Gå til innhold

Eggløsning etter kjemisk og forsinket mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker FLO appen, men er usikker. 

i følge FLO skulle jeg ha hatt eggløsning den 15 sept. Men jeg hadde kjemiske graviditeter i både juli og august. I juli ble ikke TR forsinket, men i august ble den det med 6 dager. 

IKM var den 25 august, men TR kom ikke før 01 sept. Antagelig pga kjemisk. 

jeg tok en test i går, 12 DPO, og i dag 13 DPO. Som begge var blenda hvite. 

spørsmålet er , kan jeg ha hatt  eggløsning senere pga denne forsinkelsen/ kjemiske graviditeten, Eller ikke fått eggløsning i  det heletatt? 

har noen symptomer på graviditet, men det kan nok like gjerne være TR symptomer. Tidligere har jeg ikke fått positiv test før 13 og 14 dager DPO 

håper på svar❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok umulig å svare på. 

Jeg hadde syklus på 40 dager nå, men er ikke lenge siden jeg sluttet med prevensjon. Har aldri hatt så lang syklus før. Hadde en dag her og der hvor jeg spottet friskt blod, og ene gangen over 4 dager. Men det var mikroskopiske mengder egentlig. Har ikke fått positive eggløsningstester, men så har det også vært noen få dager jeg har glemt å teste. Fikk mensen igjen i dag. Så jeg lurer på om jeg kan ha hatt kjemisk eller at egget rett og slett har brukt tid på å slippe og ikke helt fått det til? Derfor noen dager og her og der med spotting? Det kan jo også være tegn på eggløsning. 

Jeg hadde også symptomer som jeg ikke har hatt før, blant annet ømme bryst (aldri hatt før). Men så kom mensen i dag da, så var nok derfor. 

Det kan godt hende du har hatt eggløsning senere, så jeg ville testet igjen om noen dager. Hva viser eggløsningstestene da? Har lest de kan slå ut med farge ved tidlig graviditet også, men man skal vel ikke stole blindt på det da. Egentlig skal man jo slutte å teste når teststrek er lik kontrollstrek. 

Anonymkode: 5710e...1ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...