Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 For ikke lenge siden, bare 3-4 år siden på denne tiden av året var det bikkjekaldt og folk kledde seg opp i vinterjakker. Nå er det snart oktober, og enda er det nesten oppi 25 grader rundt om i landet, og folk går enda rundt i t-skjorter, shortser og tynne gensere som om det var sommeren. Hva er det som skjer da?
Gjest Gitte Skrevet 29. september 2005 #2 Skrevet 29. september 2005 Jeg er av den motsatte oppfatningen, og kan ikke skjønne hvorfor det er så svinkaldt så tidlig
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #3 Skrevet 30. september 2005 Jeg synes det regner hver eneste dag her!
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #6 Skrevet 30. september 2005 Det har i alle tider vært variasjoner i været, forskjellen er at vi nå har en presse som gjør en sak ut av det.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #7 Skrevet 30. september 2005 Forurensing, klimaendringer. ← Tja godt mulig......... også har det vært klimaendring i mange tusen år her da. Eller kanskje "vårt år" er litt for kort, sånn at sommeren som vi kaller juni juli august forflytter seg , så at vi på sikt alså vrir årstiden litt skjev i forhold til vær og temperatur som vi er vant med. Noe å tenke på........ Husk at Inka-folket i mellom amerika for mange hundre år siden hadde en kalender som er mer korrekt en den vi har i dag, så vi er nok litt ute av kurs.
Midnattsol Skrevet 1. oktober 2005 #8 Skrevet 1. oktober 2005 Forurensing, klimaendringer. ← Mhm..og tenk på det som skjer i USA da. Kan menneskene takke seg selv for at det blir sånn pga mye forurensning?!
Gjest Milah Skrevet 1. oktober 2005 #9 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg er av den motsatte oppfatningen, og kan ikke skjønne hvorfor det er så svinkaldt så tidlig ← Det samme tenker jeg!
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #10 Skrevet 1. oktober 2005 Mhm..og tenk på det som skjer i USA da. Kan menneskene takke seg selv for at det blir sånn pga mye forurensning?! ← Menneskene kan takke seg selv fordi det bygges på utsatte steder.
Saeria Skrevet 1. oktober 2005 #11 Skrevet 1. oktober 2005 Forurensing og global oppvarming kombinert med at magnetfeltet holder på å snu?
Sniglå Skrevet 1. oktober 2005 #12 Skrevet 1. oktober 2005 Forurensing og global oppvarming kombinert med at magnetfeltet holder på å snu? ← Har du sett samme dokumentaren på TV som meg?
Saeria Skrevet 2. oktober 2005 #13 Skrevet 2. oktober 2005 Har jeg helt sikkert! Er dokumentarfan så det holder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå