AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Jeg må ha hjelp til hvordan jeg tar denne saken videre. Jeg kom inn i salongen og skulle foliestripe ettervekst på 4-5 cm. Jeg har langt hår og ba spesifikt om å kun ta ettervekst for å unngå at håret mitt blir slitt. I vasken foreslår frisøren en "korrigering" for å få en kaldere tone. Ok sier jeg. Etter litt tid innser frisøren at hun har tatt feil farge. Håret mitt er mørkebrunt. Hun sier : dette kan vi fikse og tar i noe som lukter helt forferdelig. Det svir i hodebunnen. Sliter ikke dette veldig på håret? – Neida, det er mildt. To runder med greiene og håret mitt er orange. Hun gjør klar til runde tre. En kollega bryter inn og ber henne avslutte. De sender med meg en kur hjem. Håret mitt føles som høy og knaser når jeg tar i det. Når jeg kommer hjem ser jeg at det begynner å brekke av 10 cm fra hodebunnen, og de 15-20 nederste cm forøvrig er som tyggis. Hvilke rettigheter har jeg?!?! Jeg har sår hodebunn som klør, helt lysende orange hår og må antageligvis klippe meg kort hvis mer brekker av. Jeg er helt fortvilet da jeg alltid har tatt vare på håret mitt. Nå har jeg jo 3 - 4 år med tragisk hår foran meg!!! Anonymkode: 5f693...59a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Var vel en liknende sak i TV2hjelper deg, og da spanderte Nikita som det vel var extensions. Riktignok etter det kom på TV. Anonymkode: 87b8f...518
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Du kontakter leder for oppfølging. Det skjedde der jeg jobbet en gang, og denne kunden fikk jevnlige gratistimer for skånsom vask av håret og kuring. Usikker på om hun etterhvert fikk extension, men man må jo først få friskt hår å feste dem på. Anonymkode: 833c8...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå