Marvelous Skrevet 9. oktober 2021 #81 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Episoden ble avbrutt og vil ikke spille igjen. Viser «feil» igjen og igjen. Noen som har det slik nå? Anonymkode: 0ca4a...84e Jeg opplevde det med episode 4, kan det være den du har problemer med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 9. oktober 2021 #82 Del Skrevet 9. oktober 2021 Marvelous skrev (6 minutter siden): Hele han irriterte meg grønn fra første episode. Haha, ja. Han var ingen sjarmør🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 9. oktober 2021 #83 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Haha, ja. Han var ingen sjarmør🤭 Haha ja, ALT ved han var skikkelig irriterende 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #84 Del Skrevet 9. oktober 2021 Marvelous skrev (44 minutter siden): Jeg opplevde det med episode 4, kan det være den du har problemer med? Nei, det var femte 😁 det er i orden nå😁 Anonymkode: 0ca4a...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. oktober 2021 #85 Del Skrevet 9. oktober 2021 Pokker - jeg leste bak spoileren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 9. oktober 2021 #86 Del Skrevet 9. oktober 2021 miss summers skrev (2 timer siden): Nei. Jeg ble ikke dårlig. Nå liker jeg splatterfilm da. robot91 skrev (2 timer siden): Noen episoder er jo verre en andre. Ja, takk. Får teste ut en episode etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 10. oktober 2021 #87 Del Skrevet 10. oktober 2021 On 10/9/2021 at 5:29 AM, Browncoat said: Jeg synes de gjorde en ganske god jobb med oversettelsene (tekstingen, ikke dubbingen og English CC). Jeg forstod i hvert fall mange av konseptene du nevner som betydningen av hvordan man titulerer hverandre og fordommer mot innvandrere og flyktninger (othering), som sett med både Ali og hun fra NK. Jeg tolket det også som en kommentar på klasse og kapitalisme, «powers that be» insisterer på at alt er rettferdig og at de kan lykkes ved å bare følge reglene de har satt, men spillet er rigget. Mange kritiserer deltakerne eller sier at de visste hva de gikk til da de tok valget om å delta for andre gang, men episode 2 er veldig viktig da den viser at livet utenfor også er et helvete. Man kan stille seg spørsmålet om det virkelig er et legitimt valg når noen er i en så desperat situasjon. Jeg gikk sikkert glipp av andre kulturelle referanser, for eksempel visste jeg ikke betydningen av tittelen på siste episode - «one lucky day». Regionale dialekter og sosiolekter plukket jeg heller ikke opp, men det var likevel tydelig at Sang Woo var velutdannet og mafia duden var en stereotypisk ganster. Oversettelsen var svært dårlig innimellom. Spesielt når det gjalt hun dama, Mi Nyeo? En del av det hun sa ble helt forandret i oversettelsen. Syns det er synd, for hun var en kul karakter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #88 Del Skrevet 10. oktober 2021 I hvilken episode tar det seg liksom opp? Har sett fem episoder nå og synes serien tidvis er veldig kjedelig. Veldig bra innimellom, men det holder liksom ikke til mer enn en middels bra serie så langt. Anonymkode: 9be4d...dc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brødskalle Skrevet 10. oktober 2021 #89 Del Skrevet 10. oktober 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: I hvilken episode tar det seg liksom opp? Har sett fem episoder nå og synes serien tidvis er veldig kjedelig. Veldig bra innimellom, men det holder liksom ikke til mer enn en middels bra serie så langt. Anonymkode: 9be4d...dc4 Serien er ganske middels, men det er nok mange som har fått øynene opp for denne sjangeren nå plutselig og derfor har den blitt populær. Du kan jo google "death game tv series" så finner du mye bedre greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. oktober 2021 #90 Del Skrevet 11. oktober 2021 Jeg begynte på serien kl åtte lørdagskveld for å se hva det var for noe - og avsluttet serien søndag ettermiddag. Binget hele serien på under 24 timer. Jeg syntes den var utrolig bra! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #91 Del Skrevet 11. oktober 2021 Jeg synes serien var ok, ikke mer enn det. Litt for mange flashbacks til Papirhuset og Hungergames. De VIP-gjestene var bare så ufattelig klisjeaktig framstilt at det ble pinlig. Lurer på hvem som skrev replikkene 😂. Hu modelldama virket ekstremt isdronning og nedbruttkul, traurig karakter. Klarte ikke å la meg begeistre spesielt for hovedpersonene dessverre, bortsett fra han eksrikingen. Han hadde noe ved seg. I tillegg, noe som er typisk for slike serier, er at skurkene har overjordisk kontroll på absolutt alle detaljer til å begynne med. Det blir bare så utrolig dumt med alle kodene og knappene osv hvor alt er så utrolig perfekt og gjennomtenkt, i eventyrland. Men, ok underholdning totalt sett, bortsett fra det klinkekulespillet, det spolet jeg over for det var så fryktelig kjedelig og forutsigbart. Resten var greit nok. Anonymkode: bf1de...d63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 11. oktober 2021 #92 Del Skrevet 11. oktober 2021 Tabris skrev (13 timer siden): Jeg begynte på serien kl åtte lørdagskveld for å se hva det var for noe - og avsluttet serien søndag ettermiddag. Binget hele serien på under 24 timer. Jeg syntes den var utrolig bra! Det gjorde jeg også! Var enkelte langtekkelige scener og det var ikke verdens beste serie, men veldig spennende og litt annerledes enn det jeg pleier å se. Har sett Battle Royale og Hunger Games men det er også det, av denne typen underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 12. oktober 2021 #93 Del Skrevet 12. oktober 2021 Ble bare lei meg og kvalm av denne serien. Den ga meg ingenting annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #94 Del Skrevet 12. oktober 2021 Synes det var en veldig opphauset serie, helt ok men tviler på at jeg kommer til å se en evt sesong 2. Ikke skjønner jeg når tårene skulle kommet heller som noen skriver om her. Og den gikk så sakte, kjedet meg mye. Men så den da ferdig. Anonymkode: 04b17...a10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #95 Del Skrevet 12. oktober 2021 For meg ble serien så ekstrem at den ble helt absurd, og dermed ble jeg så distansert fra handlingen at jeg ikke klarte å forholde meg til noe av det som skjedde på et følelsesmessig nivå. Skjønner heller ikke når tårene skulle komme? Kan noen legge det i en spoiler? Anonymkode: 4e320...149 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #96 Del Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes det var en veldig opphauset serie, helt ok men tviler på at jeg kommer til å se en evt sesong 2. Ikke skjønner jeg når tårene skulle kommet heller som noen skriver om her. Og den gikk så sakte, kjedet meg mye. Men så den da ferdig. Anonymkode: 04b17...a10 Ingen tårer etter 6.episode, nei? Anonymkode: 0ca4a...84e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clefable Skrevet 12. oktober 2021 #97 Del Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ingen tårer etter 6.episode, nei? Anonymkode: 0ca4a...84e Spoiler Jeg skjønner ikke at det er mulig holde tilbake tårene der! Spesielt jentene rørte meg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. oktober 2021 #98 Del Skrevet 12. oktober 2021 Jeg ble blank i øynene av første episode, jeg. Grusomt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #99 Del Skrevet 12. oktober 2021 jabx skrev (På 7.10.2021 den 12.05): Nei, den er visstnok ikke det, dessverre. Produsenten visste visst ikke helt hvordan han skulle ta serien videre. Tanuki, som du siterte, bor i Korea selv og har bodd der lenge, så jeg antar at hun vet litt mer enn oss om hva hun snakker om når det gjelder koreansk film....? Anonymkode: 6a21b...7d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #100 Del Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen tårer etter 6.episode, nei? Spoiler På ingen måte. Mine tanker om episode 6 var at vi endelig ble kvitt noen hovedkarakterer, det var jo ingen progresjon i historien når alle overlevde hele tiden. Anonymkode: 4e320...149 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå