Gjest Tronder91 Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Føler selv jeg mangler erfaring sammenlignet andre menn på min alder. Er det greit å finne seg en partner som kan gjøre meg mere erfaren ? Hvordan gå frem ?
Doktor Dyregod Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Ja det må vel være greit. Bare vær ærlig om det. Tinder kan vel brukes 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Hva slags "partner" ser du etter egentlig? Mannlig eller kvinnelig? En mannlig som kan vise deg hvordan ting gjøres når du skal sjarmere damene? Eller en dame å øve kysse- og sexferdighetene på? Anonymkode: 04d44...cb5 2
Gjest Tronder91 Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Var en dame jeg tenkte på ja i første omgang
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Om det er greit? For hvem da? Treningspartneren? Din(e) fremtidige partner(e)? Deg selv? Anonymkode: 8af75...182 3
Gjest Tronder91 Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 Tenker mest på alle andre viss jeg må legge ut et innlegg på en eller annen side
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 Det ingen som trenger "trening" for sex. Har du vanskeligheter med å forstå signaler er det bare finne en dame som tar styringen i sengen. En ting er å utforske og finne ut av hva du liker og ikke liker. Men trening er det ikke. Anonymkode: 65681...b8f 1
norw Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 Tronder91 skrev (45 minutter siden): Tenker mest på alle andre viss jeg må legge ut et innlegg på en eller annen side Det ville jeg droppet. 1
Druid Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det ingen som trenger "trening" for sex. Har du vanskeligheter med å forstå signaler er det bare finne en dame som tar styringen i sengen. En ting er å utforske og finne ut av hva du liker og ikke liker. Men trening er det ikke. Anonymkode: 65681...b8f Så, det eneste du skal tilføre i senga er å få tilfredstillelse? Det finnes ingen mulighet for å kunne utvikle evner til å tilfredsstille noen; hvis du ikke klarer det umiddelbart, så er løpet kjørt? Vi trener på absolutt alle andre ting i livet, men akkurat i forhold til sex, skal du være et gudbenådet naturtalent ? hmm.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 Tronder91 skrev (4 timer siden): Føler selv jeg mangler erfaring sammenlignet andre menn på min alder. Er det greit å finne seg en partner som kan gjøre meg mere erfaren ? Hvordan gå frem ? Den type relasjon er gjerne kalt en FF (fuck friend). Det er et gap mellom tilbud og etterspørsel der, så du skal ha litt flaks for å finne en dame som ønsker det samme. Det er ikke farlig å skrive hva du ønsker. Heller det enn å late som du vil ha en kjæreste. Anonymkode: 43f56...e70 1
@Tone Skrevet 29. september 2021 #11 Skrevet 29. september 2021 Så lenge du er ærlig med dama, om hva du ønsker, og hun er med på det. så kjør på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå