Gå til innhold

Flere som bruker kondom på dildoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Har hørt om lesbiske som bruker samme dildo på hverandre gjør det for å beskytte seg mot eventuelle kjønnssykdommer. Men har ikke hørt om noen som bruker dildo kun på seg selv gjøre det. 

Anonymkode: 2175b...5a9

Tydeligvis noen som gjør det, og hva er problemet deres med dette? Alle må få gjøre det de føler seg komfortable med?

Anonymkode: 2f038...b3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Altså, jeg er i utgangspunktet skeptisk til hvilke stoffer som materialet i disse inneholder. Men viktigst er at jeg har barn og spesielt ei datter som liker å dure inn på badet når jeg er der, og hadde sunket ned i jorden om hun hadde sett jeg stod og vasket dildoen.. Etter jobb er det middag og masse annet som foregår utover kvelden, så blir ikke til at jeg får gjort det da heller. Kjøper "value pack" på nettet, så får kondomer ganske billig der. Viktigste er at jeg føler meg trygg selv. Blir ikke mer en et par ganger i uka jeg bruker dildoen da. Flere som gjør?

faen skal du skrubben den stakkars gummi stakan?
du vasker den på 20sec etter at du er ferdig. omg

Anonymkode: 68c62...d93

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

faen skal du skrubben den stakkars gummi stakan?
du vasker den på 20sec etter at du er ferdig. omg

Anonymkode: 68c62...d93

TS her. Har forsøkt å forklare hvorfor. Du gjør det på din måte, og jeg på måten jeg føler er best. O.K.? Ikke vits å kverulere mer om dette.

Skrevet
Ominous skrev (2 timer siden):

Nei, det hadde jeg ikke brukt penger på😅 Er det ikke like lett å låse baderoms døra? Legge ett velplassert håndkle over den når du skal til og fra badet? 

Kondomer er gratis. 

Anonymkode: e54e3...74f

Skrevet

Ja. Det gjør jeg.

Har en dildo jeg bruker på kvinnene jeg knuller, og da bruker jeg alltid kondom på den.

Anonymkode: e54e3...74f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En av ungene klarte å låse seg inne på badet en gang, og klarte ikke å låse opp igjen, så nøkkelen er fjernet. Blir selvfølgelig satt i ved besøk som ikke er så ofte. Og en 4-500kr i året for å føle seg trygg er vel anvendte penger. Mye annet en gladelig bruker 500kr på som ikke er så nødvendig også?

Selv om du har fjernet nøkkelen, Så har du vel ikke kasta den? 

Kan du ikke bare ha nøkkelen en plass barna ikke får tak i den? På toppen av et skap eller noe, feks? Over baderomslampa? 

Anonymkode: e2a7c...e47

• Liker 1
Skrevet

Men altså... Jeg er mer imponert over at du rekker å kose deg med dildoen når barna er våken, men ikke rekke å vaske den. Kudos 

Anonymkode: 481a1...639

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men altså... Jeg er mer imponert over at du rekker å kose deg med dildoen når barna er våken, men ikke rekke å vaske den. Kudos 

Anonymkode: 481a1...639

Er på morgenen jeg av og til rekker å kose meg. Mulig du ikke kjenner til alt det innebærer å ha jobb, hus og heim, unger som krever sitt osv. Når jeg er ferdig om kvelden orker jeg ikke annet en å sove. Er det noe som er imponerende her er det all synsingen her.

Skrevet

I alle dager... Nei, jeg vasker den godt før bruk. 

Skrevet

Du skriver at den viktigste grunnen for at du bruker kondom er fordi du ikke får fred på baderommet. Vel, lås døren da. Dette er virkelig et ikke-problem. 

Eller ønsket du bare å informere om at du bruker kondom på dildo? Hvorfor er det viktig for deg å vite om andre gjør det samme? :klo: Høres ut som troll... 

• Liker 2
Skrevet
loveli skrev (6 timer siden):

Man må jo vaske dildoen selv om man har brukt kondom på den? :klo:

Ja den går i oppvaskmaskinen sammen med kasserollene. Den blir gullende ren. 😄

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 time siden):

Ja den går i oppvaskmaskinen sammen med kasserollene. Den blir gullende ren. 😄

Sammen med dobørsten også, ikke glem den!

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

En av ungene klarte å låse seg inne på badet en gang, og klarte ikke å låse opp igjen, så nøkkelen er fjernet. Blir selvfølgelig satt i ved besøk som ikke er så ofte. Og en 4-500kr i året for å føle seg trygg er vel anvendte penger. Mye annet en gladelig bruker 500kr på som ikke er så nødvendig også?

Du kan jo få gratis kondomer på gratiskondomer.no.

Skrevet

Bruker kondom på den hvis den skal brukes analt.

Kvinne 

Anonymkode: 5efd7...79a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2021 den 10.50):

Poenget er vel at når man trer på et nytt kondom, så dekker jo dette over der det ev. måtte være litt gris? Pleier du å måle bakterier på penis hver gang før bruk?

Fordi det kommer gris når du drar av kondomen. Er det så vanskelig å forstå? Du får jo gris på hendene når du drar den av dildoen. Du tar jo tar nederst og ruller/drar den av, så umulig at det ikke kommer noe på dildoen. Man skal ikke spøke med bakterier fra sexleketøy. Dekk den inn i en håndduk og vask den på badet. Værre er det ikke.

Anonymkode: 241ba...73d

• Liker 1
Skrevet

Desperate kvinnfolk her lol.. Som en mann har jeg aldri benyttet meg av en plastikk fitte 

Anonymkode: 887a8...3e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2021 den 9.49):

AnonymBruker skrev (På 28.9.2021 den 9.49):

Kjøp en toalettlås med vrider - du får kjøpt det på Clas Ohlson, Jula, Biltema, Obs Bygg, Byggmakker etc. 

https://www.clasohlson.com/no/Beslagsboden-toalettvrider%2C-børstet-krom/p/Pr408419000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...