Lurvina Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 Kjæresten min har snart bursdag, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal gi til han. Har kjøpt en krukke med lokk på ikea som jeg skal fylle opp med godteri, men synes det blir litt vel stusslig ting å gi han, særlig siden han har kjøpt øredobber til meg på bursdagen min, og de var visst ikke av den billige sorten. Har spurt han om det er noe han ønsker seg, men han svarer bare at han vet ikke. Mannfolk altså Vurdere å kjøpe et stjernetegn-smykke eller noe sånt, men er redd for at det kanskje blir dumt, eller at han synes det blir femi. Er det noen som har noen gode forslag på lur?
Iselilja Skrevet 29. september 2005 #2 Skrevet 29. september 2005 Hva med en kul film? Eller en sesong eller flere av favorittserien hans?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 Ny bukse, jakke, genser/sjorte el.l. Kanskje nye sko? En helgetur til London.. Billetter til konsert med favorittbandet hans? Biletter til fotballkamp med favorittlaget hans?
Lurvina Skrevet 29. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2005 Det var noen fine ideer, bare synd at han er i militæret nå, så han har ikke noe glede av billetter. Han ser sjelden på tv så han har ikke noen favorittserie. Men massasjeolje var jo en fin ide til han, sikkert fint å overraske han med når han kommer hjem på perm til helga
Gjest Gitte Skrevet 29. september 2005 #6 Skrevet 29. september 2005 Abonnement på blad fungerer kanskje dårlig om han ikke er hjemme...
Gjest allium Skrevet 30. september 2005 #7 Skrevet 30. september 2005 Jeg kjenner ingen menn som ikke blir glad for et multiverktøy. Leatherman for eksempel.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #8 Skrevet 30. september 2005 Hva med å strikke en genser? (eller den noe mindre ambisiøse varianten; et skjerf) Som han kan varmes eg på mens han tenker på deg.. Andre forslag er abonement på tegneserie (tilsendt til "brakka")
Gjest Virvel Skrevet 30. september 2005 #9 Skrevet 30. september 2005 Jeg lagde fotoalbum til den forrige kjæresten min, med masse bilder av oss (og et par litt frekkere bilder av meg hehe), tror nok det falt i smak, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå