AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Vet om flere eksempler. Lest det her inne, og ser det i miljøet mitt. Hvorfor er dette «greit» for deg? Anonymkode: 5c4b0...16d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Det er ikke alltid så lett å bare storme ut døren med en gang man får vite at samboer er utro? Det er sterke følelser involvert og kanskje barn, leilighet ,felles omgangskrets og familie, og så tror man kanskje at dette kan repareres, eller så ønsker man å prøve i alle fall. Anonymkode: e489a...f8f 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Fordi nå er det jeg som har makten og overtaket, og det er rett og slett ikke praktisk for meg å flytte på nåværende tidspunkt. Anonymkode: 1d3e7...3a4 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Jeg vet at det ikke er bare å storme ut dørene på dagen. Men til dere som lever slik år etter år? Anonymkode: 5c4b0...16d 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 De jeg kjenner som finner seg i slikt, har forlengst mistet enhver følelse eller interesse for partner, og kunne ikke brydd seg mindre om hva han gjør. Den fortsatte samlokaliseringen er begrunnet i rene økonomiske og praktiske bekvemmelighetshensyn. Anonymkode: f604b...c77 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi nå er det jeg som har makten og overtaket, og det er rett og slett ikke praktisk for meg å flytte på nåværende tidspunkt. Anonymkode: 1d3e7...3a4 Hvilken makt og overtak har du fått egentlig? Dette må være noe av rareste og dummeste jeg har lest på en god stund. Anonymkode: 39264...8d6 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilken makt og overtak har du fått egentlig? Dette må være noe av rareste og dummeste jeg har lest på en god stund. Anonymkode: 39264...8d6 Fordi han vet at jeg vet, og han vet at han nå bare er her på nåde. Det har gjort underverker for hans motivasjon til å tilfredsstille meg og mine behov. Anonymkode: 1d3e7...3a4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi han vet at jeg vet, og han vet at han nå bare er her på nåde. Det har gjort underverker for hans motivasjon til å tilfredsstille meg og mine behov. Anonymkode: 1d3e7...3a4 Men hvorfor vil du ha tilfredsstilt dine behov fra han? Du kan jo plukke opp enhver fjott på gata om du vil ha en fyr som klipper plenen din, men du vil jo ikke være sammen med enhver fjott bare fordi de skal "tilfredsstille dine behov". Så hvorfor sammen med denne fjotten? Anonymkode: 85624...b99 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 Fordi jeg fortsatt elsker han og håper at ting ordner seg og at jeg klarer å tilgi og gå videre. Anonymkode: e489a...f8f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Men hvorfor vil du ha tilfredsstilt dine behov fra han? Du kan jo plukke opp enhver fjott på gata om du vil ha en fyr som klipper plenen din, men du vil jo ikke være sammen med enhver fjott bare fordi de skal "tilfredsstille dine behov". Så hvorfor sammen med denne fjotten? Anonymkode: 85624...b99 😂 Tror ikke hun er den skarpeste kniven i skuffen. Anonymkode: 39264...8d6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 Jeg er ikke en av dem, men jeg kjenner til noen av dem, kan jo komme med et par historier som kanskje kan belyse tema. NB: Jeg har selvsagt ikke hele historien, så ensidig eller fortolket blir det jo. Med det ene og mest "ekstreme" paret hvor jeg kjenner den utro ganske godt, så er det først og fremst barn det går i, de vil ikke såre barnet og de vil heller ikke være deltidsforeldre. Han er notorisk utro, og hun har tatt ham flere ganger, sånn med venninne og nabokona og alt unntatt moren sin omtrent liksom. Han fikk høre rykter om at hun også var utro, og det syntes han bare var greit. De hater hverandre omtrent, han vil egentlig gå selv, men det er barnet som stopper. Han sier det også er økonomi og staffasje for henne. Han tjener fett og hun gjør ikke, så hun hadde gått veldig ned i levestandard, og slutt på hagefestene og den sosiale statusen og det der tullet. Og så er det jo en million andre små og store grunner til at de ikke går fra hverandre, hva vil venner og familie tenke osv. Men de har det altså helt jævlig begge to så vidt jeg har skjønt. Et annet par så vet kona men sier det ikke til mannen. Etter hva jeg har hørt så er hun redd for at han pakker kofferten og flytter ut/inn til en elskerinne om hun stikker hull på den bobla og sier fra at hun vet. for det er en boble der, det har vært dårlig stemning lenge og skilsmisse ligger der rett under overflaten og truer. Hun vil bli fordi hun elsker han, de har barn sammen og så er det alt rundt med familie og venner og økonomi og å miste fremtiden man trodde man hadde og starte på nytt igjen. Det å skille seg er jo absolutt ikke bare-bare! Selv etter flere år med for eksempel utroskap. Det har jo gjerne ikke vært flere år med bare vondt, det har jo ofte vært mye bra også. Spesielt rundt barn. Anonymkode: 85624...b99 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #12 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 😂 Tror ikke hun er den skarpeste kniven i skuffen. Anonymkode: 39264...8d6 Behov for penger. Skjønte du ikke det? Anonymkode: f604b...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå