AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Stadige hører jeg ifra familie, bekjente og venner hvor vanskelig det er å finne seg kjæreste med små barn. Er det virkelig så vanskelig? Noen med erfaring? Hvordan fant du deg kjærste med barn? Anonymkode: aca58...ff1
Brunello Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Det sier seg vel egentlig selv at det i alle fall er vanskeligere enn om man ikke har barn. Har man barn, må ny partner forholde seg til barna og som oftest også eksen. Kan man velge, velger man ofte bort det. På samme måte som man velger bort andre negative forhold om man har muligheten til det. For noen kan det være fordel at du har barn. En som ikke kan få egne barn, vil kunne se på det som «beste løsning» for seg at partneren har. Og da vil ofte små barn være en fordel. 1
A-hunter Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Hvorfor er det så viktig for deg at kjæresten har små barn? 7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Har du lyst på en kjæreste som selv har små barn, og hvor alt styres av mors innfall og hennes nye kjæreste som også har barn fra før,med ei anna dame med en annen agenda....🥵 Anonymkode: a40c5...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 A-hunter skrev (2 minutter siden): Hvorfor er det så viktig for deg at kjæresten har små barn? Det er Ts som har barn..... Anonymkode: a40c5...9b9
Hippogriff Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 Den gangen jeg hadde små barn, ville jeg blitt skeptisk om det ble brukt som begrunnelse for å sjekke meg opp. Da skulle forklaringen vært god, i alle fall. 2
A-hunter Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er Ts som har barn..... Anonymkode: a40c5...9b9 Hvor står det? Det spørres om det er vanskelig å finne kjæreste med små barn. Ikke når man har små barn. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 det kommer nok veldig an på alder og hva man søker. Om man er oppi i 30-årene der de fleste gjerne har barn så vil man stort sett møte andre med barn fra før, og det er jo ikke noe problem. Er man derimot 25 er nok de fleste ute etter partnere uten barn fra før. Er man av de i 40-årene med små barn vil man kanskje bli valgt bort fordi de fleste i den alderen har eldre barn og ikke ønsker småbarnsliv. Anonymkode: df335...3d8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 Styr unna! Jeg ble sammen med en mann som hadde baby på 8 måneder, og det var et helvete! Anonymkode: 80526...525 2
Brunello Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 A-hunter skrev (1 time siden): Hvor står det? Det spørres om det er vanskelig å finne kjæreste med små barn. Ikke når man har små barn. Det er ikke første gangen på KG at spørsmålsstillingen kunne vært mer presis. Jeg tipper ts mener «når man har barn». Det sier seg selv at det ikke er lett å få kjæreste som har små barn. De fleste er tross alt sammen når barna er små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå