Palma Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Noen som har sett den?? Er på episode 4. Syns den er bra. Litt sakte, men bra😃
visp Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Jeg likte veldig godt oppbyggingen, også kommer det elementer inn som irriterer meg skikkelig etterhvert. Det er akkurat som om de slapp opp for energi utover og bare begynte å putte inn ting som fyllstoff. Har ikke sett ferdig enda da. 3
DeLorean Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Tipper at dette er en typisk slow burn thriller der man må være fokusert for å få fullt utbytte. Den har fått utrolig gode kritikker, må ses asap! 1
Gjest Alterego666 Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 Aftenposten har en panegyrisk anmeldelse. Vurderer å se den så snart jeg er ferdig med Furia.
Raven.Writingdesk Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 Episode en var litt treig synes jeg, klarte ikke helt å bestemme meg om jeg synes det var bra eller dårlig. Sliter med å finne ut om jeg liker karakterene til Kate Siegel og Zach Gilford. Men allerede i episode to er jeg hekta. Har fortatt ikke funnet ut hva jeg synes om de to overnevnte karakterene, men innen episode to har Hamish Linklater begynt å bære såpass mye av serien at de to andre blir litt mindre viktig for min del. Bare Hamish alene gjør serien verdt å fortsette å se. 1
Vaffel Skrevet 29. september 2021 #7 Skrevet 29. september 2021 Sett de to første episodene og gleder meg til resten. Kjenner igjen stilen og flere av skuespillerne fra The Haunting of Hill House og The Haunting of Bly Manor (også regissert av Mike Flanagan) som jeg også likte godt 🙂 2
Palma Skrevet 29. september 2021 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2021 Ble ferdig med den i kveld. Dere har noe å se frem til😄
Minitroll Skrevet 30. september 2021 #9 Skrevet 30. september 2021 Den bygget seg bra opp, men var to episoder for lang. Han som spilte presten gjorde en ganske brukbar innsats. 4
J.. Skrevet 30. september 2021 #10 Skrevet 30. september 2021 Var jo gøy den,helt til det ble klart hva som foregikk. Fikk nok av denne hypen på 90tallet 😂 1
Sjokopuddingen Skrevet 1. oktober 2021 #11 Skrevet 1. oktober 2021 Spennende oppbygging, men synes den ødelegger litt for seg selv mot slutten. Klarer ikke helt å bestemme meg om jeg likte eller mislikte den. Synes den definitivt var verdt å se uansett, liker det meste som er litt creepy og sekt-aktig, så😅
Minosa Skrevet 1. oktober 2021 #12 Skrevet 1. oktober 2021 Kan noen forklare denne? Usikker på det meste🤔
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #13 Skrevet 2. oktober 2021 Den var bra men veldig deprimerende Anonymkode: 8d320...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #14 Skrevet 2. oktober 2021 Hadde for forventninger om noe litt annet, tror jeg. Den ble litt for langsom og sær for meg, etter hvert. Binget alt på en søndag Anonymkode: b1009...208 1
Djungelvrål Skrevet 2. oktober 2021 #15 Skrevet 2. oktober 2021 Minosa skrev (16 timer siden): Kan noen forklare denne? Usikker på det meste🤔 Spoiler Den orginale presten er låst nedi i kiste og nypresten er satan selv. Har bare sett 2 epi, men tipper det
Jodaneida Skrevet 2. oktober 2021 #16 Skrevet 2. oktober 2021 Peonjenta skrev (11 timer siden): Vis skjult innhold Den orginale presten er låst nedi i kiste og nypresten er satan selv. Har bare sett 2 epi, men tipper det Du tar feil. 3
Stina234 Skrevet 3. oktober 2021 #17 Skrevet 3. oktober 2021 Så ferdig alle episodene i går. Veldig spesiell serie. Den var god og hadde elementer der vinklingen mot bibelen ble en tankevekker.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #18 Skrevet 3. oktober 2021 Har sett ferdig. Fornektelse og høy trang til det man tror på står svært sterkt. Svært.. Anonymkode: c7d83...e89
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #19 Skrevet 3. oktober 2021 Spoiler 1. episode sett, og dersom serien er så intelligent laget som det visstnok påstås så håper jeg jeg tar feil i det jeg tror nå, for etter første episode er det klart at: 1. den nye presten er gamle prest Monsigneur i ung drakt. Veldig opptatt av Jesu blod..2. i kista si har den nye presten en blodsugende vampyr med vinger, eller den gamle presten som har blitt vampyr. 3. Dama som er gravid er gravid med den nye presten/gamle vampyr presten. Hva barnet er/blir er ikke godt å si..men barnet beskytter henne på et vis. 4. Alle innbyggerne som liksom har 'flyttet', inkl. naboene der hovedpersonen bor, har blitt blodsugd og drept. Ja. Så håper de ikke skal tvære på alt dette i fem episoder til før den dramatiske avsløringen i episode 7. Men blir nok å se på, for å se om jeg har rett. Anonymkode: f9807...164 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #20 Skrevet 3. oktober 2021 Om en liker 7 timer skravling om Gud så er den sikkert bra, selv synes jeg den var utrolig skuffende. Anonymkode: 78002...08a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå