AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Fortell, hvilke røde flagg får dere til å løpe i motsatt retning og ikke snu dere tilbake? Anonymkode: e91d4...1e3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 At mannen er i forhold, og ønsker seg noen på si. at han blir styrt av sin x pga barn. tøffelhelt. at han ikke er sjef i eget liv. dette er mine skrekkeksemplarer! Anonymkode: 41f88...05e 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Har vært lykkelig gift i 10 år. Men dette var mine regler for "løp og ikke se deg tilbake" da jeg datet i 20-årene: At han er ekstremt opptatt av telefonen sin. Særlig om den stadig tas med fra rom til rom, eller at skjermen vris bort fra deg hver gang noe åpnes. Ett inkassovarsel er nok for meg. Det minste forsøk på å sette forbud eller regler. Bruk av psykisk vold, som silent treatment etter diskusjoner, gaslightning. Snakke negativt om andre, eller om systemet, eller være i overkant opptatt av en politisk sak. Rasistiske uttalelser. Homofobe uttalelser. Religion, samme hvilken. Om han ikke automatisk plukker med seg litt kopper/søppel når han går fra rom til rom, alltid utsetter å vaske kjøkkenet, ikke tar unna oppvaskmaskinen i det den er ferdig. Alle slike ting som du gjør at du forstår at her blir det jeg som må dra lasset. Anonymkode: a4f3a...de5 15
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 At han ikke jobber eller studerer..og ikke har noen særlig god forklaring på hvorfor. Tyder på umodenhet. Overdreven oppmerksomhet og tilknytning etter kort tid, som vitner om lite genuin interesse for meg fordi han har ikke rukket å bli nok kjent. Mye skryting, sjarmerende at menn vil fremstille seg selv i godt lys men finnes en grense der det går over i selvopptatthet Dårlig forhold til familie, eks, barnemor osv. Mye klaging på eksterne omstendigheter og folk på hvorfor ting har gått galt men ikke noe ansvar selv. Opphengt i overfladiske ting som SoMe, klær, utseende, trening, hvem som kjenner hvem Skryting av hvem han kjenner Rotete hjemme og ikke ordentlig mat i hus. Baksnakking Gamer😬 Anonymkode: e283b...12c 8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Det største røde flagget er de som har BARE har gale ekser. Anonymkode: fd8e0...96e 22
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 Dårlig CV. Ikke jobb CV, men livs CV. Anonymkode: 0a5a7...d9e 2
Gjest Tamsi Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 Det er forskjell på ting som er turn-off og røde flagg tenker jeg. Men lista er uansett lang. Det første jeg tenker på er menn som har dårlige forhold til alle eksene sine, og som referer til dem som gærne. Eller som snakker stygt til servitører og tilsvarende personale.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 Warrior skrev (4 minutter siden): Lite eller ingen sex. Den er faktisk ikke så dum... Jeg har levd noen år. Denne betyr en av to: Ulikt behov, og det er drepen i et forhold. Og har også to venninner som har blitt forlatt til fordel for en amann, noen år inn i forholdet. Kommer da frem at hun egentlig burde ha visst for mange år siden. Anonymkode: a4f3a...de5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 Baksnakker de andre til deg, så baksnakker de deg til andre! Baksnakking generelt er en stygg egenskap! Om han har gjort noe galt. Legger han skylden på andre i stedet for å legge seg flat og si unnskyld? Rødt flagg! Etter hvert er det DU som får skylden for alt som går galt! Du gleder deg til bursdagen din eller noe annet som er av stor betydning for deg, og han klarer på en sneaky way å ødelegge dagen for deg med en krangel. Alle eksene hans er "gale" Anonymkode: 402ed...dd0 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 Stol på magefølelsen din!! Og har du behov for å Google oppførselen hans, så er det noe som ikke stemmer... Anonymkode: 402ed...dd0 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #12 Skrevet 28. september 2021 Dårlig magefølelse/intuisjonen sier nei Anti-kondom Klager på underholdsbidrag for å forsørge sine egne barn fra tidligere Dårlig hygiene Omgås eksen, og vil ikke slutte selv om han har vært utro og/eller det gir mindre tid til deg eller du føler det vanskelig. Røyker og drikker heftig. Arbeidssky Altoppslukende hobby 50 år og opptatt av å være en av gutta hver helg (helst). Utagerende tatovering etter fylte 35 år. Kritiserer deg for alt eller ingenting (klær, parkering, kommunikasjon osv.). Legger deg ikke til på Facebook, hvor alle eksene hans er på vennelista. Har hemmeligheter for deg, kan for guds skyld ikke si hvor han skal etter jobb, i helga eller hvor han var i går. Med mindre han arbeider i FBI. Tar ikke ut søpla når han likevel skal ut av døra Deler regningen Ringer deg ikke Dukker ikke opp oftest mulig (om dere ikke bor sammen). Rakker ned på deg om du har høyere status enn ham Veteran som bare vil på veterantreff 20 år etter utenlandstjeneste. Han tenkte neppe som 20-30 åring at han ville leve i fortiden og leve i mimreland når han pushet 50-60 år. Anonymkode: 63c6d...987 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #13 Skrevet 28. september 2021 Polen (Gdansk), Malaysia, Oman, Bolivia, Kina, Ecuador, Russland, Haiti, Liechtenstein, Frankrike, Sveits, Myanmar, Portugal, Norge mv. Anonymkode: 5e64e...27a 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #14 Skrevet 28. september 2021 Mange av de røde flaggene dere beskriver har blitt mitt liv, men jeg er den som har opplevd psykisk vold, fysisk vold, søkt hjelp i mange år uten å få hjelp, blitt kastet hit og dit og vet ikke en gang hva det vil si å ha mitt eget liv. Jeg har ikke stor tiltro til "systemet" lengre, de knuste meg i stedet for å hjelpe. Jeg har ikke mange ekser å snakke godt om (har kun en, som bare var god), jeg har ikke et godt forhold til familien min (de behandlet meg skikkelig dårlig), jeg fikk ikke fullført utdannelsen min (ble kraftig mobbet i flere år). Og helt ærlig, jeg tar ikke på meg så mye skyld, jeg kan stå til ansvar for mine feil, men i mitt liv var det andre som tok kontroll over meg mot min vilje, og jeg havnet borti verre og verre situasjoner, jeg var og er så utrolig utslitt... Og jeg kunne skrevet en bok om røde flagg helt ærlig, det jeg har måttet gå i igjennom i dette livet er helt forj** på grunn av mennesker som er psyke i hodet. Og det verste er at de kan gå videre med livene sine, mens jeg sitter igjen som taperen, den traumatiserte, underkuede, utslitte, skamfulle. Jeg lever ikke, jeg eksisterer. Jeg er usynlig. Jeg har kjempet så mye jeg maktet, forsøkt å komme meg unna, bedt på mine knær etter hjelp. Men jeg tapte, de vant...og ingen kom til min unsetning. Nå begynner jeg å bli for gammel, og er kronisk syk. De tok fra meg alt av glede og håp i livet og dyttet meg ned i grusen, og ikke klarer jeg å se hvordan jeg skal komme meg opp nå, når kroppen heller ikke henger med. J** ondskapsfulle mennesker, som smiler dagen lang. Takk, tusen h** hjertlig takk for all dritten! Jeg var et vanlig menneske, en vanlig jente med angst ikke og ikke verdens beste selvtillitt, men noe mer enn det var det ikke. Men jeg var lett å tråkke på tydeligvis. Anonymkode: d590e...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #15 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange av de røde flaggene dere beskriver har blitt mitt liv, men jeg er den som har opplevd psykisk vold, fysisk vold, søkt hjelp i mange år uten å få hjelp, blitt kastet hit og dit og vet ikke en gang hva det vil si å ha mitt eget liv. Jeg har ikke stor tiltro til "systemet" lengre, de knuste meg i stedet for å hjelpe. Jeg har ikke mange ekser å snakke godt om (har kun en, som bare var god), jeg har ikke et godt forhold til familien min (de behandlet meg skikkelig dårlig), jeg fikk ikke fullført utdannelsen min (ble kraftig mobbet i flere år). Og helt ærlig, jeg tar ikke på meg så mye skyld, jeg kan stå til ansvar for mine feil, men i mitt liv var det andre som tok kontroll over meg mot min vilje, og jeg havnet borti verre og verre situasjoner, jeg var og er så utrolig utslitt... Og jeg kunne skrevet en bok om røde flagg helt ærlig, det jeg har måttet gå i igjennom i dette livet er helt forj** på grunn av mennesker som er psyke i hodet. Og det verste er at de kan gå videre med livene sine, mens jeg sitter igjen som taperen, den traumatiserte, underkuede, utslitte, skamfulle. Jeg lever ikke, jeg eksisterer. Jeg er usynlig. Jeg har kjempet så mye jeg maktet, forsøkt å komme meg unna, bedt på mine knær etter hjelp. Men jeg tapte, de vant...og ingen kom til min unsetning. Nå begynner jeg å bli for gammel, og er kronisk syk. De tok fra meg alt av glede og håp i livet og dyttet meg ned i grusen, og ikke klarer jeg å se hvordan jeg skal komme meg opp nå, når kroppen heller ikke henger med. J** ondskapsfulle mennesker, som smiler dagen lang. Takk, tusen h** hjertlig takk for all dritten! Jeg var et vanlig menneske, en vanlig jente med angst ikke og ikke verdens beste selvtillitt, men noe mer enn det var det ikke. Men jeg var lett å tråkke på tydeligvis. Anonymkode: d590e...2ef Så grusomt! Hva gjorde "systemet" når de knuste deg? Anonymkode: 1fd59...a31
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #16 Skrevet 28. september 2021 At det er noe galt med alle personer han snakker om. Sjefen er en idiot, nabokjerringa er ei fitte, xn er psykopat osv.. Anonymkode: be45f...bcd 7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #17 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så grusomt! Hva gjorde "systemet" når de knuste deg? Anonymkode: 1fd59...a31 Jeg burde kanskje ikke skrevet det innlegget jeg gjorde, for jeg tør ikke få oppfølgningspørsmålene, da utleverer jeg historien min alt for mye. Jeg bare innså hvor lite jeg har å gå på for å kunne finne et godt liv etter alt dette. Ingen "vanlige" mennesker ville jo turt å være i et forhold med meg nå som jeg har fått den historien jeg har fått.. Men man kan si det slik, -jeg har kjempet for å overleve. Jeg har kjempet meg igjennom kulde og sult og utrygghet, og etterhvert stigamtisering. Det utrolige er jo at jeg har spurt om hjelp, hele veien. Man skal liksom "tørre å rekke opp hånda", men hva om ingen kommer til unnsetning? Til slutt er man så frynsete og utslitt at det er enda lettere å sparke deg nedover, og vel jeg ble sparket så mye at det ikke lengre gikk an å gruse meg mer. Hadde jeg vært mer ressurssterk og turt å gå ut med saken min, så hadde jeg sikkert gått til sak mot flere. Men jeg holdt tett om mye om mangt, for foreldrene mine levde jo fortsatt sitt "fasadeliv" og jeg kunne jo ikke ødelegge den. Det er helt utrolig, nesten ingen av våre slektninger vet hva jeg har vært igjennom. Anonymkode: d590e...2ef
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #18 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ett inkassovarsel er nok for meg. Anonymkode: a4f3a...de5 Ett inkassovarsel kan skje hvem som helst, men når de stadig kommer er det på tide å trekke seg varsomt tilbake. Anonymkode: a561b...c40 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #19 Skrevet 28. september 2021 Sjalusi, vold, alkohol og røyk. Og han må ikke være brautete og ikke frykte stillhet eller være i mot å daffe på sofaen. Anonymkode: 77cfc...a3a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #20 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ett inkassovarsel kan skje hvem som helst, men når de stadig kommer er det på tide å trekke seg varsomt tilbake. Anonymkode: a561b...c40 Jeg har aldri fått et inkassovarsel, det har heller aldri min mann såvidt jeg vet. Er det virkelig så vanlig? Man er jo pålagt å purre 2 ganger, det vil si totalt 3 varsler, før et seriøst inkassobyrå tar på seg oppdraget. Uansett. Som ny kjæreste skal det litt å komme over noe slikt. Min presumpsjon er at en slik er toppen av isfjellet. Det samme gjelder en forfalt kredittkortregning. Anonymkode: a4f3a...de5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå