AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Altså, dette visste jeg ikke om meg selv, men at jeg skulle bli så tent av å se på Rådebank hadde jeg aldri trodd. Sterke handy hender, teite biler, og litt sexscener… flere som meg? Og jeg er ikke i slikt miljø, har høy utdannelse og kontorjobb😂 Anonymkode: 2bcd1...6e5 1
Gjest Trøst Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 (endret) Nå syns jeg at gutta i Rådebank blir litt for unge (men GT er skjønn da), men mekanikere er i en klasse for seg selv. 😍 Menn som bruker hendene og er handy er noe av det mest sexy som finnes, enten de mekker på bil eller maskiner, snekker eller produserer, legger rør eller ledninger. Har vært med harry rånere i det virkelige liv. Får flashbacks til eimer av hårvoks, kukost, wunderbaum og rullings. Morsomt som 16-åring, om man ser bort ifra manglende hygiene. 10 år senere er det særdeles uinteressant. Endret 28. september 2021 av Trøst
HanneBenny Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Jeg kan bli godt tent av nevenyttige menn, men rånere er ikke noe for meg.
tdm900 Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Trøst skrev (2 timer siden): Nå syns jeg at gutta i Rådebank blir litt for unge (men GT er skjønn da), men mekanikere er i en klasse for seg selv. 😍 Menn som bruker hendene og er handy er noe av det mest sexy som finnes, enten de mekker på bil eller maskiner, snekker eller produserer, legger rør eller ledninger. Har vært med harry rånere i det virkelige liv. Får flashbacks til eimer av hårvoks, kukost, wunderbaum og rullings. Morsomt som 16-åring, om man ser bort ifra manglende hygiene. 10 år senere er det særdeles uinteressant. 😉 😎
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og jeg er ikke i slikt miljø, har høy utdannelse og kontorjobb😂 Kjenner godt til den der. Mellomleder i offentlig sektor, har hemmelig yngre elsker i "stikk motsatt" miljø (kroppsarbeider med grove hender). Av og til så forb. herlig å bare slippe kontrollen å bli skikkelig "tatt". Mine kolleger hadde svimt av, hadde de sett Prydlige og kjedelige Fru ..... da. 😜 Anonymkode: 759e9...f3e 3
Snillmann her.. Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 Men det er vel kjempekult. Bli kjent med noen rånere da vel. Spør om å få sitte på i bilen deres eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå