AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Må få ut litt frustrasjon. Jeg har jobbet som BPA i noen år nå, og er så lei. I stillingsannonsene står det listet opp ulike arbeidsoppgaver, hvor klesvask og husvask bare er en liten del av jobben. Dette stemmer ikke. Jeg har nå tre ulike brukere som jeg jobber hos. Alle damer som enten har fått ME eller havnet i en ulykke og f eks blitt lam i det ene beinet. Alle disse er gift med menn som ikke løfter en finger i hjemmet. Oppvasken står oppetter veggene når jeg kommer, ingen har rørt klærene i skittentøyskurven siden sist. Rot og møkk overalt. Senga full av klær ++ Er jo ingen vits i å hjelpe til hjemme når "hushjelpen" uansett kommer å kan ordne opp! Ender opp med å KUN gjøre husarbeid. Er så sliten og lei. Ekle møkkete hjem. Ikke bli BPA. Bli heller rengjører. Så kan du i det minste få holde på i fred. Anonymkode: 47a03...83e 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 1. meld fra om hva du faktisk blir brukt til til firmaet som styrer BPAen eller kommunen 2. slutt å jobbe som tjener for andre mennesker. Anonymkode: 6c9af...ad4 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Du skal faktisk ikke være hushjelp. Meld fra. Anonymkode: 2cffd...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå