Bummelong Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 (endret) Energien og styrken til å gjøre ting? Er ikke det et åndedrag fra noen utenfor vår forståelse? Og kraften er den energien man får av å våkne opp hverdag. Jeg tror selvfølgelig ikke på Abrahamiske religioner. (Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap) er det jeg tror på av ny religiøs bevegelse. Men jeg tror å ha et takknemelighet via bønn gir mentalitet til skapern som kan hjelpe i lange løp av fornybar energi. Overtro kan være helt feil derimot Endret 28. september 2021 av Bummelong
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Nei, ta en pause nå. Anonymkode: 4742f...ce4 4
Bummelong Skrevet 28. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, ta en pause nå. Anonymkode: 4742f...ce4 Vi kan være venner ^^
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Bummelong skrev (5 minutter siden): Vi kan være venner ^^ Nei. Anonymkode: 5eddc...f4e 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Bummelong skrev (9 timer siden): Energien og styrken til å gjøre ting? Er ikke det et åndedrag fra noen utenfor vår forståelse? Og kraften er den energien man får av å våkne opp hverdag. Jeg tror selvfølgelig ikke på Abrahamiske religioner. (Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap) er det jeg tror på av ny religiøs bevegelse. Men jeg tror å ha et takknemelighet via bønn gir mentalitet til skapern som kan hjelpe i lange løp av fornybar energi. Overtro kan være helt feil derimot Kva er dette for ei røyrsle? Anonymkode: 45474...c4d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 Nei, det gjør det ikke Anonymkode: 3d1ad...194 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 Dette var veldig rotete. Anonymkode: 44d22...cae 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det gjør det ikke Anonymkode: 3d1ad...194 Hvorfra da? Anonymkode: 45474...c4d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfra da? Anonymkode: 45474...c4d I går Anonymkode: 3d1ad...194
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 Hvorfor er så mange religiøse glade i å skrive med store forbokstaver, noe som er feil? Ikke at jeg sier TS er religiøs, men HI minnet meg likevel på dette, da det er noe jeg har observert mangt en gang i tilsvarende diskusjoner. Gud blir ikke noe mer "åpenbar" av å skrive det "Åpenbar", eller mer god av å skrive "Godhet". Det er vel egentlig stikk motsatt, gud viser vel bare at hans folk er mindre oppegående enn folk flest. Anonymkode: 433bb...b93 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor er så mange religiøse glade i å skrive med store forbokstaver, noe som er feil? Ikke at jeg sier TS er religiøs, men HI minnet meg likevel på dette, da det er noe jeg har observert mangt en gang i tilsvarende diskusjoner. Gud blir ikke noe mer "åpenbar" av å skrive det "Åpenbar", eller mer god av å skrive "Godhet". Det er vel egentlig stikk motsatt, gud viser vel bare at hans folk er mindre oppegående enn folk flest. Anonymkode: 433bb...b93 For trådens del får jeg legge til at nei, levebrødet kommer ikke fra gud. Det kommer fra de som gidder å betale deg for det du gjør for dem (enkelte kaller det jobb). Anonymkode: 433bb...b93 2
Lorieen Skrevet 28. september 2021 #12 Skrevet 28. september 2021 Levebrød=jobb. Nei, det kommer ikke fra Gud. Jobb må du nok pent skaffe deg sjøl, det ramler ikke ned i fanget ditt som manna fra himmelen. 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #13 Skrevet 28. september 2021 Jobben min fant jeg selv. Om Gud har noe med det å gjøre så må jeg ta en alvorsprat med han. Anonymkode: 5c744...1a0 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #14 Skrevet 28. september 2021 Lorieen skrev (16 minutter siden): Levebrød=jobb. Nei, det kommer ikke fra Gud. Jobb må du nok pent skaffe deg sjøl, det ramler ikke ned i fanget ditt som manna fra himmelen. Hva om du er arbeidsløs? Ingen hjelper deg? Hva gjør du da? Noe må jo skape energi? Psykisk utslitelse skjer om man ikke har noe å gjøre på. Så da må man gå til noe Anonymkode: 56ffe...143
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #15 Skrevet 28. september 2021 problemet er også selv om de snakker om hjelp handler det om sosiologer som utnytter for egen profitt. Er derfor Gud er eneste man kan henvende seg til enn å stole på staten og folk som vil utnytte for sin egen vinning Anonymkode: 56ffe...143
Lorieen Skrevet 28. september 2021 #16 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva om du er arbeidsløs? Ingen hjelper deg? Hva gjør du da? Noe må jo skape energi? Psykisk utslitelse skjer om man ikke har noe å gjøre på. Så da må man gå til noe Anonymkode: 56ffe...143 Da går du på NAV. 😂
Lorieen Skrevet 28. september 2021 #17 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): problemet er også selv om de snakker om hjelp handler det om sosiologer som utnytter for egen profitt. Er derfor Gud er eneste man kan henvende seg til enn å stole på staten og folk som vil utnytte for sin egen vinning Anonymkode: 56ffe...143 Ja, prøv det! Be, og du skal få! Rapporter gjerne tilbake hit hvordan det går. 😁
Bummelong Skrevet 28. september 2021 Forfatter #18 Skrevet 28. september 2021 (endret) Lorieen skrev (2 minutter siden): Da går du på NAV. 😂 Ja, men poenget er du kan ikke stole på folk fordi du vet de vil ta å utnytte deg. Men sosiologer og legestaten vil utnytte folk slik at det blir mindre arbeid iforhold til Danmark der det er mer arbeidsfokus. Sverige og Norge er mye mer fokus på sosiologer og lege eliter som vil utnytte for å gjøre folk syke. Er derfor jeg synes de er onde Tror eneste form for lege som hjelper er operasjoner om du faktisk har helseproblemer eller vaksine om du har virus. Utenom det er det rent utnytting bare Endret 28. september 2021 av Bummelong
Lorieen Skrevet 28. september 2021 #19 Skrevet 28. september 2021 Bummelong skrev (Akkurat nå): Ja, men poenget er du kan ikke stole på folk fordi du vet de vil ta å utnytte deg. Men sosiologer og legestaten vil utnytte folk slik at det blir mindre arbeid iforhold til Danmark der det er mer arbeidsfokus. Sverige og Norge er mye mer fokus på sosiologer og lege eliter som vil utnytte for å gjøre folk syke. Er derfor jeg synes de er onde Ok. Lykke til!
Bummelong Skrevet 28. september 2021 Forfatter #20 Skrevet 28. september 2021 Lorieen skrev (Akkurat nå): Ok. Lykke til! Lykke til med manipulasjon yrket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå