AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Del Skrevet 28. september 2021 Det er jo ulike meninger om man skal drikke melk eller ikke. Noen mener det ikke kan være meningen vi skal drikke melk fra et annet dyr, andre mener det er helt greit. Jeg tenker egentlig det burde være greit med tanke på evolusjon osv, at man tar det som er tilgjengelig fra naturen og dyrene. Hva tenker dere? Anonymkode: 7e1c7...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 28. september 2021 #2 Del Skrevet 28. september 2021 Tenker at det bidrar til utnytting av kyr og kalver som blir tatt fra mor rett etter fødsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Del Skrevet 28. september 2021 Jeg tenker at smør er sunnere enn margarin, så da bruker jeg det. Anonymkode: 0c361...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Del Skrevet 28. september 2021 Jeg tenker at det er opp til den enkelte Jeg er oppvokst på helmelk, og drikker nå lettmelk iblant, men vi snakker ikke daglig. Velger gjerne havremelk i kaffe pga bedre utløpsdato. Anonymkode: 81845...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Del Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er jo ulike meninger om man skal drikke melk eller ikke. Noen mener det ikke kan være meningen vi skal drikke melk fra et annet dyr, andre mener det er helt greit. Jeg tenker egentlig det burde være greit med tanke på evolusjon osv, at man tar det som er tilgjengelig fra naturen og dyrene. Hva tenker dere? Anonymkode: 7e1c7...70e Tilgjengelig og tilgjengelig? Vi holder kuer i fangenskap og gjør de drektige på en unaturlig måte,for så å ta vekk kalven hennes slik at vi får melken. Og det har ikke noe med evolusjon å gjøre Anonymkode: b08f1...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå