Gjest Acer Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Hvor plasseres du ditt første blikkfang i møte med mennesker du treffer på gata, kjøpesenteret, resturanten, toget. venteromet. Blir du noen ganger så betatt av en personer du møter i forskjellige samanhenger at du diskre følger han / henne med øynene, og fantaniserer om å det å kunne hatt sex med vedkomende ? Du møter ein person som du synes virker pen og tiltrekkende, og dere får øyekontakt og han /hun gjir dei eit "vakt smil eller hilsen". Sender du umiddelbart eit smil tilbake, og føler deg litt smigret. ? Rompa ? Brystpartiet ? Bena / Lårene ? Ansiktet ? v/ kjønnsorganet ? Øynene ?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Legger merket til ansiktet først. Men kommen en mann med svære muskler i bar overkropp mot meg, ser jeg kroppen først. Anonymkode: 34f90...d43
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Mener du et vagt smil? Anonymkode: 34f90...d43
Gjest Jmcclane Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Er en helhetsgreie for min del, men begynner som regel øverst😅
Million Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 Ser alltid på ansiktet først, med mindre fyren kommer gående i en tangatruse for damer med alt tytende ut på hver side 😂 Men ja, ansiktet og tennene først. Er det dårlige og stygge tenner, så daler interessen med en gang og jeg tenker "uff da..." 3
Gjest Trøst Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 Det første jeg ser på er alltid ansiktet. Om jeg syns han er attraktiv/kjekk, så vandrer blikket til skuldrene og hendene. Og ja, fantasien kan begynne å løpe ganske raskt. Lurer på hvordan han ser ut uten klær og slikt. Har han bul i skrittet, så fester jeg nok blikket noen ganger der også. Om en jeg syns er tiltrekkende, også gir meg oppmerksomhet og smiler til meg, så blir jeg sjenert/flau og viker unna. Jeg blir selvsagt svært smigret. Det hender når jeg går i kjole at jeg prøver å møte blikket til en forbipasserende mann, og jeg legger merke til at det førte han ser på, er lårene, deretter brystpartiet og så ansiktet. Det gjør meg litt varm!
Gjest Paramount Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 På avstand handler det bare om figuren er fin, hår og klær. Når jeg nærmer meg merker jeg meg benene og lårene først. Dersom jeg føler meg sikker på at jeg ikke kjenner henne ved første øyekast, glir blikket ganske raskt over hoftene for å få et ørlite blikk på hvordan buksen sitter over musa. Helt nære handler alt om hårfrisyre, ansikt og øyne, og eventuelt øyekontakt og smil. Rompa ser jeg aldri på, snur meg aldri.
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 Ansiktet uten tvil, helst vil jeg se henne usminket med hyttesveis🤭 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 Falt for de snille øynene hans,og hans herlige personlighet❤️ Anonymkode: c3a7e...408
Gjest TheCatLady Skrevet 28. september 2021 #12 Skrevet 28. september 2021 Ansiktet først og så kroppen. På nært hold så ser jeg på øynene, smil og væremåte. Har han litt polstring på kroppen så kan jeg tenke at han sikkert er god å kose med. Det kan være litt forskjellige ting jeg legger merke til. Jeg blir ikke betatt av folk jeg ser på gata. Kan tenke "Oj, han var flott", men skal mer til før jeg blir betatt.
Gjest Acer Skrevet 28. september 2021 #13 Skrevet 28. september 2021 (endret) Kvinner / jenter går idag oftest i trang jeansbukser, og øynene vandrer derfor oftest over rompa, og eit blikkfang. Figuren forteller at det er en person som tar vare på kroppen, og trolig driver regelmessig m/ fysisk trening. Endret 28. september 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #14 Skrevet 28. september 2021 Jeg er kvinne, og ansiktet er selvfølgelig det jeg først legger merke til hos en mann. Man kan alltids endre på kroppen ved å gå ned eller opp i vekt, så ansiktet betyr mest. Han må ha et ansikt jeg liker, synes er fint. Men selvsagt, om det er en muskelbunt så vil jeg tenke at det er turn -off, at det er en mann som kanskje ikke er så smart og har overfladiske interesser som trening og kropp. Foretrekker normalt slanke menn med et pent ansikt. Anonymkode: 3bc00...a78
Gjest Acer Skrevet 29. september 2021 #15 Skrevet 29. september 2021 Hvilke øyefarge, og hårfarge synes du er vakrest hos menn ?. Kroppsfigur: Sllank- middels - (kulemage) fleinskallet m/grått hår, og skjegg. ? Klesstil: Dongribukse eller treningsbukse / drakt. ?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #16 Skrevet 29. september 2021 Legger først merke til ansiktet på en mann og utstråling,blikk. Videre kroppen og holdningen. Synes det er ekstra fint med sterk og rett nakke og litt lang rygg. Anonymkode: 498b9...cc2
Hr. Aktiv Skrevet 29. september 2021 #17 Skrevet 29. september 2021 Bakfra rumpa og lårene. Forfra ansiktet. Er hun pen så ser jeg på kroppen for så løfte blikket igjen. Jeg lar aldri fantasien løpe løpsk. Jeg tenker mere "oi dette var ei flott dame".
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #18 Skrevet 29. september 2021 Skybe skrev (4 minutter siden): Hvilke øyefarge, og hårfarge synes du er vakrest hos menn ?. Kroppsfigur: Sllank- middels - (kulemage) fleinskallet m/grått hår, og skjegg. ? Klesstil: Dongribukse eller treningsbukse / drakt. ? Synes det er fint med all slags farger på øyne. Veldig fint med blå/grønn øyne og litt mørkere øyevipper og bryn, men lysere hud og hår kan også være veldig fint. Kan like vikinglookem med masse skjegg mens noen menn kler 3-dagers og glattbarbert. Fin utstråling og blikk er viktigst. Han må se ut som han er tilstede. Klær: synes at alle menn kler klassisk hverdagslook med ensfarget t-skjorte, collegegenser, hettegenser, dongeribukse og joggedrakt er fint begge deler. Liker også stilen som typisk rappere har med adidas-tracksuit ala Lars Vaular. Anonymkode: 498b9...cc2
Gjest Elder Millennial Skrevet 29. september 2021 #19 Skrevet 29. september 2021 Jeg ser lite på folk når jeg er rundt forbi egentlig, men om jeg løfter blikket for å se på noen så er det alltid øynene jeg legger merke til. Er øynene snille? er blikket åpent og vennlig? Det handler jo mest om utstråling for min del 🤩 Ellers legger jeg nok mest merke til høyden og bredden på skuldrene🤷♀️😅 Er det sommer så har jeg også en merkelig forkjærlighet for kraftige legger🙈🤭🤫🤣🤷♀️ Jaja, jeg vet jeg er litt merkelig da😬😅
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #20 Skrevet 29. september 2021 Trøst skrev (20 timer siden): Lurer på hvordan han ser ut uten klær og slikt. Har han bul i skrittet, så fester jeg nok blikket noen ganger der også. Fy f for et svin du er. Anonymkode: e86dd...e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå