Gå til innhold

Enkelte skulle hatt.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så sint :frustrert:

Hva som foregår inne i hodene til visse folk? :sinna:

utrolig trist.. :tristbla:

Skrevet

Jeg orker ikke engang å lese om sånne saker. Jeg blir så sinnsykt provosert, og får tanker som ikke egner seg på trykk. Men de skulle ha blitt brukt som haimat selv, og sett hvor gøy det hadde vært.

Skrevet

Går det egentlig an å sammenligne dette med norske forhold? Dere kan jo bli så sinna dere vil, men disse hundene og kattene har overhodet ikke samme status der nede som hos oss. Neida, jeg synes ikke det var en morsom sak jeg heller, men det er lite vi kan gjøre med dyrenes status i andre land.

Tenk, kanskje amerikanerne synes vi er barbariske som ikke unner våre firbente venner en gravplass på byens dyregravlund.

Skrevet

:tristbla: Dakkar...

Sånne mennesker burde få smake sin egen "medisin" :sinna:

Gjest hundeelsker
Skrevet

Skulle gjerne sett at disse fiskerene hadde blitt haimat selv......

Måtte de brenne i HELVxxx!!!

:sinna:

Gjest Kålungen
Skrevet

Gud bedre å sint jeg blir av sånt!!

Hadde jeg tatt de folka på fersken i ferd med å tre kroker i ett dyr...... de hadde liggi sykt tynt an!!!! :frustrert::frustrert:

ÅÅÅÅÅÅÅ, kjenner det koker i meg!

Uff, de øynene til den hunden....så helt panisk ut jo :tristbla:

Gjest (Ursula)
Skrevet

Jolie, trenger vi sammenligne dette med norske forhold eller hvordan andre ser på dyr status i andre land for å synes dette er grusomt ?

Hvordan dyr blir sett på i andre land i forhold til Norge er vel av liten betydning, dette er grov dyremishandling uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...