AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Jeg har vært singel i to år nå, Er en pen og oppegående dame i 40 årene, ser yngre ut. Jeg har vært litt på og av på Tinder og møteplassen. Men må si jeg er utrolig skuffet av mannfolka på Tinder. Når jeg får match sender jeg en melding som" hei, flott mann" eller " hva gjør du på i dag" eller " hvor bor du da" . Er mange som ikke gidd å svare. Og så får jeg noen svar men det går rett på" liker du lek i rompen" eller " skal jeg komme å slikke deg nå" Og når jeg spør " hva liker du å gjøre på?" får jeg svar" ta deg hardt bakfra og du med hodet i puten og jeg har full kontroll over deg" Jeg sveiper kun høyre på de som virker som har en seriøs profil , for det har jeg. Skriver der at jeg vil ha en kjæreste som kan være min beste venn, en å bli gammel med, dele sorger og gleder osv. Men så viser det seg at disse mannfolka er bare opptatt av sex. På lørdag fikk jeg match med en som virket bra, likte han godt på det han skrev, jeg sa vi kan bli venner på snap. Jeg sendte han bilder av utsikten fordi jeg da var på tur, sendte et bilde av meg, han sa jeg var fin, og litt bilder av hunden min og høstlige farger. Så sier han " jeg er nok litt mer flørtete enn deg" og sletter meg både fra snap og Tinder. Og jeg sitter som et spørsmåltegn og tenker hva er det jeg ikke har forstått med dette ? skal alt handle om sex i første meldinger, hvor er menneskeligheten? Og i går fikk jeg match med en på Tinder og vi snakket hva vi jobber med og om vi har barn. Så pluselig sier han liker du å gå naken og hva syns du om nakne familier, Vil du sitte naken i familiebesøk med meg"? Jeg svarer ærlig at jeg kan godt være naken med kjæresten , men er ikke komfortabel å gå rundt naken , fryser så lett , men gjør ikke meg noe å være i familiemiddag i andre sitter naken, jeg dømmer ingen. Så etter det slettet han meg, Jeg forstår ingenting, får jo helt dårlg selvtilitt av dette. På møteplassen er det ganske dødt. Er det noen tips å komme med til hvor man kan snakke om annet enn tiss og romper osv Hvor er de oppegående mannfolka? For dette er bare trst Anonymkode: d9e26...72a 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 (endret) Jeg bare er skuffet hvordan datingmarkedet er. for noen er det å være singel deilig, men jeg savner det å ha en nær, en å kunne snakke med alt om og være noen sin spesielle. Jeg bor alene, har ikke nære venner, og har kun to kolleger. Da føles det litt ensomt til tider, og det er en trist følelse og dette jeg opplever på tinder og møteplassen får meg til å innse at det virker nærmest umulig å finne en kjæreste. Anonymkode: d9e26...72a Endret 30. september 2021 av Moonshine Endret moderert innlegg. 5
KjøttOPP Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sutrer ikke, jeg bare er skuffet hvordan datingmarkedet er. for noen er det å være singel deilig, men jeg savner det å ha en nær, en å kunne snakke med alt om og være noen sin spesielle. Jeg bor alene, har ikke nære venner, og har kun to kolleger. Da føles det litt ensomt til tider, og det er en trist følelse og dette jeg opplever på tinder og møteplassen får meg til å innse at det virker nærmest umulig å finne en kjæreste. Anonymkode: d9e26...72a Høres mer ut som om du er skuffet over deg selv enn andre. Jenk kravene dine og sett heller pris på det du har istedenfor å fokusere på det du ikke har.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har vært singel i to år nå, Er en pen og oppegående dame i 40 årene, ser yngre ut. Jeg har vært litt på og av på Tinder og møteplassen. Men må si jeg er utrolig skuffet av mannfolka på Tinder. Når jeg får match sender jeg en melding som" hei, flott mann" eller " hva gjør du på i dag" eller " hvor bor du da" . Er mange som ikke gidd å svare. Og så får jeg noen svar men det går rett på" liker du lek i rompen" eller " skal jeg komme å slikke deg nå" Og når jeg spør " hva liker du å gjøre på?" får jeg svar" ta deg hardt bakfra og du med hodet i puten og jeg har full kontroll over deg" Jeg sveiper kun høyre på de som virker som har en seriøs profil , for det har jeg. Skriver der at jeg vil ha en kjæreste som kan være min beste venn, en å bli gammel med, dele sorger og gleder osv. Men så viser det seg at disse mannfolka er bare opptatt av sex. På lørdag fikk jeg match med en som virket bra, likte han godt på det han skrev, jeg sa vi kan bli venner på snap. Jeg sendte han bilder av utsikten fordi jeg da var på tur, sendte et bilde av meg, han sa jeg var fin, og litt bilder av hunden min og høstlige farger. Så sier han " jeg er nok litt mer flørtete enn deg" og sletter meg både fra snap og Tinder. Og jeg sitter som et spørsmåltegn og tenker hva er det jeg ikke har forstått med dette ? skal alt handle om sex i første meldinger, hvor er menneskeligheten? Og i går fikk jeg match med en på Tinder og vi snakket hva vi jobber med og om vi har barn. Så pluselig sier han liker du å gå naken og hva syns du om nakne familier, Vil du sitte naken i familiebesøk med meg"? Jeg svarer ærlig at jeg kan godt være naken med kjæresten , men er ikke komfortabel å gå rundt naken , fryser så lett , men gjør ikke meg noe å være i familiemiddag i andre sitter naken, jeg dømmer ingen. Så etter det slettet han meg, Jeg forstår ingenting, får jo helt dårlg selvtilitt av dette. På møteplassen er det ganske dødt. Er det noen tips å komme med til hvor man kan snakke om annet enn tiss og romper osv Hvor er de oppegående mannfolka? For dette er bare trst Anonymkode: d9e26...72a Jeg er ikke på tinder selv, med er ikke det nærmeste som et kjøttmarked å regne? Joda, noen finner hverandre der, men det primære er vel å innlede en form for seksuell kontakt. Prøv sukker.no. De er ikke sikkert det vil hjelpe deg heller, men har forstått det sånn at mange damer opplever stor oppmerksomhet der. Anonymkode: fcba1...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Løye å lese kor mykje merkelege menn de damer finn der ute Men når det er sagt så verkar det som du tar ting litt bokstavlegt. Som feks når han karen snakkar om nakenbesøk og du svarar seriøst og han slettar så var han nok meir ute etter eit flørtete, humoristisk tøysesvar. Og når du svarte dønn seriøst så tenkte han nok sitt... Anonymkode: c8466...cc0 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 En ting du må bare slutte HELT med, det er å ta noe av dette personlig. Dette har ikke noe med deg å gjøre, sånn skit behandling gjør de mot flere. Anonymkode: ab4d6...bba 9
Engel Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 jeg er selv i 40-årene og har vært singel en del lengre enn deg. Men jeg møter ikke på så mange menn av typen du beskriver hverken på Tinder eller andre steder. Joda, det er noen få innimellom, men de er jo luket bort etter en melding da. Jeg har erfart at jo mindre tekst/informasjon de har i profilen, jo større er sjansen for at de er lite seriøse, men dette ser du jo ut til å være bevisst på allerede. Antar at du også passer på å ikke ha lettkledde bilder som kan misforstås til at du "byr deg fram"? Min profil oser av min friluftsinteresse da, så mulig det utelukker en del som bare er ute etter griseprat eller sex. Eneste tips eller er bare å være hard. Om noen sier de syns jeg er deilig i 2. melding så ryker de ut, sånt gidder jeg ikke. Søt og pen ja, men blir det kroppsfokus så er det bare å glemme dem. Da er det ikke en oppegående og seriøs mann. 5
wandagirl Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 Må heller se det som positivt å finne ut tidlig at man ikke er en god match. Mange som er opptatt av sex, det viser seg relativt fort, men da kan man og luke ut de dersom man ikke er interessert i det samme. Tror ikke det er så store forskjeller på hvilke plattformer man er på, hvertfall ikke min erfaring. 1
Fluefisker1 Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært singel i to år nå, Er en pen og oppegående dame i 40 årene, ser yngre ut. Jeg har vært litt på og av på Tinder og møteplassen. Men må si jeg er utrolig skuffet av mannfolka på Tinder. Når jeg får match sender jeg en melding som" hei, flott mann" eller " hva gjør du på i dag" eller " hvor bor du da" . Er mange som ikke gidd å svare. Og så får jeg noen svar men det går rett på" liker du lek i rompen" eller " skal jeg komme å slikke deg nå" Og når jeg spør " hva liker du å gjøre på?" får jeg svar" ta deg hardt bakfra og du med hodet i puten og jeg har full kontroll over deg" Jeg sveiper kun høyre på de som virker som har en seriøs profil , for det har jeg. Skriver der at jeg vil ha en kjæreste som kan være min beste venn, en å bli gammel med, dele sorger og gleder osv. Men så viser det seg at disse mannfolka er bare opptatt av sex. På lørdag fikk jeg match med en som virket bra, likte han godt på det han skrev, jeg sa vi kan bli venner på snap. Jeg sendte han bilder av utsikten fordi jeg da var på tur, sendte et bilde av meg, han sa jeg var fin, og litt bilder av hunden min og høstlige farger. Så sier han " jeg er nok litt mer flørtete enn deg" og sletter meg både fra snap og Tinder. Og jeg sitter som et spørsmåltegn og tenker hva er det jeg ikke har forstått med dette ? skal alt handle om sex i første meldinger, hvor er menneskeligheten? Og i går fikk jeg match med en på Tinder og vi snakket hva vi jobber med og om vi har barn. Så pluselig sier han liker du å gå naken og hva syns du om nakne familier, Vil du sitte naken i familiebesøk med meg"? Jeg svarer ærlig at jeg kan godt være naken med kjæresten , men er ikke komfortabel å gå rundt naken , fryser så lett , men gjør ikke meg noe å være i familiemiddag i andre sitter naken, jeg dømmer ingen. Så etter det slettet han meg, Jeg forstår ingenting, får jo helt dårlg selvtilitt av dette. På møteplassen er det ganske dødt. Er det noen tips å komme med til hvor man kan snakke om annet enn tiss og romper osv Hvor er de oppegående mannfolka? For dette er bare trst Anonymkode: d9e26...72a Det er utrolig mye rart på Tinder, av begge kjønn, mye useriøst. Du må ikke ta det personlig det denne fyren gjorde, og ikke la det gå ut over selvtilliten, det er han som er en dust. Det finnes seriøse folk på Tinder, men det er nok ikke flertallet. Det er mye rart på steder som Møteplassen og Sukker også, men prosentandelen seriøse er kanskje litt høyere. Det krever i hvert fall litt mer da du må svare på tester og betale litt for å få fullt utbytte. Det er en jungel der ute når det gjelder nettdating, mye rask som må ryddes vekk for å finne de det er verdt og prate med. Men det er fullt mulig, så børst av deg dritten etter han fyren og prøv igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 Kvinne 39 her. Vært på Tinder i et par år selv. Aldri truffet på slike menn du beskriver. Lett å få dater også. Har en venninne på 42 som også er på Tinder og er på mange dater. Har aldri hørt hun heller havner i chat med disse menn du beskriver. Har du en god profil tekst og seriøse bilder? Ellers velger du rett og seltt 'feil' menn Anonymkode: 0445e...113 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 Jeg går på en diett bestående av gress, men henger på Tinder av nysgjerrighet, og som tidtrøyte. Jeg ser mange flotte damer 40-50, som er der over lang tid, så er nok flere som har det som deg. Tinder gir ikke ut så mye statistikk, så jeg vet ikke antall menn vs kvinner, i den aldersgruppen. Trolig er ikke overtallet så høyt, som i de lavere aldersgruppene, men hovedårsaken er nok en stor mismatch i antallet som ønsker seg et seriøst forhold. De mennene som ønsker seg en kjæreste, forsvinner like fort fra Tinder, som de kvinnene som skriver at de ønsker seg en seksuell relasjon. Jeg vet ikke årsaken eller løsningen, men det virker som at det er mange menn som har kommet ut av tidligere samliv, som har blitt desillusjonerte. Vår venn 21 her på forumet, gnåler om at kvinnen er "velgeren", og mange har sikkert følt det slik. Som middelaldrende har denne makten til å velge forskjøvet seg litt, og en god del menn virker å utnytte dette til å ta igjen for tapt erfaring, samtidig som de nyter å slippe å tilpasse seg noen i hverdagen. Hva skal du gjøre? Fortsett å sorter hardt, vær tidlig ute med å plukke nye single, dropp langtidstindrere, bruk nettverket ditt for å bli kjent med seriøse, som kanskje ikke er på datingapper. Ingen har kjærestegaranti, men jeg er glad jeg er mann, i min alder. Anonymkode: 1ec77...f3b 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #12 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg går på en diett bestående av gress, men henger på Tinder av nysgjerrighet, og som tidtrøyte. Jeg ser mange flotte damer 40-50, som er der over lang tid, så er nok flere som har det som deg. Tinder gir ikke ut så mye statistikk, så jeg vet ikke antall menn vs kvinner, i den aldersgruppen. Trolig er ikke overtallet så høyt, som i de lavere aldersgruppene, men hovedårsaken er nok en stor mismatch i antallet som ønsker seg et seriøst forhold. De mennene som ønsker seg en kjæreste, forsvinner like fort fra Tinder, som de kvinnene som skriver at de ønsker seg en seksuell relasjon. Jeg vet ikke årsaken eller løsningen, men det virker som at det er mange menn som har kommet ut av tidligere samliv, som har blitt desillusjonerte. Vår venn 21 her på forumet, gnåler om at kvinnen er "velgeren", og mange har sikkert følt det slik. Som middelaldrende har denne makten til å velge forskjøvet seg litt, og en god del menn virker å utnytte dette til å ta igjen for tapt erfaring, samtidig som de nyter å slippe å tilpasse seg noen i hverdagen. Hva skal du gjøre? Fortsett å sorter hardt, vær tidlig ute med å plukke nye single, dropp langtidstindrere, bruk nettverket ditt for å bli kjent med seriøse, som kanskje ikke er på datingapper. Ingen har kjærestegaranti, men jeg er glad jeg er mann, i min alder. Anonymkode: 1ec77...f3b Du kan jo ikke plukke noen fra Tinder hvis ikke du får match med dem da. Anonymkode: 4f8c8...e48
Gjest TheCatLady Skrevet 28. september 2021 #13 Skrevet 28. september 2021 Det er vanskelig ja. Jeg opplevde sjeldent slike menn, selv på Tinder, men opplevde ofte de som bare skulle chatte i 100 år. Jeg har også dårlige sosiale skills så det gjør det jo heller ikke noe bedre, men det er vanskelig. Veldig mange er ikke seriøse og veldig mange vet knapt hva det er de er ute etter. Helst vil de surre rundt en stund før de kanskje kan bestemme seg. Det som var verst for min del var den manglende genuine interessen. De fleste var ikke spesielt interesserte og jeg mistet litt motet av skulle chatte med menn som virket som de kjedet seg. Jeg er ikke spesielt aktiv på datingsider nå siden jeg ikke orker å være der. Litt dumt siden det er eneste arena der jeg har mulighet til å treffe noen og blir verken yngre eller penere, men jeg har nok gitt litt opp akkurat nå for øyeblikket.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #14 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sutrer ikke, jeg bare er skuffet hvordan datingmarkedet er. for noen er det å være singel deilig, men jeg savner det å ha en nær, en å kunne snakke med alt om og være noen sin spesielle. Jeg bor alene, har ikke nære venner, og har kun to kolleger. Da føles det litt ensomt til tider, og det er en trist følelse og dette jeg opplever på tinder og møteplassen får meg til å innse at det virker nærmest umulig å finne en kjæreste. Anonymkode: d9e26...72a Ja disse sidene er håpløse, men nå er jo samfunnet åpent igjen så det finnes fortsatt muligheter på gamlemåten. Anonymkode: e2845...ab8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #15 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du kan jo ikke plukke noen fra Tinder hvis ikke du får match med dem da. Anonymkode: 4f8c8...e48 Nei, men akkurat det nevnte ikke ts som et problem. Anonymkode: 1ec77...f3b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #16 Skrevet 28. september 2021 Kjenner meg igjen i det du skriver ts, og jeg har også møtt mange sånn menn på nettdating. Det er veldig vanskelig å møte noen for date og for ikke å snakke om for et forhold. Jeg avviser alltid når de begynner å bable om sex, for jeg vet at da er løpet kjørt. Da vil de ikke noe seriøst og endel av dem virker som de bare er på appene for å chatte om sex med fremmede kvinner. Litt av en hobby! Men uansett så virker det som at menn over 40 og 50 hater oss jevnaldrende kvinner og bare vil behandle oss dårlig. Mulig mange av dem er sinte etter dårlige samliv med lite sex, men det er jo ikke min feil! jeg har aldri nektet sex når jeg var i langvarige forhold og samboerskap. Så hvorfor skal vi andre kvinner svi for det ex-konene deres har gjort? Nei, det virker på meg som det bare er å droppe tanken på forhold med en mann. Jeg har hvertfall nesten gitt opp etter flere år med datingapper. Tror ikke det er noe lettere i virkeligheten for hvor skal man liksom møte menn på samme alder som er singel? Det er kjempevanskelig det også dessverre. Anonymkode: 4f8c8...e48
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #17 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, men akkurat det nevnte ikke ts som et problem. Anonymkode: 1ec77...f3b Nei, men alle som er på Tinder vet hvordan det fungerer. Anonymkode: 4f8c8...e48
Nev Skrevet 28. september 2021 #18 Skrevet 28. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner meg igjen i det du skriver ts, og jeg har også møtt mange sånn menn på nettdating. Det er veldig vanskelig å møte noen for date og for ikke å snakke om for et forhold. Jeg avviser alltid når de begynner å bable om sex, for jeg vet at da er løpet kjørt. Da vil de ikke noe seriøst og endel av dem virker som de bare er på appene for å chatte om sex med fremmede kvinner. Litt av en hobby! Men uansett så virker det som at menn over 40 og 50 hater oss jevnaldrende kvinner og bare vil behandle oss dårlig. Mulig mange av dem er sinte etter dårlige samliv med lite sex, men det er jo ikke min feil! jeg har aldri nektet sex når jeg var i langvarige forhold og samboerskap. Så hvorfor skal vi andre kvinner svi for det ex-konene deres har gjort? Nei, det virker på meg som det bare er å droppe tanken på forhold med en mann. Jeg har hvertfall nesten gitt opp etter flere år med datingapper. Tror ikke det er noe lettere i virkeligheten for hvor skal man liksom møte menn på samme alder som er singel? Det er kjempevanskelig det også dessverre. Anonymkode: 4f8c8...e48 Kjenner meg selv i dette. Men mitt problem er egentlig i motsatt ende. Jeg blir ikke sett lenger..noe som er vanlig for de fleste menn.. Spiller ikke rolle om man har et godt utseende eller fremstår som en mann med gode verdier, er reflektert og hele pakka. Kvinner har sett så mange pene menn der at det ikke er noe wow faktor eller at man kan stikke seg ut lenger. Tror svært mange menn og kvinner er ødelagte. Nå er jo jeg utenlandsk så det kan her i Norge motvirke meg ironisk..til tross for at ingen skjønner det når jeg forteller de det. Man er jo bare et bilde der. Joda..fikk rundt 30-40 matcher i begynnelsen....men 90% av matchene dør ut. Spør man om hvorfor man ikke svarer eller i det hele tatt tar kontakt igjen på hyggelig høflig måte så blir man møtt med et forhatt svar, eller ingen svar. Det var ikke såå ille som nå før corona. Min teori er at under Corona kom så å si absolutt ALLE på tinder og fortsatt er der, og mennene vil ha sex..og kvinner både og..og denne krigen har ødelagt absolutt alt nå. Jeg husker jeg så helt syke profiler der inne på kvinner som nærmest hadde forhatte meninger om menn..og det forstår jeg jo. Helt helt syke profiler. Uansett..man blir svært motløs av dette. Det ødelegger alt. Så jeg prøver å vri om hodet og se på hva annet jeg kan gjøre. For dette er bare ødeleggende. Uansett..jeg tror også sterkt på følgende: Kvinner har blitt ekstremt ekstremt kresne fordi de har så uendelig med valg. Nesten ingen menn (de gode spesielt) når gjennom..og de som når gjennom som kvinnene har sex blir selv (altså kvinnene) ødelagt emosjonelt. Så blir de enda mer kresne og forhattte mot menn..og menn blir bare mer og mer aggressive og ødelagt selv. Så når de gode kvinnene prøver å bli kjent med en mann så er han bare sint og bare vil bruke kvinnene, fordi han ikke har blitt sett. Så til slutt så ender det hele med at alle bare bruker hverandre og alle er blitt kyniske. Ergo..derfor vanskelig å bli kjent. Endret 28. september 2021 av Nev 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #19 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har vært singel i to år nå, Er en pen og oppegående dame i 40 årene, ser yngre ut. Jeg har vært litt på og av på Tinder og møteplassen. Men må si jeg er utrolig skuffet av mannfolka på Tinder. Når jeg får match sender jeg en melding som" hei, flott mann" eller " hva gjør du på i dag" eller " hvor bor du da" . Er mange som ikke gidd å svare. Og så får jeg noen svar men det går rett på" liker du lek i rompen" eller " skal jeg komme å slikke deg nå" Og når jeg spør " hva liker du å gjøre på?" får jeg svar" ta deg hardt bakfra og du med hodet i puten og jeg har full kontroll over deg" Jeg sveiper kun høyre på de som virker som har en seriøs profil , for det har jeg. Skriver der at jeg vil ha en kjæreste som kan være min beste venn, en å bli gammel med, dele sorger og gleder osv. Men så viser det seg at disse mannfolka er bare opptatt av sex. På lørdag fikk jeg match med en som virket bra, likte han godt på det han skrev, jeg sa vi kan bli venner på snap. Jeg sendte han bilder av utsikten fordi jeg da var på tur, sendte et bilde av meg, han sa jeg var fin, og litt bilder av hunden min og høstlige farger. Så sier han " jeg er nok litt mer flørtete enn deg" og sletter meg både fra snap og Tinder. Og jeg sitter som et spørsmåltegn og tenker hva er det jeg ikke har forstått med dette ? skal alt handle om sex i første meldinger, hvor er menneskeligheten? Og i går fikk jeg match med en på Tinder og vi snakket hva vi jobber med og om vi har barn. Så pluselig sier han liker du å gå naken og hva syns du om nakne familier, Vil du sitte naken i familiebesøk med meg"? Jeg svarer ærlig at jeg kan godt være naken med kjæresten , men er ikke komfortabel å gå rundt naken , fryser så lett , men gjør ikke meg noe å være i familiemiddag i andre sitter naken, jeg dømmer ingen. Så etter det slettet han meg, Jeg forstår ingenting, får jo helt dårlg selvtilitt av dette. På møteplassen er det ganske dødt. Er det noen tips å komme med til hvor man kan snakke om annet enn tiss og romper osv Hvor er de oppegående mannfolka? For dette er bare trst Anonymkode: d9e26...72a Det høres ut som det er et eller annet med profilen din som tiltrekker seg denne type menn. Har du fått en venn, eller bekjent til å gå over den med et kritisk blikk? Ellers ville jeg ikke gått til tinder og datingapper med forhåpninger om den store romantikken og utsikter på seriøst forhold i første omgang. Om du har slike forventninger og ambisjoner setter du deg selv opp på skuffelse. Gå og møt folk med intensjonen om å ha det gøy og bli kjent i første omgang. Sett terskelen lavt. Anonymkode: 858f1...300
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #20 Skrevet 28. september 2021 Nev skrev (18 minutter siden): Uansett..jeg tror også sterkt på følgende: Kvinner har blitt ekstremt ekstremt kresne fordi de har så uendelig med valg. Nesten ingen menn når gjennom..og de som når gjennom som kvinnene har sex blir selv (altså kvinnene) ødelagt emosjonelt. Så blir de enda mer kresne og forhattte mot menn..og menn blir bare mer og mer aggressive og ødelagt selv. Så når de gode kvinnene prøver å bli kjent med en mann så er han bare sint og bare vil bruke kvinnene Jeg sliter med å få sammenheng i det du skriver. Hvilke uendelige valg har ts, når hun sitter der med idiot etter idiot, som tydeligvis ikke var ute etter det samme som henne? Anonymkode: 1ec77...f3b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå