Gå til innhold

Er det greit å skaffe seg en ” treningspartner “

Anbefalte innlegg

Gjest Tronder91
Skrevet

Føler selv jeg mangler erfaring sammenlignet andre menn på min alder. Er det greit å finne seg en partner som kan gjøre meg mere erfaren ? Hvordan gå frem ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det må vel være greit. Bare vær ærlig om det. Tinder kan vel brukes

• Liker 1
Skrevet

Hva slags "partner" ser du etter egentlig? Mannlig eller kvinnelig? En mannlig som kan vise deg hvordan ting gjøres når du skal sjarmere damene? Eller en dame å øve kysse- og sexferdighetene på?

Anonymkode: 04d44...cb5

• Liker 2
Gjest Tronder91
Skrevet

Var en dame jeg tenkte på ja i første omgang :)

Skrevet

Om det er greit? For hvem da? Treningspartneren? Din(e) fremtidige partner(e)? Deg selv?

Anonymkode: 8af75...182

• Liker 3
Gjest Tronder91
Skrevet

Tenker mest på alle andre viss jeg må legge ut et innlegg på en eller annen side 

Skrevet

Det ingen som trenger "trening" for sex. Har du vanskeligheter med å forstå signaler er det bare finne en dame som tar styringen i sengen. En ting er å utforske og finne ut av hva du liker og ikke liker. Men trening er det ikke. 

Anonymkode: 65681...b8f

• Liker 1
Skrevet
Tronder91 skrev (45 minutter siden):

Tenker mest på alle andre viss jeg må legge ut et innlegg på en eller annen side 

Det ville jeg droppet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det ingen som trenger "trening" for sex. Har du vanskeligheter med å forstå signaler er det bare finne en dame som tar styringen i sengen. En ting er å utforske og finne ut av hva du liker og ikke liker. Men trening er det ikke. 

Anonymkode: 65681...b8f

Så, det eneste du skal tilføre i senga er å få tilfredstillelse?  Det finnes ingen mulighet for å kunne utvikle evner til å tilfredsstille noen; hvis du ikke klarer det umiddelbart, så er løpet kjørt? 

Vi trener på absolutt alle andre ting i livet, men akkurat i forhold til sex, skal du være et gudbenådet naturtalent ?

hmm.

Skrevet
Tronder91 skrev (4 timer siden):

Føler selv jeg mangler erfaring sammenlignet andre menn på min alder. Er det greit å finne seg en partner som kan gjøre meg mere erfaren ? Hvordan gå frem ? 

Den type relasjon er gjerne kalt en FF (fuck friend).  Det er et gap mellom tilbud og etterspørsel der, så du skal ha litt flaks for å finne en dame som ønsker det samme.  Det er ikke farlig å skrive hva du ønsker. Heller det enn å late som du vil ha en kjæreste. 

Anonymkode: 43f56...e70

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du er ærlig med dama, om hva du ønsker, og hun er med på det. så kjør på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...