Gå til innhold

Blomkålsuppe fra Rema er vekk fra hyllene😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kommer til å savne denne? Det gjør jeg😔😔😔

AF6C1C4B-4329-42C5-BFFF-7F72A4AD9B05.png

Anonymkode: 03975...fcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som syns det er kjipt at denne er borte fra butikkhyllene?

• Liker 1
Skrevet

Aldri smakt den, så nei

Anonymkode: cba5f...907

Skrevet

Åh, er den borte? Likte den godt

Anonymkode: fe568...4ee

Skrevet

Hva?! Hvorfor har de sluttet med den - eneste ferdigsuppa jeg pleide å kjøpe.

Den har faktisk 50 % blomkål - eller hadde 😕 

Anonymkode: d2485...985

• Liker 1
Skrevet

Å nei! Er det sant? Elsket den suppa 😔

Skrevet

Nei, er så enkelt og raskt å lage selv.

Anonymkode: 087bc...1bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Åh, er den borte? Likte den godt

Anonymkode: fe568...4ee

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva?! Hvorfor har de sluttet med den - eneste ferdigsuppa jeg pleide å kjøpe.

Den har faktisk 50 % blomkål - eller hadde 😕 

Anonymkode: d2485...985

NullHull skrev (46 minutter siden):

Å nei! Er det sant? Elsket den suppa 😔

Ja den er veldig god! Den var så grei å alltid ha i kjøleskapet, kjapp middag når det trengs. Pleide å ha i ekstra blomkål og steke litt bacon som topping😋 Den vil bli savnet!! Håper produsenten revurderer!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei, er så enkelt og raskt å lage selv.

Anonymkode: 087bc...1bd

Joda, jeg lager en god blomkålsuppe feira bunn også, men denne var så fin å ha liggende når man har litt dårlig tid. Beste ferdigsuppa jeg har smakt. 

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet

Favorittsuppen min.. visste ikke at den var borte, men kommer til og savne den ja.

Skrevet

Det er grunnen til at jeg ikke kjøper rema 1000 sine produkter lenger, De forsvinner alltid. Husker de begynte med MEATISH serien som var knallgod så bare forsvant den og de satser på andre merker som er ett langt steg tilbake smaksmessig.

Om jeg ikke tar feil så er det Nordfjord som står bak suppa så du kan jo kontakte dem og spørre om de planlegger fortsette med varen under annet navn eller om den finnes i andre butikker?

Anonymkode: c2dcd...7c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er grunnen til at jeg ikke kjøper rema 1000 sine produkter lenger, De forsvinner alltid. Husker de begynte med MEATISH serien som var knallgod så bare forsvant den og de satser på andre merker som er ett langt steg tilbake smaksmessig.

Om jeg ikke tar feil så er det Nordfjord som står bak suppa så du kan jo kontakte dem og spørre om de planlegger fortsette med varen under annet navn eller om den finnes i andre butikker?

Anonymkode: c2dcd...7c3

Jeg føler mange av mine favorittprodukter forsvinner, ikke bare fra Rema1000- hyllene, men fra flere butikker, både matbutikker og kosmetikkbutikker, produkter jeg er glad i bare forsvinner. Ja, jeg har allerede skrevet til Nordfjordkjøtt😄 Kanskje de vil revurdere sees om flere gjør det samme? 🤞

Skrevet

*dersom, ikke «sees».

Skrevet

Jeg skulle ønske at jeg visste at den eksisterte slik at jeg hadde fått testet den. Blomkålsuppe  er så godt, og det er digg å ha noe slikt liggende i kjøleskapet til dager man ikke har tid/ork til å lage middag. 

Anonymkode: 882c2...cda

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg skulle ønske at jeg visste at den eksisterte slik at jeg hadde fått testet den. Blomkålsuppe  er så godt, og det er digg å ha noe slikt liggende i kjøleskapet til dager man ikke har tid/ork til å lage middag. 

Ja sant? Kiwi har også en lignende suppeserie, men de er ikke gode i det hele tatt, syns jeg. Fiskesuppen i samme serie på Rema 1000 er også veldig god, den er uten fisk, så man må tilsette fisk, reker, scampi eller noe sånt, men suppebasen er kjempegod, bitre litt syrlig og kremete😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja sant? Kiwi har også en lignende suppeserie, men de er ikke gode i det hele tatt, syns jeg. Fiskesuppen i samme serie på Rema 1000 er også veldig god, den er uten fisk, så man må tilsette fisk, reker, scampi eller noe sånt, men suppebasen er kjempegod, bitre litt syrlig og kremete😊

Jeg er skeptisk til ferdig-suppe generelt, men likte veldig godt blomkålsuppen fra fjordland som forsvant fra hyllene for noen år siden, og har lett etter noe tilsvarende siden.  Er nesten aldri på Rema for tiden, så sikkert derfor jeg ikke har sett blomkålsuppen der. Fiskesuppen skal jeg i hvert fall teste en dag. Takk for tips 🙂 

Skrevet

Hva?! Hvorfor??

Anonymkode: 81b8c...292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...