AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Hvilke erfaringer har du hatt ved å gå fra uattraktiv til attraktiv? Eller andre veien? Hva var det du gjorde? Hvordan endret livet og draget på det motsatte kjønn seg (om det gjorde det)? Tenker i form av å gå fra overvektig til slank, en total makeover, kosmetisk operasjon etc. Eller andre veien i form av at man har blitt overvektig, mistet håret (som mann), blitt gammel etc. Og så helst ikke innlegg om at «utseendet ikke betyr noe». Anonymkode: fc54d...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Jeg tror mye av nøkkelen ligger i din egen selvfølelse. Jeg ble bedratt av kona, gikk gjennom et fælt samlivsbrudd og min egen selvfølelse gikk i dass. Dermed oppfattet jeg meg selv som veldig uattraktiv - og det tror jeg omgivelsene mine også gjorde. Kom ovenpå igjen og merker at jeg er mer attraktiv enn på lenge. Ikke så mye på grunn at det ytre (selv om jeg trener og har etterhvert fått en ok veltrent kropp), men fordi jeg har troen på meg selv og selvfølelsen er gjenopprettet. Jeg våger påstanden om at man kun er attraktiv hvis man har det bra med seg selv. Man kan fake mye, men det blir fort gjennomskuet . AnonymBruker skrev (4 timer siden): overvektig til slank, en total makeover, kosmetisk operasjon etc. Hvis dette er ting som bedrer selvfølelsen så vil det jo virke. Men hvis det kun gjøres for å dekke til andre problemer man har så vil det neppe bidra til hvor attraktiv man er. Anonymkode: bd6b6...b17 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Jeg er kvinne og gikk fra å være attraktiv og normalvektig til å bli sykelig overvektig. Jeg visste ikke at jeg var attraktiv når jeg var normalvektig. Jeg visste heller ikke at jeg ikke var tjukk. Jeg mente selv jeg var tjukk fordi jeg hadde litt tykkere lår og ekstra fett på magen, men jeg var langt ifra tjukk. I dag er jeg tjukk. Jeg mistet lysten til å kle meg pent, sminke meg og ordne meg. Jeg mistet mye, dessverre. Jeg var ikke aktiv eller sunn når jeg var normalvektig heller, men i dag er jeg sunnere og mer aktiv enn noen gang, selv om jeg er tjukk. Jeg sliter med maten, men jobber så godt jeg kan. Jeg ble overvektig på grunn av økt matlyst fra en medisin jeg brukte. Spiste på meg en overspisingslidelse. Sliter med det i dag, men har som sagt bedre helse enn noen gang. Er sakte men sikkert på vei ned i vekt. Anonymkode: 35f3e...971 1
@Tone Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Jeg tror at Vi gir fra oss vibber om hvordan vi har det. Hvi vi gløder å stråler av selvsikkerhet, s¨å blir vi mer lagt merke til enn hvis vi henger i rygg å skuldre å tenker litt dystert på verden. 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Jeg har gått fra attraktiv til uattraktiv. 12kg ekstra, blitt for lat til å vokse bart og legger og orker ikke gå i andre klær enn joggebukse fordi jeg er for feit for de gamle klærne mine. Orker heller ikke å sminke meg lenger og har ikke overskudd eller motivasjon til noe som helst. Alt koker ned til vekta og latskapen. Jeg prøver å lære meg å like spinning for å få tilbake den gamle kroppen min men jeg liker ikke å trene. Å er så jævelig glad i å spise mat... Prøver å snu men har alt blitt 30 og det blir tøffere og tøffere Anonymkode: 5b6a2...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 Har gått fra å være usynlig, bli konstant oversett til få en del oppmerksomhet hos både ungjenter og damer. Merker stor forskjell på følgende områder: - Lav vs høy selvtillit i sosiale situasjoner - Nervøs, fiklende kroppspråk vs avslappet og åpent - Unngå blikkontakt for nesten enhver pris vs imøtekommende - At jeg gir mental og følelsesmessig gir blaffen i hva de fleste måte mene og tenke om meg til enhver tid (Hvis de gjør det via stygge blikk f.eks, det var jeg veldig selvbevisst på før), da jeg er bra nok som jeg er. Anonymkode: fb5f3...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 Mann 31 her. Jeg står nå i et samlivsbrudd. Jeg hadde det ikke bra med meg selv, og gikk fra 80kg til 140kg på bare 2 år. Dette, kombinert med depresjon var trolig hovedårsaken til bruddet. Jeg Har heldigvis fått en oppvåkning, og er nå i ferd med å transformere meg selv til den jeg var for bare 2-3 år siden. Vekten raser nedover hver dag, og jeg håper å være i mål innen 2022. Jeg spiser knapt 500 kcal daglig, tar multivitaminer, og trener lett. Går ned ca 0,4KG pr døgn, samtidig som selvtilliten øker med ca 0,4kg pr døgn. Så fort vekten er i boks, skal garderoben byttes ut, og jeg er klar for å trene mer målrettet mtp muskelbygging og riktig kosthold. Anonymkode: 81bb1...635 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mann 31 her. Jeg står nå i et samlivsbrudd. Jeg hadde det ikke bra med meg selv, og gikk fra 80kg til 140kg på bare 2 år. Dette, kombinert med depresjon var trolig hovedårsaken til bruddet. Jeg Har heldigvis fått en oppvåkning, og er nå i ferd med å transformere meg selv til den jeg var for bare 2-3 år siden. Vekten raser nedover hver dag, og jeg håper å være i mål innen 2022. Jeg spiser knapt 500 kcal daglig, tar multivitaminer, og trener lett. Går ned ca 0,4KG pr døgn, samtidig som selvtilliten øker med ca 0,4kg pr døgn. Så fort vekten er i boks, skal garderoben byttes ut, og jeg er klar for å trene mer målrettet mtp muskelbygging og riktig kosthold. Anonymkode: 81bb1...635 Gratulerer! Kult å høre om menn som tar problemet med roten. Gikk selv ned 10 kg. som følge av et samlivsbrudd og steppet samtidig opp treningen. En trenger noen lyspunkter, og det å få selvtilliten igjen. Lykke til! Anonymkode: 09e79...3b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå