AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Jeg er glad i yoghurt, men må la være en periode pga mageproblemer. Noen tips til noe jeg kan spise istedenfor som kan være litt tilsvarende? Jeg vet jo det finnes ulike plantealternativer nå, men de er vel veldig prosessert og tilsatt mye rart? Helst noe så rent som mulig 😊 Anonymkode: 4f2ee...cf7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er glad i yoghurt, men må la være en periode pga mageproblemer. Noen tips til noe jeg kan spise istedenfor som kan være litt tilsvarende? Jeg vet jo det finnes ulike plantealternativer nå, men de er vel veldig prosessert og tilsatt mye rart? Helst noe så rent som mulig 😊 Anonymkode: 4f2ee...cf7 De er da ikke mere prosessert enn ku mek yoghurt Anonymkode: 49888...337 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er glad i yoghurt, men må la være en periode pga mageproblemer. Noen tips til noe jeg kan spise istedenfor som kan være litt tilsvarende? Jeg vet jo det finnes ulike plantealternativer nå, men de er vel veldig prosessert og tilsatt mye rart? Helst noe så rent som mulig 😊 Anonymkode: 4f2ee...cf7 Sjokoladepudding? Hjemmelaget Anonymkode: f6992...bfd
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Alpro sin veganske yoghurt er utrolig god og den er som jeg vet ikke tilsatt «rare ting». Anonymkode: 0cb0f...9bd 1
Fireflies Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Det kan være laktosefri kan fungere for deg i en overgang. Hvis det allerede er testet ut så fungerer platbaserte også. Yougurt er også behandlet og ikke det man vil definere som rent produkt.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 Chiafrø blandet med melkedrikk får omtrent sånn yoghurt-konsistens. Anonymkode: 4347f...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå