Gå til innhold

Alternativ til yoghurt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad i yoghurt, men må la være en periode pga mageproblemer. Noen tips til noe jeg kan spise istedenfor som kan være litt tilsvarende? Jeg vet jo det finnes ulike plantealternativer nå, men de er vel veldig prosessert og tilsatt mye rart? Helst noe så rent som mulig 😊

Anonymkode: 4f2ee...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er glad i yoghurt, men må la være en periode pga mageproblemer. Noen tips til noe jeg kan spise istedenfor som kan være litt tilsvarende? Jeg vet jo det finnes ulike plantealternativer nå, men de er vel veldig prosessert og tilsatt mye rart? Helst noe så rent som mulig 😊

De er da ikke mere prosessert enn ku mek yoghurt 

Anonymkode: 49888...337

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sjokoladepudding? Hjemmelaget

Anonymkode: f6992...bfd

Skrevet

Alpro sin veganske yoghurt er utrolig god og den er som jeg vet ikke tilsatt «rare ting».

Anonymkode: 0cb0f...9bd

• Liker 1
Skrevet

Det kan være laktosefri kan fungere for deg i en overgang. Hvis det allerede er testet ut så fungerer platbaserte også. Yougurt er også behandlet og ikke det man vil definere som rent produkt.

Skrevet

Chiafrø blandet med melkedrikk får omtrent sånn yoghurt-konsistens.

Anonymkode: 4347f...673

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...