Gjest Ninakanin Skrevet 29. september 2005 #1 Del Skrevet 29. september 2005 Okay, historien er: Jeg har vært i et forhold i fire år. For 6mnd siden forelsket jeg meg i en annen. Vi falt for hverandre skikkelig, og klaffet utrolig. Alle, inkludert oss selv, mente vi passer perfekt sammen. Jeg forsøker å gå ifra typen. Sier til alle jeg skal det. Inkludert han jeg er forelsket i. Men når dagen kommer og vi treffes igjen etter at jeg reiste bort for å tenke litt, så dumper jeg ham. Velger å prøve skikkelig med forholdet istedenfor. Alt kjennes feil, jeg kommer ikke over ham, og forholdet ryker seks måneder senere. Det vil si nå. Mye dumt er sagt og gjort. Og han ble skikkelig såret av at jeg valgte typen. Men nå er jeg singel. Og jeg vil så gjerne prøve på ny. Men han stenger meg ute. Det føles iallefall sånn. vil ikke prate med meg. svarer ikke på meldinger, mail osv... skal jeg bare gi opp eller? har jo ikke vært singel på fire år, så jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre... er dritlei meg, for jeg valgte jo feil i forhold til hjertet. og nå får jeg svi, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. september 2005 #2 Del Skrevet 29. september 2005 Rotete skrevet, ser jeg nå. Altså, jeg valgte å prøve med forholdet og gikk tilbake til typen, som nå er eksen, og som kommer til å være eksen for alltid. Og det er ikke han jeg vil ha tilbake, men han jeg forelsket meg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #3 Del Skrevet 29. september 2005 Du må slutte å stresse sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 29. september 2005 #4 Del Skrevet 29. september 2005 Høres ikke greit ut. Kanskje han er usikker? Hvor mye har dere pratet sammen etter at du gjorde det slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. september 2005 #5 Del Skrevet 29. september 2005 ingenting. for han prater ikke med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 29. september 2005 #6 Del Skrevet 29. september 2005 Du må slutte å stresse sånn. ← Vet det er vanskelig men la ihvertfall forholdet med eksen din ta HELT slutt først (til dere har delt alt, flyttet fra hverande osv) før du begynner å ta helt av med han 'nye'. Ta ting rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 29. september 2005 #7 Del Skrevet 29. september 2005 mista deg allerede ved "sier til alle...." uten og kjenne deg so virker det vel bittelitt som om du i et lite øyeblikk prøvde og elske en mens du skulle glemme en annen, men så endte du opp med og snu hele greia. Og som toppen av kaka ombestemte du deg igjen? tar jeg feil så glem det jeg har skrivi nå, har jeg rett så burde faktisk du tenke litt på at de kara også har selvfølelse og liker ikke og bli behandla som nr 2, og du har behandla begge to som nr 2 (om jeg ikke nisforsto deg helt da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy in red Skrevet 29. september 2005 #8 Del Skrevet 29. september 2005 Okay, historien er: Jeg har vært i et forhold i fire år. For 6mnd siden forelsket jeg meg i en annen. Vi falt for hverandre skikkelig, og klaffet utrolig. Alle, inkludert oss selv, mente vi passer perfekt sammen. Jeg forsøker å gå ifra typen. Sier til alle jeg skal det. Inkludert han jeg er forelsket i. Men når dagen kommer og vi treffes igjen etter at jeg reiste bort for å tenke litt, så dumper jeg ham. Velger å prøve skikkelig med forholdet istedenfor. Alt kjennes feil, jeg kommer ikke over ham, og forholdet ryker seks måneder senere. Det vil si nå. Mye dumt er sagt og gjort. Og han ble skikkelig såret av at jeg valgte typen. Men nå er jeg singel. Og jeg vil så gjerne prøve på ny. Men han stenger meg ute. Det føles iallefall sånn. vil ikke prate med meg. svarer ikke på meldinger, mail osv... skal jeg bare gi opp eller? har jo ikke vært singel på fire år, så jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre... er dritlei meg, for jeg valgte jo feil i forhold til hjertet. og nå får jeg svi, liksom... ← Det er nok gjerne å foretrekke å holde seg litt i ro en stund fremover. Det er på tide å bearbeide det du nå går gjennom, før du hiver deg rundt i ett nytt forhold. Absolutt en fordel å bli ferdig med fortiden. Håper du etterhvert finner ut av dine valg og muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. september 2005 #9 Del Skrevet 29. september 2005 mista deg allerede ved "sier til alle...." uten og kjenne deg so virker det vel bittelitt som om du i et lite øyeblikk prøvde og elske en mens du skulle glemme en annen, men så endte du opp med og snu hele greia. Og som toppen av kaka ombestemte du deg igjen? tar jeg feil så glem det jeg har skrivi nå, har jeg rett så burde faktisk du tenke litt på at de kara også har selvfølelse og liker ikke og bli behandla som nr 2, og du har behandla begge to som nr 2 (om jeg ikke nisforsto deg helt da) ← Jepp, noe i den duren. Derfor jeg er så fortvilet, for jeg angrer så forferdelig og ser hvor mye det har ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
airia Skrevet 29. september 2005 #10 Del Skrevet 29. september 2005 Tror ikke du oppnår noen tilgivelse med å mase hvertfall. Ta det med ro, forsøk å nyte singeltilværelsen så godt du kan. Du burde kanskje vente med å gjøre noe som helst før du har vært singel så lenge at du er fortrolig med å være singel Men følelser er vanskelig å gjøre så mye med. Og det er sikkert vanskelig for disse kjærestene dine å gjøre så mye med hva de føler også. Eneste som hjelper er som regel å ta tiden til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #11 Del Skrevet 29. september 2005 kanskje det er på tide å bare være litt single for en stund? virker som du har mistet noen mulighet til å bli sammen med han andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 29. september 2005 #12 Del Skrevet 29. september 2005 Tja, at han er litt skeptisk til å få hjertet røsket i fillebiter to ganger av samme person er vel i grunnen ikke så rart. Jeg tror det beste du kan gjøre er å være ærlig og fortelle hvorfor du nå brøt ut, samt være ydmyk og gi masser av tid. Ikke forvent at ting skjer over natten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 30. september 2005 #13 Del Skrevet 30. september 2005 Tja, at han er litt skeptisk til å få hjertet røsket i fillebiter to ganger av samme person er vel i grunnen ikke så rart. Jeg tror det beste du kan gjøre er å være ærlig og fortelle hvorfor du nå brøt ut, samt være ydmyk og gi masser av tid. Ikke forvent at ting skjer over natten... ← Enig. Sett deg i hans situasjon. Du hadde vel vært skeptisk du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 30. september 2005 #14 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Tja, at han er litt skeptisk til å få hjertet røsket i fillebiter to ganger av samme person er vel i grunnen ikke så rart. Jeg tror det beste du kan gjøre er å være ærlig og fortelle hvorfor du nå brøt ut, samt være ydmyk og gi masser av tid. Ikke forvent at ting skjer over natten... ← Så enig så enig. En ting til; Han så deg være utro mot kjæresten din. Det kan tenkes at det også kværner i hodet hans. Kanskje han er redd for at du faktisk kan gjøre det samme mot ham. Endret 30. september 2005 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #15 Del Skrevet 30. september 2005 Har det sånn selv jeg.. Vil ha tilbake eksen over alt på jord, men jeg har vært dum, tok feil valg og fikk svi. Aner heller ikke hva jeg skal gjøre.. Han nekter også å snakke med meg. Snart desperat om det går lenger tid.. savner han så fryktelig.. dum-naiv og blond. Alt på en gang, argh :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 30. september 2005 #16 Del Skrevet 30. september 2005 Du tok ditt valg den gangen, og det virker som om han har tatt sitt nå. Fortsetter du å ringe, skrive ol tror jeg bare du støter han mer fra deg. La han få litt tid på seg. Du har sagt til han nå hva du vil, men la han få litt tid til å fordøye det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 30. september 2005 #17 Del Skrevet 30. september 2005 Slapp av, og prøv å tenk på deg selv en stund. Det er jo ikke akkurat lenge siden det ble slutt mellom deg og kjæresten. RP trenger kanskje å se at denne gangen har du gjort det slutt på alvor, før han tørr å nærme seg deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 30. september 2005 #18 Del Skrevet 30. september 2005 PUST!!! Og les PM:en min en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. september 2005 #19 Del Skrevet 30. september 2005 haha det sa francis i går, litjmæ, PUST!!!! Ja nå er pulsen min litt mer normalt og hodet fungerer om ikke optimalt, så litt iallefall. Jeg ser jo det at RP har ingen som helst grunn til å tro meg, stole på meg, eller noe som helst. Det er klart han holder seg lengst mulig borte. Får følelser for noen for første gang på tre år, og så skjer alt det pisset her, og hjertet hans knuses. Det er klart han er skeptisk. Men han vet jo faktisk ikke hva jeg vil da, for det har jeg ikke sagt til ham ennå. Han hører det vel kanskje gjennom folk, men vi har ikke pratet etter at jeg gikk ifra kjæresten. Men min prioriteringsliste er som følger: * Finne et sted å bo (da ser han at jeg ikke bare krasjer på sofaen hos noen, så jeg når som helst kan finne på å gå tilbake til eksen. RP vet jo ikke at jeg denne gangen ikke ombestemmer meg!). * Komme igang med en normal hverdag. (da ser han at jeg fungerer på egenhånd, og ikke plager han lengre). * Ha mye gøy! (ser at jeg er meg selv igjen, glad og lett og spretter rundt. Ikke alvorlig og trist og alltid stille for jeg tenker.). Og så, når det har gått lang tid, minst noen uker, så ringer jeg ham og ser hvor landet ligger. Inntil den tid skal jeg konsentrere meg om meg selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå