Gå til innhold

Kjendiser som outer sex-livet sitt i media

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste tiden har det stått i media om Aksel Hennie som er åpen for alt og ikke har noen grenser i sex-livet, så lenge kommunikasjonen er samstemt, og om Jan Eggum som var i et åpent forhold som tillot han å ha sex med andre. Hva synes dere om kjendiser som outer sex-livet sitt i media? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ofte et tegn på at de er på vei ut og trenger å minne oss på at de eksisterer

• Liker 16
Skrevet

Jeg syns det tilhører privatlivet jeg da.

skjønner ikke helt hva nyhetsverdien er kanskje. Hva i alle dager skal det liksom tilføre?

• Liker 9
Skrevet

Det er et tegn på tørke. For min del ser jeg ingen problemer med at folk står frem sånn eller slik. 

Skrevet

Det er jo flaut.

Anonymkode: 1eed8...d3e

• Liker 10
Skrevet

Jeg er ikke typen som bryr meg all verden om andre sine meninger om sexlivet mitt. Men det kommer yngre etter meg, som trenger et videre ramme å vokse opp i. Selv om det ikke betyr så mye for meg, så er det bra. Norge burde bevege seg litt nærmere Nederland i tankegangen. Man sier at Norge er et liberalt samfunn, men ser du på fakta så har Tyrkia og Frankrike tillatt, f.eks homofili, lenge. Norge var et av de siste landene i Europa som gjorde dette.

• Liker 1
Skrevet
detteermittnavn skrev (10 minutter siden):

Er ofte et tegn på at de er på vei ut og trenger å minne oss på at de eksisterer

De skulle bare visst hvor lite vi bryr oss!

Anonymkode: c03ca...a45

• Liker 4
Skrevet

At noen står fram med at de har levd i åpent forhold i 20 år synes jeg bare er positivt. Det er ikke sånn at èn formel passer alle, og andre måter å leve på burde ikke bli skambelagt i 2021. 

Anonymkode: 399bd...54f

• Liker 6
Skrevet

De bekrefter vel bare oppfattelsen av at de fleste kjente mennesker er narsissistisk anlagt.

Anonymkode: 5ffb0...72a

• Liker 5
Skrevet
Grüner skrev (17 minutter siden):

Den siste tiden har det stått i media om Aksel Hennie som er åpen for alt og ikke har noen grenser i sex-livet, så lenge kommunikasjonen er samstemt, og om Jan Eggum som var i et åpent forhold som tillot han å ha sex med andre. Hva synes dere om kjendiser som outer sex-livet sitt i media? 

Det er jo egentlig media som er problemet. Kjenner ikke til det med Hennie, men han har alltid vært oppmerksomhetssøkende. Ut ifra det som stod som Eggum forsto jeg at det bare var litt av ei bok, men at media slo det opp som en sak, som han ikke hadde noen kommentar til..

Anonymkode: 72a32...2c9

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes nix og nada om det. Totalt uinteressant. Hva er grunnen til at de føler behov for å dele slikt med andre? Tror en som kommenterte litt tidligere treffer blink. De er på vei ut av rampelyset, og føler behov for å si noe kontroversielt.

• Liker 3
Gjest På druen
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

De skulle bare visst hvor lite vi bryr oss!

De er så selvopptatte at de ikke skjønner det. 

Skrevet

Hadde veldig lite behov for å få detaljer fra Aksel Hennies sexliv tredd nedover hodet 🤢🤮

Og nei jeg klikket meg ikke inn, leste overskrift med store tjukke bokstaver i vg

Anonymkode: acee2...f0e

• Liker 3
Skrevet

Syns det er positivt, at flere står frem som Poly. Kjempe at det blir ok å ikke være mono. ❤️

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er jo egentlig media som er problemet. Kjenner ikke til det med Hennie, men han har alltid vært oppmerksomhetssøkende. Ut ifra det som stod som Eggum forsto jeg at det bare var litt av ei bok, men at media slo det opp som en sak, som han ikke hadde noen kommentar til..

Anonymkode: 72a32...2c9

Stemmer bra dette. Det er venstrevridd media som kun er opptatt av å bringe korona og sex til folket. 

Skrevet

Dette trengte jeg ikke å vite om Aksel Hennie kjenner jeg.

Skrevet

Akkurat som om det var en hemmelighet at det knulles rundt. Tviler på de har ringt media og mast på at dette skal være nyhetsstoff!

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (3 minutter siden):

Syns det er positivt, at flere står frem som Poly. Kjempe at det blir ok å ikke være mono. ❤️

Han har vel ikke gjort det..? 

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (4 minutter siden):

Du får det til å høres ut som en sykdom. Det er en kjendis og det er ganske vanlig å knulle på det man kommer over for det er tilgjengelig overalt.

Hva er problemet med å være dette uten å utbasunere det til verden? Det skal liksom alltid ropes så jævlig høyt om dette. Om man føler at dette er en normal måte å leve på så trenger man vel ikke å snakke om det i absolutt alle settinger man er i?

• Liker 2
Skrevet
visp skrev (1 minutt siden):

Du får det til å høres ut som en sykdom. Det er en kjendis og det er ganske vanlig å knulle på det man kommer over for det er tilgjengelig overalt.

Hva er problemet med å være dette uten å utbasunere det til verden? Det skal liksom alltid ropes så jævlig høyt om dette. Om man føler at dette er en normal måte å leve på så trenger man vel ikke å snakke om det i absolutt alle settinger man er i?

Hvorfor? Fordi barn og ungdom fortsatt lærer at man seff skal være mono, at om man forelsker seg i noen, så må man velge vekk noen andre. 

Når det seff ikke trenger å være sånn. Man må kunne snakket åpent om alle sammlivsformer, ikke bare en. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...