AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Har holdt på med en mann de siste månedene, og begynt å bli usikker. Vi har vært gode bekjente noen år, men utviklet en flørtete og seksuell tone på Snap i mai. Der har vi snakket sammen om alt mulig, ofte i flere timer hver dag, og vi har møtt hverandre en gang i uken i snitt. Han har vist meg utrolig mye omtanke og vi har hatt det veldig fint når vi har vært sammen. Begge er litt reserverte på å ta initiativ, og vi var fysiske sammen først i sensommer. Opplever alltid god stemning og hyggelig respons fra han, og har følt at han liker meg veldig godt. Vi har ikke snakket om hva vi er, eller hva vi vil. Jeg har egentlig vært fornøyd med sånn vi har hatt det, og ønsker ikke forhold akkurat nå, derfor har jeg unngått å ha den praten. Vi hadde det veldig hyggelig sammen senest i helgen, men jeg merker at den daglige tekstingen og komplimentene fra han minsker og blir litt stresset over det. Får lyst til å sende masse, for han svarer jo alltid, men begynner å føle på om han synes det er mye. Jeg er også 11 år yngre enn han. Anonymkode: 1a3ab...c35
@Tone Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Hei. Siden dere har hatt såpass god kontakt, kan du jo bare spørre han hvor dere står. Det verste som kan skje er at han sier dere er venner, at han har møtt noen han liker. I Beste fall er han like fornøyd som deg med ordningnen. Du sier jo selv at du ikke er ute etter fast forhold nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå