AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Hei! Jeg har ei jente på snart 3 mnd som, siden for ca 4 uker siden, setter så voldsomt i vrangstrupen når hun dier.. Hun hikster og blir helt rød før hun får hostet det opp, og jeg blir livredd. Jeg vet jeg har høy utdriving og hun spiser glupsk. Har prøvd tiltak som å pumpe ut den første melken, tilbakelent og liggende stilling (dette fungerer som regel, men er avhengig av å kunne amme sittende for å komme meg ut). Hun har ikke kolikk men virker som hun jobber mye med magen, og har i det siste grått mer på dagtid. Hikker mye og gulper tidvis mye. Tidvis virker det som hun må svelge unna gulp som kommer opp når hun ligger nede. Går veldig bra opp i vekt, ble født på nest øverste persentil og ligger nå på øverste. Eneste sammenhengen jeg kan se er at vi begge var forkjølet for ca 4 uker siden da problemet oppstod, og jeg hører fremdeles det surkler i brystet hennes. Kan det være sammenheng med slim i systemet? Jeg antar det jeg lurer på er om noen har lignende erfaring, og kan berolige meg med når det går over? Eventuelt tiltak? Det er et mareritt å stå i men daglige sette i halsen-episoder… jeg har tidligere gjort tiltak mot overproduksjon, det er noe jeg kanskje må vurdere igjen at jeg husket det hadde så stor effekt Anonymkode: a6f53...40b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Tror du hun dør av morsmelk? Jeg skjønner ikke Anonymkode: 5c846...db1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Tror du hun dør av morsmelk? Jeg skjønner ikke Anonymkode: 5c846...db1 Hun spørte vel ikke om barnet hennes dør av morsmelk? Det er ikke så vanskelig og skjønne spørsmålet hennes. Anonymkode: be691...986 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå