Lerke987 Skrevet fredag kl 14:11 #141 Del Skrevet fredag kl 14:11 Har null problem med ansiktene etter et par episoder, navnene derimot, de er det bare å glemme😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:16 #142 Del Skrevet fredag kl 14:16 Himmelen_91 skrev (På 26.12.2024 den 23.07): Gleder meg til å se 😭😭😭 Er det noe å gråte for? Anonymkode: c333f...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:20 #143 Del Skrevet fredag kl 14:20 Bare jeg som synes frontman er litt sexy? Anonymkode: 6d5b7...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:33 #144 Del Skrevet fredag kl 14:33 Vi er et stykke inn i sesong 2, men er veldig skuffet og tar stadig pauser fordi vi synes det er litt "gjesp" sammenlignet med sesong 1. Mye tidtrøyte, og mange selvfølgeligheter underveis, som man lett kan tenke seg hvordan ender (jakten på ham med kortene i subwayen og hvordan dette ender for eksempel). Mye roping og skriking når de snakker sammen, og mye tull de sier som virker helt "off" (=dumt). At det legges opp til samme konkurranser er også kjedelig synes vi. Og selvsagt gikk avstemmingen, med innlagte "obstackles", som forventet. *GJESP* Vet ikke om vi ser denne sesongen ferdig, har tatt en lengre pause midt i episode 4. Anonymkode: f9dc4...53a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet fredag kl 14:37 #145 Del Skrevet fredag kl 14:37 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi er et stykke inn i sesong 2, men er veldig skuffet og tar stadig pauser fordi vi synes det er litt "gjesp" sammenlignet med sesong 1. Mye tidtrøyte, og mange selvfølgeligheter underveis, som man lett kan tenke seg hvordan ender (jakten på ham med kortene i subwayen og hvordan dette ender for eksempel). Mye roping og skriking når de snakker sammen, og mye tull de sier som virker helt "off" (=dumt). At det legges opp til samme konkurranser er også kjedelig synes vi. Og selvsagt gikk avstemmingen, med innlagte "obstackles", som forventet. *GJESP* Vet ikke om vi ser denne sesongen ferdig, har tatt en lengre pause midt i episode 4. Anonymkode: f9dc4...53a elsker dette og synes ikke det er noe likt som forrige sesong. Sesong 1 er selvsagt bedre, det er de jo alltid, men sykt mye bra i denne sesongen også. Dere burde se den ferdig. Og tenk på sesong 2 som del 1, ellers blir dere rimelig forvirra etter siste episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:39 #146 Del Skrevet fredag kl 16:39 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare jeg som synes frontman er litt sexy? Anonymkode: 6d5b7...2c4 Ja Anonymkode: 88e9f...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet fredag kl 18:50 #147 Del Skrevet fredag kl 18:50 Så gjennom sesong 2 med litt spoling på kjedelige partier. Synes denne sesongen var rett og slett kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet lørdag kl 13:48 #148 Del Skrevet lørdag kl 13:48 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Bare jeg som synes frontman er litt sexy? Anonymkode: 6d5b7...2c4 Samme her 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:12 #149 Del Skrevet lørdag kl 17:12 Jeg synes sesong 2 er skikkelig bra jeg. Anonymkode: 58332...def 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:17 #150 Del Skrevet lørdag kl 17:17 De to første episodene som var set-up for resten var ganske treige, men jeg likte generelt sesongen. Anonymkode: eb928...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet lørdag kl 17:19 #151 Del Skrevet lørdag kl 17:19 Kjedelig sesong. De måtte selvfølgelig ha med en trans 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:23 #152 Del Skrevet lørdag kl 17:23 AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 22.32): Jeg er så ansiktsblind når det gjelder asiatere at jeg ikke klarer å følge med på karakterene, de ser jo helt like ut alle sammen 😅 Anonymkode: 4e320...149 Om man blir kjent med de, lærer man å kjenne ansiktene og navnene. Det er en tilvenningssak. Vi var ikke klar over at det stoppa midt i. Ble først overraska over at det kun var sju epiosoder, men det gjorde at vi kom oss gjennom alle episodene på første dagen Vanvittig gøy med castingen. Digger at T.O.P er med! Ser også rykter om at neste del kan komme i slutten av juni allerede. Håper det stemmer! Anonymkode: 76478...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet lørdag kl 18:01 #153 Del Skrevet lørdag kl 18:01 VetAlt skrev (40 minutter siden): Kjedelig sesong. De måtte selvfølgelig ha med en trans 😂 Var det selvfølgelig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet lørdag kl 18:42 #154 Del Skrevet lørdag kl 18:42 Jeg ELSKER denne sesongen. Digga sesong 1, men den her topper det for meg. Er veldig spent på veien videre, selv om jeg har lest mange spekulasjoner som gir veldig mening. Digger hu som er transe. Hvordan hu gikk fra å være litt sånn søt og uskyldig til å bare BAM sjå her hvordan gunnern fungerer Hovedkarakteren derimot har blitt "kjedeligere", men kanskje ikke så rart mtp han er traumatisert fra forrige game 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet lørdag kl 22:29 #155 Del Skrevet lørdag kl 22:29 Har sett to episoder og det er meget godt håndtverk. Dere som synes det er kjedelig - har dere tålmodigheten til en femåring? Det er jo ikke i nærheten av å være kjedelig. Det er medrivende, spennende, blodig OG morsomt! Slikt bare koreanerne kan. Bravo! 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:37 #156 Del Skrevet lørdag kl 22:37 AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 15.20): Bare jeg som synes frontman er litt sexy? Anonymkode: 6d5b7...2c4 Ja han er hot! Anonymkode: 70304...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:38 #157 Del Skrevet lørdag kl 22:38 Tuppeluri skrev (3 timer siden): Jeg ELSKER denne sesongen. Digga sesong 1, men den her topper det for meg. Er veldig spent på veien videre, selv om jeg har lest mange spekulasjoner som gir veldig mening. Digger hu som er transe. Hvordan hu gikk fra å være litt sånn søt og uskyldig til å bare BAM sjå her hvordan gunnern fungerer Hovedkarakteren derimot har blitt "kjedeligere", men kanskje ikke så rart mtp han er traumatisert fra forrige game Han som spiller transe spiller en råbra serie i The glory som også ligger på Netflix, anbefaler den. Anonymkode: 70304...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clefable Skrevet i går, 11:56 #158 Del Skrevet i går, 11:56 Tuppeluri skrev (17 timer siden): Jeg ELSKER denne sesongen. Digga sesong 1, men den her topper det for meg. Er veldig spent på veien videre, selv om jeg har lest mange spekulasjoner som gir veldig mening. Digger hu som er transe. Hvordan hu gikk fra å være litt sånn søt og uskyldig til å bare BAM sjå her hvordan gunnern fungerer Hovedkarakteren derimot har blitt "kjedeligere", men kanskje ikke så rart mtp han er traumatisert fra forrige game Enig, jeg foretrekker nesten sesong 2 også. Synes den har vært veldig spennende, gode "leker" og mange interessante nye karakterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå