Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Energien og styrken til å gjøre ting? Er ikke det et åndedrag fra noen utenfor vår forståelse? Og kraften er den energien man får av å våkne opp hverdag. Jeg tror selvfølgelig ikke på Abrahamiske religioner.

(Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap) er det jeg tror på av ny religiøs bevegelse.

Men jeg tror å ha et takknemelighet via bønn gir mentalitet til skapern som kan hjelpe i lange løp av fornybar energi. Overtro kan være helt feil derimot

Endret av Bummelong
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ta en pause nå.

Anonymkode: 4742f...ce4

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, ta en pause nå.

Anonymkode: 4742f...ce4

Vi kan være venner ^^

Skrevet
Bummelong skrev (5 minutter siden):

Vi kan være venner ^^

Nei.

Anonymkode: 5eddc...f4e

• Liker 4
Skrevet
Bummelong skrev (9 timer siden):

Energien og styrken til å gjøre ting? Er ikke det et åndedrag fra noen utenfor vår forståelse? Og kraften er den energien man får av å våkne opp hverdag. Jeg tror selvfølgelig ikke på Abrahamiske religioner.

(Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap) er det jeg tror på av ny religiøs bevegelse.

Men jeg tror å ha et takknemelighet via bønn gir mentalitet til skapern som kan hjelpe i lange løp av fornybar energi. Overtro kan være helt feil derimot

Kva er dette for ei røyrsle? 

Anonymkode: 45474...c4d

Skrevet

Nei, det gjør det ikke 

Anonymkode: 3d1ad...194

• Liker 2
Skrevet

Dette var veldig rotete.

Anonymkode: 44d22...cae

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det gjør det ikke 

Hvorfra da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfra da?

I går 

Skrevet

Hvorfor er så mange religiøse glade i å skrive med store forbokstaver, noe som er feil?

Ikke at jeg sier TS er religiøs, men HI minnet meg likevel på dette, da det er noe jeg har observert mangt en gang i tilsvarende diskusjoner. 

Gud blir ikke noe mer "åpenbar" av å skrive det "Åpenbar", eller mer god av å skrive "Godhet". Det er vel egentlig stikk motsatt, gud viser vel bare at hans folk er mindre oppegående enn folk flest.

Anonymkode: 433bb...b93

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er så mange religiøse glade i å skrive med store forbokstaver, noe som er feil?

Ikke at jeg sier TS er religiøs, men HI minnet meg likevel på dette, da det er noe jeg har observert mangt en gang i tilsvarende diskusjoner. 

Gud blir ikke noe mer "åpenbar" av å skrive det "Åpenbar", eller mer god av å skrive "Godhet". Det er vel egentlig stikk motsatt, gud viser vel bare at hans folk er mindre oppegående enn folk flest.

For trådens del får jeg legge til at nei, levebrødet kommer ikke fra gud. Det kommer fra de som gidder å betale deg for det du gjør for dem (enkelte kaller det jobb).

• Liker 2
Skrevet

Levebrød=jobb. Nei, det kommer ikke fra Gud. Jobb må du nok pent skaffe deg sjøl, det ramler ikke ned i fanget ditt som manna fra himmelen.

• Liker 5
Skrevet

Jobben min fant jeg selv. Om Gud har noe med det å gjøre så må jeg ta en alvorsprat med han.

Anonymkode: 5c744...1a0

• Liker 2
Skrevet
Lorieen skrev (16 minutter siden):

Levebrød=jobb. Nei, det kommer ikke fra Gud. Jobb må du nok pent skaffe deg sjøl, det ramler ikke ned i fanget ditt som manna fra himmelen.

Hva om du er arbeidsløs? Ingen hjelper deg? Hva gjør du da? Noe må jo skape energi?

Psykisk utslitelse skjer om man ikke har noe å gjøre på. Så da må man gå til noe

Anonymkode: 56ffe...143

Skrevet

problemet er også selv om de snakker om hjelp handler det om sosiologer som utnytter for egen profitt. Er derfor Gud er eneste man kan henvende seg til enn å stole på staten og folk som vil utnytte for sin egen vinning

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva om du er arbeidsløs? Ingen hjelper deg? Hva gjør du da? Noe må jo skape energi?

Psykisk utslitelse skjer om man ikke har noe å gjøre på. Så da må man gå til noe

Da går du på NAV. 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

problemet er også selv om de snakker om hjelp handler det om sosiologer som utnytter for egen profitt. Er derfor Gud er eneste man kan henvende seg til enn å stole på staten og folk som vil utnytte for sin egen vinning

Ja, prøv det! Be, og du skal få! Rapporter gjerne tilbake hit hvordan det går. 😁

Skrevet (endret)
Lorieen skrev (2 minutter siden):

Da går du på NAV. 😂

Ja, men poenget er du kan ikke stole på folk fordi du vet de vil ta å utnytte deg. Men sosiologer og legestaten vil utnytte folk slik at det blir mindre arbeid iforhold til Danmark der det er mer arbeidsfokus. Sverige og Norge er mye mer fokus på sosiologer og lege eliter som vil utnytte for å gjøre folk syke. Er derfor jeg synes de er onde

Tror eneste form for lege som hjelper er operasjoner om du faktisk har helseproblemer eller vaksine om du har virus. Utenom det er det rent utnytting bare

Endret av Bummelong
Skrevet
Bummelong skrev (Akkurat nå):

Ja, men poenget er du kan ikke stole på folk fordi du vet de vil ta å utnytte deg. Men sosiologer og legestaten vil utnytte folk slik at det blir mindre arbeid iforhold til Danmark der det er mer arbeidsfokus. Sverige og Norge er mye mer fokus på sosiologer og lege eliter som vil utnytte for å gjøre folk syke. Er derfor jeg synes de er onde

Ok. Lykke til! 

Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

Ok. Lykke til! 

Lykke til med manipulasjon yrket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...