Tough cookie Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 (endret) Min søster tok sin andre pfizer vaksine for en måned siden, og samme dag fikk hun voldsomme frysebyger og vondt i armen, men det er jo vanlige bivirkninger. Dagen etterpå begynte perioder med kvalme, svimmelhet, hun har blitt dårlig i magen, klarer ikke å kjenne at kaffen smaker kaffe, har ofte metallsmak i munnen og noen dager føler hun seg råtten i lår og legger når hun går tur. I går var hun hos legen på grunn av dette, og legen bare avfeide det og sa at det måtte være noe annet som var grunnen. Jeg har lest mye om vaksinebivirkninger, og er ganske sikker på at alt dette er bivirkninger av vaksinen selv om hun ikke blandet Pfizer/Moderna som ofte gir sterkere bivirkninger. Noen som har opplevd lignende? Endret 28. september 2021 av Tough cookie
idamoor Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Trenger ikke være, mye omgangssyke og influensa som vandrer nå og man er ikke immun mot influensa selv om man er vaksinert.
Tough cookie Skrevet 28. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2021 idamoor skrev (1 minutt siden): Trenger ikke være, mye omgangssyke og influensa som vandrer nå og man er ikke immun mot influensa selv om man er vaksinert. Vet det, men ikke vanlig å være kvalm/svimmel og miste smakssansen for kaffe, samt ha metallsmak i munnen i ukesvis. Dette kom jo like etter vaksinen. 1
Sapree Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Jeg tenker det er vaksninen for det er flere som får andre "uvanlige" bivirkninger. For håpe det går bort etterhvert. Min bivirkning varte i over en måned.
hlidskjalf Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 Tough cookie skrev (På 28.9.2021 den 16.07): Vet det, men ikke vanlig å være kvalm/svimmel og miste smakssansen for kaffe, samt ha metallsmak i munnen i ukesvis. Dette kom jo like etter vaksinen. Men ifølge CNN skyldes økningen av disse symptomene økt bruk av cannabis.
Anbefalte innlegg