lenge siden jeg har hørt fra han nå, og venter på at alt skal bli slik det var i starten da jeg fikk fine meldinger, og jeg var i konstant lykkerus. Anonymkode: 44191...084
Vinterjenta Skrevet 28. september 2021 #19 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS her. Mitt problem nå er at jeg tror jeg er hekta på han... Jeg tenker på han hele tiden, sjekker sosiale medier når han sist var pålogget... Lenge siden jeg har hørt fra han nå, og venter på at alt skal bli slik det var i starten da jeg fikk fine meldinger, og jeg var i konstant lykkerus. Anonymkode: 44191...084 Hot ‘n cold gjør det med deg. Du må prøve å komme deg ut av nettet hans. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #20 Skrevet 28. september 2021 Vinterjenta skrev (1 minutt siden): Hot ‘n cold gjør det med deg. Du må prøve å komme deg ut av nettet hans. Betyr det at han bevisst manipulerer meg for å holde på meg? Det er jo i såfall helt sykt... Anonymkode: 44191...084 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå