AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Om et par måneder fyller jeg 40, og tenker å ha en stor fest. Har booket lokale, og vil invitere rett over 40 venner (inkl. mann/kjæreste). Hater egentlig tema -fester, men når jeg først tenker å slå ut håret og ha en stor fest i korona - året, hadde det vært gøy om det ble litt greier ut av det. Ikke alle kjenner hverandre like godt, og da er det kanskje gøy å ha noe felles for å knytte kontakt? (Som «kostyme»). Hva med mat? Forslag? Vil ikke ha så høytidelig greier. Takker for alt av tema - forlag og matretter (evnt. noe annet gøy vi kan finne på). 😊 Anonymkode: 5e491...6e5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Denne havnet litt visst under feil tema 🤦♀️ ts Anonymkode: 5e491...6e5
Nasse Nøff Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Et forslag er i hvert fall "de glade 20-årene/Gatsby". Passer jo godt med slik feiring etter korona. Relativt lett å finne kostymer for alle (pimpe opp en vanlig kjole med perlekjede, fjær og kanskje et pannebånd). Mye kul musikk å spille når gjestene kommer. Til servering er det i hvert fall viktig med champagne/cremant/prosecco. En buffet kan kanskje inneholde kanapeer og lodderogn. Kylling, waldorf-salat og tradisjonelle kjøttretter kan være andre alternativer. 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Veldig mange liker ikke kostyme.... Anonymkode: c0a9f...388 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Om et par måneder fyller jeg 40, og tenker å ha en stor fest. Har booket lokale, og vil invitere rett over 40 venner (inkl. mann/kjæreste). Hater egentlig tema -fester, men når jeg først tenker å slå ut håret og ha en stor fest i korona - året, hadde det vært gøy om det ble litt greier ut av det. Ikke alle kjenner hverandre like godt, og da er det kanskje gøy å ha noe felles for å knytte kontakt? (Som «kostyme»). Hva med mat? Forslag? Vil ikke ha så høytidelig greier. Takker for alt av tema - forlag og matretter (evnt. noe annet gøy vi kan finne på). 😊 Anonymkode: 5e491...6e5 De 40-års lagene jeg har vært i, har enten vært hore og hallik eller toga-party. Anonymkode: 87b6c...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 Gøy med tema som åpner opp for kreativitet, men som også gir rom for å ikke kle seg ut så mye hvis man ikke vil. feks: peace and love Ting/personer som er i par barndomsminner afterski favorittfilm ? Anonymkode: 512b6...39b 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 Er det noe spesielt du liker? Et tiår du liker musikken eller klesstilen fra? 80/90 tallfester er liksom ikke like gøy lenger nå som ungdommen reker gatelangs i croptop og høyvannsbukser. Anonymkode: 61dd8...bc6 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 Nasse Nøff skrev (5 timer siden): Et forslag er i hvert fall "de glade 20-årene/Gatsby". Passer jo godt med slik feiring etter korona. Relativt lett å finne kostymer for alle (pimpe opp en vanlig kjole med perlekjede, fjær og kanskje et pannebånd). Mye kul musikk å spille når gjestene kommer. Til servering er det i hvert fall viktig med champagne/cremant/prosecco. En buffet kan kanskje inneholde kanapeer og lodderogn. Kylling, waldorf-salat og tradisjonelle kjøttretter kan være andre alternativer. Takk for forslag, men det er ikke meg i det hele tatt 😬 Tror jeg må kjøre noe enklere! ts Anonymkode: 5e491...6e5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noe spesielt du liker? Et tiår du liker musikken eller klesstilen fra? 80/90 tallfester er liksom ikke like gøy lenger nå som ungdommen reker gatelangs i croptop og høyvannsbukser. Anonymkode: 61dd8...bc6 80 og 90- tallet er jo gøy, spesielt musikken (til fest og moro). Men jeg føler egentlig litt det samme som deg - er det kanskje ikke så gøy nå? Er det også kanskje brukt opp som tema? 🤷♀️ ts Anonymkode: 5e491...6e5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gøy med tema som åpner opp for kreativitet, men som også gir rom for å ikke kle seg ut så mye hvis man ikke vil. feks: peace and love Ting/personer som er i par barndomsminner afterski favorittfilm ? Anonymkode: 512b6...39b Tusen takk for forslag! 😊 Vi skal på Afterski-party helga etter faktisk (mange 40-års lag nå som koronaen slipper taket 😅), ellers hadde det vært et bra forslag! Anonymkode: 5e491...6e5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): hadde det vært gøy om det ble litt greier ut av det. Ikke alle kjenner hverandre like godt, Kan det være bedre å droppe kostymer, og heller bare gå for en enkel selskapslek til å begynne med sånn at folk blir litt kjent med hverandre? Du kjenner jo dine venner best, så du vet jo selv best om de vil like kostymer eller selskapslek, så jeg gidder ikke komme med mange forslag hvis leker er helt uaktuelt. Anonymkode: e7a05...07f 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #12 Skrevet 28. september 2021 Jeg hater temafester og utkledning, og det vet jeg mange gjør, og inkludert deg også? Så hvorfor? Vet du at de fleste av de du skal invitere liker det? Jeg hadde nok funnet på en unnskyldning for å ikke komme. Anonymkode: e56ae...4b6 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #13 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De 40-års lagene jeg har vært i, har enten vært hore og hallik eller toga-party. Anonymkode: 87b6c...bf1 Den første der er hvert fall uaktuelt! 😆 Hore og hallik er rimelig harry. Toga skal jeg sjekke 👍👍 Anonymkode: 5e491...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #14 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hater temafester og utkledning, og det vet jeg mange gjør, og inkludert deg også? Så hvorfor? Vet du at de fleste av de du skal invitere liker det? Jeg hadde nok funnet på en unnskyldning for å ikke komme. Anonymkode: e56ae...4b6 Enig! Jeg hadde meldt avbud. Anonymkode: 0ff94...819 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #15 Skrevet 28. september 2021 Hva med å gå for et tema i forhold til pynting og mat/drikke? Også la folk få slippe å kle seg ut? 😊 Anonymkode: e56ae...4b6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #16 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den første der er hvert fall uaktuelt! 😆 Hore og hallik er rimelig harry. Toga skal jeg sjekke 👍👍 Anonymkode: 5e491...6e5 Toga er jo mer harry. Skriker 40åring hvertfall. Anonymkode: 5cf2b...32a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #17 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med å gå for et tema i forhold til pynting og mat/drikke? Også la folk få slippe å kle seg ut? 😊 Anonymkode: e56ae...4b6 God idé 👍🥳 Kanskje det, ja? Jeg er alltid den som blir oppgitt hver gang det er utkledning, hvert fall når det er hatten- tema og sånt rør, så ja.. denne var mest aktuell foreløpig 😊😊 Kom gjerne med tips på et sånt tema! Kanskje syden? 😆 #savn! ts Anonymkode: 5e491...6e5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #18 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Toga er jo mer harry. Skriker 40åring hvertfall. Anonymkode: 5cf2b...32a 😆😆😆🤦♀️Ser nå at jeg tenkte på noe annet enn det det er 😆 ts Anonymkode: 5e491...6e5
Sheik Skrevet 28. september 2021 #19 Skrevet 28. september 2021 Kle seg ut som noe på sin forbokstav? For eksempel Hilde - hippie? 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #20 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Veldig mange liker ikke kostyme.... Anonymkode: c0a9f...388 Og jeg er utrolig nok en av dem 😜 Men med så mange i et lokale føler jeg at jeg må gjorte noe ut av det. Mulig jeg kjører tema i musikk og pynt, så kan folk velge å kle seg ut 👍 Anonymkode: 5e491...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå