AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Jeg dater en fyr nå. En jeg liker veldig godt, og jeg tror han liker meg godt og. Jeg tenker ikke sååå mye på det, men lurer litt på om han har hatt kjæreste før - vet ikke helt hvorfor. Kanskje for å sammenligne erfaringene våre? Jeg har vært i ett langt forhold med ikke hatt flere kjærester enn det. Han er en del år eldre enn meg, ti år, men har reist mye hit og dit og virker som han for det meste har gjort det han vil. Er det rart av meg å lure? Anonymkode: 6e5cf...53e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Nei, jeg syns det har litt å si, jeg. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 11 år nå, men jeg hadde ikke hatt noen kjærester før, bare datet, og var nesten 30 da vi møttes. Jeg tenkte jo litt på at kjæresten var mer erfaren enn meg på akkurat det å ha forhold. Anonymkode: c32a2...d72
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg syns det har litt å si, jeg. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 11 år nå, men jeg hadde ikke hatt noen kjærester før, bare datet, og var nesten 30 da vi møttes. Jeg tenkte jo litt på at kjæresten var mer erfaren enn meg på akkurat det å ha forhold. Anonymkode: c32a2...d72 Snakket dere sammen om det? Jeg har nevnt noen ganger "eksen ..." i hverdagslige samtaler (ups håper ikke for mye eller at det er dumt), så han vet i hvert fall at jeg har hatt en kjæreste før. Jeg er jo bare nysgjerrig. Vi var også samboere, noe som var det som ikke fungerte, så for meg handler det kanskje litt om å snakke om han har noe erfaring med det og om det fungerer og om han kunne tenke å bo med noen igjen i fremtiden osv... Men vil ikke fremstå sjalu heller? Anonymkode: 6e5cf...53e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Snakket dere sammen om det? Jeg har nevnt noen ganger "eksen ..." i hverdagslige samtaler (ups håper ikke for mye eller at det er dumt), så han vet i hvert fall at jeg har hatt en kjæreste før. Jeg er jo bare nysgjerrig. Vi var også samboere, noe som var det som ikke fungerte, så for meg handler det kanskje litt om å snakke om han har noe erfaring med det og om det fungerer og om han kunne tenke å bo med noen igjen i fremtiden osv... Men vil ikke fremstå sjalu heller? Anonymkode: 6e5cf...53e Tenker at det er helt ok å være nysgjerrig. Man formes jo av erfaringene i livet. Selv om et forhold gikk skeis og tok slutt så lærte man nok en del om seg selv, hva man trenger/ønsker i et forhold, hva man er god og dårlig på. Det kan jo være fint å reflektere over sammen. Anonymkode: 24a8b...5e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå