Gjest Snartur innom Skrevet 8. oktober 2002 #1 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg lurer på en ting.. Er det mange som kjenner hverandre godt her inne? Jeg har oppdaget en jeg kjenner her inne, men er ikke sikker på om jeg bør gi meg til kjenne. Det jeg leser og "vet" om vedkommende utfra innlegg her vil uansett ikke komme videre. Ønsker vel egentlig bare en tilbakemelding fra dere på om dere ville ønsket å vite det hvis dere ble gjenkjent her inne, eller om dere ville foretrukket å ikke vite det. Selv synes jeg egentlig anonymiteten er litt ok, men det er jo flere som har relativt detaljerte profiler, og som kanskje ikke er så nøye på det.... Kanskje det kommer frem hva vedkommende selv ønsker......
leoanna Skrevet 8. oktober 2002 #2 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg kjente igjen en venninne her inne for en stund tilbake, og sendte henne en PM der jeg spurte om hun var den jeg trodde hun var. Jeg syntes rett og slett at det var litt "urettferdig" at jeg skulle vite hvilket nick hun hadde, uten at hun visste at jeg visste. Det jeg leste om min venninne ville uansett ikke gått videre til noen, men det var jo sannsynlig at hun ikke ville at jeg skulle vite noen av de tingene hun skrev, og jeg ville følt det ubehagelig å vite uansett. Nå hadde hun en mulighet til å skifte nick om hun ville, for å få tilbake anonymiteten. Personlig synes jeg ikke det gjør så mye om folk forstår hvem jeg er, det er flere her inne som vet hvem som skjuler seg bak nicket mitt, og det har jeg i bakhodet når jeg skriver. Men det hadde ikke gjort noe om de sa i fra, slik at jeg visste at de visste... Men det får være opp til dem selv, ikke meg.
Anie Skrevet 8. oktober 2002 #3 Skrevet 8. oktober 2002 Send en pm til han eller henne davel, så får du se om den personen tar kontakt med deg.
Usikker Skrevet 8. oktober 2002 #4 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg kjenner ingen her inne - men noen har jeg fått et litt "personlig" forhold til - du blir tross alt ganske godt kjent med noen via innlegg, PM og slikt..... Men - jeg har gjenkjent en. Hun er datter av en bekjent av meg.........alt hun skriver gjør at jeg er 100% sikker på hvem hun er. Hun vet nok ikke hvem jeg er (IRL). Og det hun skriver det blir "her inne" - jeg vil aldri bruke det mot hverken henne eller hennes mor (som jeg kjenner fra barndommen) Om noen identifiserer meg det vet jeg ikke - men tror jeg ville like å få vite om det. Vet ikke - men jeg tror det. Men logger meg ikke inn bestandig da - når jeg har noen veldig personlige spørsmål...... 8)
Padmee Skrevet 8. oktober 2002 #5 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg vil gjerne vite det hvis jeg blir gjenkjent her inne. Vet at en av mine bestevenninner er her inne, kjenner nicket veldig godt, men jeg vet ikke om ho har gjenkjent meg. Det gjør det av og til litt vanskelig fordi jeg føler at jeg må være så forsiktig med å si ting i tilfelle ho skjønner hvem det er som skjuler seg bak nicket mitt. Ikke det at det gjør meg noe hvis ho vet det, skulle bare ønske at jeg visste om ho visste.
aline Skrevet 8. oktober 2002 #6 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har to jeg kjenner veldig godt som jeg vet er her inne, og som vet jeg er her. med nick og alt. Men jeg har fått en bitteliten misstanke om at det er en til her inne som jeg kjenner! Det frustrerende er at jeg ikke aner hvilket nick hun evt går under! Det er ei jeg omgåes med i forhold til en "hobby", som plutselig begynte å si at jeg kunne jo kalles aline...... også kikket hun på meg!! :o :oops: Jeg begynte å tenke med eeeen gang, og lurer og lurer!! Men det er klart, navnet mitt gjør at jeg har blitt kalt det før, det er jo derfor jeg har valgt nicket. Så det kan jo være en tilfeldighet også! Åhhhh, jeg er født nysgjerrig!!! Så dersom du er her inne, og skjønner at dette er meg, kan du ikke sende en PM til meg?
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2002 #7 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har nettopp blitt "avslørt" men vi har blitt enige om å holde kjeft....
Tusenfryd Skrevet 8. oktober 2002 #8 Skrevet 8. oktober 2002 Det er en som kjenner meg her inne, ja. Hun kommenterte en gang noe jeg hadde skrevet. Jeg har sett henne under sitt eget navn, men det er lenge siden, og jeg vet ikke om hun er her mer, og i hvert fall ikke hvilket nick hun har. Er du her? Sender du meg en pm?
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2002 #9 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg synes vi skal bli enige om at hvis vi vet hvem noen er her inne at vi ikke gjør så mye ut av d, fordi da skremmer vi personen kanskje bort og d er jo ikke så godt.
Gjest Janna Skrevet 8. oktober 2002 #10 Skrevet 8. oktober 2002 Hvis noen kjenner meg så vil jeg gjerne vite det (ER det noen som jeg vet hvem er her inne på vet de garantert hvem JEG er )
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2002 #11 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg fikk litt sjokk her for en stund siden da jeg oppdaget at eksen til en eks av meg er her inne. Hun var sammen med ham etter meg, og han var i tillegg utro med meg mens de var sammen (ikke noe jeg er stolt av). Men jeg har ingen planer om å si noe til henne - hvis hun skjønner hvem jeg er er det godt gjort, og jeg vil helst ikke at hun skal det. Elisa
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2002 #12 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg vil også vite hvis noen tror at de kjenner meg klem fra *Perser*
*Lillian* Skrevet 8. oktober 2002 #13 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har ei god venninne som har sagt at hun er en del på KG, men jeg vet ikke om hun er her som registrert bruker på forumet eller om hun bare kikker på KG ellers... Hvis hun er her som fast bruker aner jeg ikke hvem hun er, men ville veldig gjerne vite det.... Jeg tror at jeg ville vite det hvis noen visste hvem jeg er, fordi det gjør meg egentlig ikke så mye. Det hadde egentlig være bare morsomt. Er noen av mine nærmeste venner her, så vet de det meste om meg likevel, så da spiller det ingen rolle egentlig. Etter en del ting jeg har skrevet her vil jeg tro at noen av mine venner ville kjenne meg igjen temmelig lett...kanskje.... Hallo, er det noen som kjenner meg her så send meg en PM... :D
Gjest pulverheksa Skrevet 8. oktober 2002 #14 Skrevet 8. oktober 2002 Om vi kjenner hverandre igjen eller ikke, er ikke problemet, det som evt. kan bli et problem er jo om noen kjenner igjen noen og baksnakker denne personen til andre i vennekretsen. Det er slemt :evil: Personlig vil jeg foretrekke og få en pm slik at jeg har muligheten til å skifte nick. Det er jo ikke sikkert jeg er gjenkjent heller, man kan ta feil. Da er det i det minste mitt valg om noen skal kjenne meg igjen eller ikke. Huff ble litt rotete oppe håper dere forstår hva jeg mener.
Gjest Lea Skrevet 8. oktober 2002 #15 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg er 99,9% sikker på at ingen her inne kjenner meg IRL. Uansett tror jeg ikke at de vet at jeg er meg! Eh.. skjønner? Snakker ikke med venner/kjente om hva jeg gjør på nettet heller. Bortsett fra når jeg herjer rundt og leter etter morsomheter da. Dessuten er det veldig få av mine nære venner som bruker nettet noe særlig. jeg er nok mer nerdete enn dem.. hehe! Men hvis noen tror at de kjenner meg.. send meg en PM da, så kan jeg jo se om det stemmer!
HMSP Skrevet 8. oktober 2002 #16 Skrevet 8. oktober 2002 Hei! Jeg kjenner et par stykker her inne. Det er folk som jeg kjenner fra før jeg fant KG eller ble kjent med her. De vet hvem jeg er og at jeg vet at de er her. Men det er klart - det kan fort komme noen jeg ikke kjenner. Nå gjør ikke det meg så mye. Føler ikke jeg skriver noe hemmelig - iallefall ikke med nick
Gjest Hege Skrevet 8. oktober 2002 #17 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg skriver ingen ting jeg ikke kan stå for, og folk kan kjenne meg så mye de orker Det hadde vært hyggelig om de ga meg et hint, men vil de være i fred så er jo det helt greit.
Gjest Duchess Skrevet 8. oktober 2002 #18 Skrevet 8. oktober 2002 Jada, søstra mi er her inne. Ellers så TROR jeg ikke jeg kjenner noen her, but you never know...
Gjest Snartur innom Skrevet 8. oktober 2002 #19 Skrevet 8. oktober 2002 Det ser ut som de fleste vil vite det om noen kjenner dem igjen ja. Vedkommende jeg kjente igjen er nå kontaktet via PM så vi er begge identifisert :D Syntes det var litt greit å spørre først og var så heldig at vedkommende svarte på innlegget Så da var det plutselig i hvertfall EN her inne som vet hvem jeg er. Men men hun er ei kjempekoslig jente så det gjør ingenting
spying Skrevet 9. oktober 2002 #20 Skrevet 9. oktober 2002 Om noen skulle dra kjensel på meg her inne. så Heter jeg Øyvind.s. SÅ vet de/dere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå