Gå til innhold

The Squid Game på Netflix

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som ser på? God men voldelig og bizzar serie.  Noe av det beste jeg har sett på lenge 

Anonymkode: e8fe2...1e9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så den ferdig for noen dager siden, elsker den!  Bor i Sør-Korea og har sett flere av skuespillerene i andre filmer her. Lee Jung Jae er en veteran i filmindustrien her i Korea.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så denne på to dager (jeg var ikke i form). Jeg klarer ikke se på film og serie med et språk jeg ikke skjønner, da jeg må lese tekstingen mye bedre, så hadde engelsk dubbing. Må si jeg virkelig likte serien! Synes den var godt laget. På en måte håper jeg på en sesong til, er så mye mer jeg lurer på. Samtidig er jeg redd en sesong til kan ødelegge serien også da sesong to ofte er dårligere ..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som ikke tåler skrekk/blod og gørr filmer klarte også å se denne men jeg brukte pute foran øynene på de verste scenene😱 den var så sykt spennende og intens på samme gang👍håper på en ny sesong 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanuki skrev (1 time siden):

Så den ferdig for noen dager siden, elsker den!  Bor i Sør-Korea og har sett flere av skuespillerene i andre filmer her. Lee Jung Jae er en veteran i filmindustrien her i Korea.

Trodde du var fra Mongolia med tanke på profilbildet.

Anonymkode: b41b4...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes serien var rar til å begynne med, men plutselig hadde jeg sett hele serien! Håper de lager sesong 2. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanuki skrev (1 time siden):

Kan ikke helt skjønne hvorfor hovedskuespilleren er så hyllet og populær.  Han overspiller hele tiden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Trodde du var fra Mongolia med tanke på profilbildet.

Anonymkode: b41b4...725

Profilbildet er av en Hopi-jente, USA. Mannen min er fra Mongolia.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Cambria said:

Jeg så denne på to dager (jeg var ikke i form). Jeg klarer ikke se på film og serie med et språk jeg ikke skjønner, da jeg må lese tekstingen mye bedre, så hadde engelsk dubbing. Må si jeg virkelig likte serien! Synes den var godt laget. På en måte håper jeg på en sesong til, er så mye mer jeg lurer på. Samtidig er jeg redd en sesong til kan ødelegge serien også da sesong to ofte er dårligere ..

jeg tror at sesong 2 er nøye planlagt allerede. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Peonjenta said:

Kan ikke helt skjønne hvorfor hovedskuespilleren er så hyllet og populær.  Han overspiller hele tiden.

Jeg syns han taklet rollen kjempebra, virker kanskje litt overspilt om man ikke er vant til kulturen.  

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den er litt treg. Skal sies at jeg bare har sett en og en halv episode. Klar for litt action.

Anonymkode: 043e7...715

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Synes den er litt treg. Skal sies at jeg bare har sett en og en halv episode. Klar for litt action.

Anonymkode: 043e7...715

Den tar seg opp! Jeg så på iPad og hadde noen sekunder her og der hvor jeg hoppa frem, men det var mest fordi jeg var så utrolig spent på slutten og ville finne ut mer 😅 

Jeg synes også karakterene er veldig gode. Virker som de har brukt mye tid på flere av dem for å gi dem dybde. Fikk ikke følelsen av at dette er en serie som er tenkt ut fort og gæli.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler dere å sjekke ut «Alice in borderland» på Netflix også, hvis dere liker konseptet med spill for å overleve 😊

Anonymkode: bc656...01c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Anbefaler dere å sjekke ut «Alice in borderland» på Netflix også, hvis dere liker konseptet med spill for å overleve 😊

Anonymkode: bc656...01c

Jeg liker den bedre

Anonymkode: a1e0f...f42

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 28.9.2021 den 17.45):

Det har med kulturen å gjøre. Hvis du ikke har sett anime/ asiatiske filmer før, skjønner jeg du reagerer på det.

Anonymkode: 9705f...49e

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...