AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Vet at den mørke (originale) pakken av Freias Nonstop, har ulike smaker til de ulike fargene. Sitter og gomler på den gule pakken av Nonstop nå, og lurer på om prinsippet er det samme der? Prøver å søke det opp, men får ikke noe svar på det Anonymkode: e5d05...95c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vet at den mørke (originale) pakken av Freias Nonstop, har ulike smaker til de ulike fargene. Sitter og gomler på den gule pakken av Nonstop nå, og lurer på om prinsippet er det samme der? Prøver å søke det opp, men får ikke noe svar på det Anonymkode: e5d05...95c Eh... Det kan du vel sjekke selv, siden du sitter og gumler på dem 😜😄 Anonymkode: 0add9...472
Ullvott Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Dette var treff nr 1 da jeg googlet følgende stikkord: smak nonstop melkesjokolade. Med andre ord: nei, det er ikke samme prinsipp der. 1
applestories Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Ullvott skrev (4 timer siden): Dette var treff nr 1 da jeg googlet følgende stikkord: smak nonstop melkesjokolade. Med andre ord: nei, det er ikke samme prinsipp der. Dette stoler jeg ikke helt på, i hvert fsll ikke det som skrives om original Non Stop. Der hevdes det at smakene har vært de samme de siste 20 årene. Det er mulig at det er smak av samme frukt eller bær, men selve smaken ble endret for to-tre år siden. I løpet av sommeren skjedde det noe med Non Stop, og da jeg skulle til Oslo om høsten var det ikke lenger vits å gå innom Freiabutikken for å kjøpe tød og gul Non Stop - de var jo ikke gode lenger.. 😥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå