AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Del Skrevet 28. september 2021 Er den tett sånn at man kan ha den i sekken? Anonymkode: 0be83...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Del Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er den tett sånn at man kan ha den i sekken? Anonymkode: 0be83...f1d Hvorfor lage enda en tråd? Du har jo allerede spurt i den andre tråden. Anonymkode: d2041...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Del Skrevet 28. september 2021 Nå fikk du rikelig med svar i den andre tråden din, men jeg har en Contigo termokopp som er tett i alle fall. Om det er den samme som selges på din Europrisbutikk aner jeg ikke. Du får spørre i butikken da vet du. Anonymkode: 04c09...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Del Skrevet 28. september 2021 Contigo er vel Contigo uansett hvor den selges? Hvis det er snakk om en billig kopi som ligner hadde jeg vært skeptisk. Anonymkode: 5780b...00d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå