Gå til innhold

Er dette et skadedyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har masse av disse, mest utenfor men de kommer inn også. Noen som vet hva dette er?

bille.jpg

Anonymkode: f3dfa...5f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å tyde ut ifra bildet, men hvis den er ruglete/skjellete og brun ville jeg tenkt skrukketroll. De trekker inn når det blir for kaldt ute om natta, og så dør de relativt kjapt fordi det er for varmt inne. Ikke skadedyr.

Anonymkode: d592b...dfe

Skrevet

bille2.jpg

Skrevet

Er en bille av noe slag.

Skrevet

Ingen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ingen?

Det er bare skadelig hvis du tillater deg det å være skadelig. Du kan la en hel koloni leve i underlivet ditt i månedsvis uten at det fører til noe som helst skadelig hvis du har det rette tankesettet!

Les boken The Secret og deretter ring meg, hilsen klarsynte fru Peppermynte (Du finner meg på spålinjen for 27,99,- per minutt)

Anonymkode: 0e409...b6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er bare skadelig hvis du tillater deg det å være skadelig. Du kan la en hel koloni leve i underlivet ditt i månedsvis uten at det fører til noe som helst skadelig hvis du har det rette tankesettet!

Les boken The Secret og deretter ring meg, hilsen klarsynte fru Peppermynte (Du finner meg på spålinjen for 27,99,- per minutt)

Hva er dette for tullesvar?

Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Idiot. 

Skrevet

Nei, ikke skadelig.

zooming in insect.PNG

Anonymkode: 24453...6c5

Skrevet

C24C44EF-F5EC-4385-9808-693E1AC16137.jpeg

Anonymkode: 53e9b...37b

• Liker 1
Skrevet
Wilma89 skrev (1 minutt siden):

Så i bunn og grunn ettersom disse billene lever av støvpartikler så lever TS i en svinesti som ikke har blitt rengjort på månedsvis?

Så TS, hvis du vil bli kvitt de, kjøp deg en Swiffer eller noe

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så i bunn og grunn ettersom disse billene lever av støvpartikler så lever TS i en svinesti som ikke har blitt rengjort på månedsvis?

Så TS, hvis du vil bli kvitt de, kjøp deg en Swiffer eller noe

Vasker ikke utsiden av huset nei

Skrevet

prøv å send email til pelias eller anticimax, greit å få utelukket at det er stripet borebille eller husbukk. Utover de to så gjør de andre lite skade på hus.

Anonymkode: d610a...911

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...