Gå til innhold

Hva er det som skjer med været?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ikke lenge siden, bare 3-4 år siden på denne tiden av året var det bikkjekaldt og folk kledde seg opp i vinterjakker. Nå er det snart oktober, og enda er det nesten oppi 25 grader rundt om i landet, og folk går enda rundt i t-skjorter, shortser og tynne gensere som om det var sommeren.

Hva er det som skjer da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er av den motsatte oppfatningen, og kan ikke skjønne hvorfor det er så svinkaldt så tidlig ;)

Skrevet

Det har i alle tider vært variasjoner i været, forskjellen er at vi nå har en presse som gjør en sak ut av det.

Skrevet
Forurensing, klimaendringer.

Tja godt mulig......... også har det vært klimaendring i mange tusen år her da.

Eller kanskje "vårt år" er litt for kort, sånn at sommeren som vi kaller juni juli august forflytter seg , så at vi på sikt alså vrir årstiden litt skjev i forhold til vær og temperatur som vi er vant med.

Noe å tenke på........

Husk at Inka-folket i mellom amerika for mange hundre år siden hadde en kalender som er mer korrekt en den vi har i dag, så vi er nok litt ute av kurs.

Skrevet
Forurensing, klimaendringer.

Mhm..og tenk på det som skjer i USA da. Kan menneskene takke seg selv for at det blir sånn pga mye forurensning?!

Skrevet
Jeg er av den motsatte oppfatningen, og kan ikke skjønne hvorfor det er så svinkaldt så tidlig ;)

Det samme tenker jeg!

Skrevet
Mhm..og tenk på det som skjer i USA da.  Kan menneskene takke seg selv for at det blir sånn pga mye forurensning?!

Menneskene kan takke seg selv fordi det bygges på utsatte steder.
Skrevet

Forurensing og global oppvarming kombinert med at magnetfeltet holder på å snu?

Skrevet
Forurensing og global oppvarming kombinert med at magnetfeltet holder på å snu?

Har du sett samme dokumentaren på TV som meg? :ler:

Skrevet

Har jeg helt sikkert! :ler: Er dokumentarfan så det holder. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...