AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Altså, jeg er i utgangspunktet skeptisk til hvilke stoffer som materialet i disse inneholder. Men viktigst er at jeg har barn og spesielt ei datter som liker å dure inn på badet når jeg er der, og hadde sunket ned i jorden om hun hadde sett jeg stod og vasket dildoen.. Etter jobb er det middag og masse annet som foregår utover kvelden, så blir ikke til at jeg får gjort det da heller. Kjøper "value pack" på nettet, så får kondomer ganske billig der. Viktigste er at jeg føler meg trygg selv. Blir ikke mer en et par ganger i uka jeg bruker dildoen da. Flere som gjør? Anonymkode: 2f038...b3d
Gjest loveli Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Man må jo vaske dildoen selv om man har brukt kondom på den?
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Nei, det hadde jeg ikke brukt penger på😅 Er det ikke like lett å låse baderoms døra? Legge ett velplassert håndkle over den når du skal til og fra badet?
Forundret.. Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Hva med å vaske den når ungene sover? 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Låse døra på badet? Liker du ikke å være der ifred i andre ærend også? Latex i dildo eller i kondomer er vel same shit? Mer avfall også. Anonymkode: c273e...d98 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 loveli skrev (6 minutter siden): Man må jo vaske dildoen selv om man har brukt kondom på den? Hvorfor det? Kondomet beskytter jo hele dildoen, og blir jo brukt ny kondom hver gang. Anonymkode: 2f038...b3d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Låse døra på badet? Liker du ikke å være der ifred i andre ærend også? Latex i dildo eller i kondomer er vel same shit? Mer avfall også. Anonymkode: c273e...d98 Handler jo litt om å få trygghetsfølelsen også. Ikke alle dildoer er laget kun av latex. Anonymkode: 2f038...b3d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 Det finnes billige produkter som ikke burde brukes i kontakt med huden, men handler man fra legitime sider som kondomeriet, og ikke minst legger litt penger i leketøyet, er de trygge å bruke i kontakt med huden. Jeg er enig i det som sies at leketøyet må jo vaskes uansett. Enkelt å få litt væsker på håndtaket ol, med mindre du virkelig stapper hele leketøyet inn i kondomen Mener det er utrolig mye enklere å låse døra på badet og ha en diskret fraktmåte mellom bad og soverom. Noe jeg gjorde når jeg bodde i studentkollektiv. Men for å svare på spørsmålet: nei jeg bruker ikke kondom på leketøyet. Det er en ekstra utgift jeg ikke ønsker å ha. Anonymkode: 063ff...d68 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 Ja. Synes det er litt ekstra hygenisk i tilegg til at man får litt glid Anonymkode: 7a8ff...100
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 Ominous skrev (13 minutter siden): Nei, det hadde jeg ikke brukt penger på😅 Er det ikke like lett å låse baderoms døra? Legge ett velplassert håndkle over den når du skal til og fra badet? En av ungene klarte å låse seg inne på badet en gang, og klarte ikke å låse opp igjen, så nøkkelen er fjernet. Blir selvfølgelig satt i ved besøk som ikke er så ofte. Og en 4-500kr i året for å føle seg trygg er vel anvendte penger. Mye annet en gladelig bruker 500kr på som ikke er så nødvendig også? Anonymkode: 2f038...b3d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 Jaja, vi lager gjerne problemer av alt mulig. Det er hvertfall ikke økonomisk eller miljøvennlig, og du må jo vaske den uansett så.. Fortsett å ha nøkkelen på badet, men legg den et sted hvor de som skal ha tilgang til den får tak i den, og de som ikke skal ha ikke får. Eller enda bedre. Lær ungen din respekt! Man går ikke inn på badet/do når andre er der. Anonymkode: 417ce...2a6 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #12 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En av ungene klarte å låse seg inne på badet en gang, og klarte ikke å låse opp igjen, så nøkkelen er fjernet. Blir selvfølgelig satt i ved besøk som ikke er så ofte. Og en 4-500kr i året for å føle seg trygg er vel anvendte penger. Mye annet en gladelig bruker 500kr på som ikke er så nødvendig også? Anonymkode: 2f038...b3d Kanskje en ide å lære barna hvordan man bruker en nøkkel? Det er noe man må lære seg i forhold til annet i livet, som å låse ytterdører ol 😅 Anonymkode: 063ff...d68
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #13 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje en ide å lære barna hvordan man bruker en nøkkel? Det er noe man må lære seg i forhold til annet i livet, som å låse ytterdører ol 😅 Anonymkode: 063ff...d68 Nå var det en på tre som klarte dette da. Tviler på evnen til å lære å låse ytterdøra da kanskje? Anonymkode: 2f038...b3d
TinaChristina Skrevet 28. september 2021 #14 Skrevet 28. september 2021 Man lar da heller ikke være å vaske penisen selv om man bruker kondom... Satt veldig på spissen, men tanken din er ekkel. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #15 Skrevet 28. september 2021 TinaChristina skrev (1 minutt siden): Man lar da heller ikke være å vaske penisen selv om man bruker kondom... Satt veldig på spissen, men tanken din er ekkel. Mulig jeg er ekkel, men kanskje litt forskjell på et menneske og en plast-dings? Blir jo helt opp til meg og hva jeg føler for her? Anonymkode: 2f038...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #16 Skrevet 28. september 2021 Om ungen virkelig er tre så greier jeg ikke å skjønne problemet i det hele tatt. Legg nøkkelen utilgjengelig for treåringen, men tilgjengelig for andre. Bør være veldig lett. Vask leketøyet ditt etter bruk, som jeg regner med ikke er mens ungen er våken eller tilstede. Og lær ungen det at man ikke skal gå inn på badet når noen er der før man har banket på og fått tillatelse. Det er en del av det å oppdra unger. Anonymkode: 417ce...2a6 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #17 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvorfor det? Kondomet beskytter jo hele dildoen, og blir jo brukt ny kondom hver gang. Anonymkode: 2f038...b3d Kommer jo gris på dildoen og hendene når du drar av kondomen, så blir jo fare for bakterier og sånn hvis man ikke vasker og bruker vibratorrens. Vi bruker noen ganger en penishylse over dildoen. Gjør den ikke så hard og så slipper man å bruke eskevis med kondomer. Anonymkode: 241ba...73d 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #18 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kommer jo gris på dildoen og hendene når du drar av kondomen, så blir jo fare for bakterier og sånn hvis man ikke vasker og bruker vibratorrens. Vi bruker noen ganger en penishylse over dildoen. Gjør den ikke så hard og så slipper man å bruke eskevis med kondomer. Anonymkode: 241ba...73d Poenget er vel at når man trer på et nytt kondom, så dekker jo dette over der det ev. måtte være litt gris? Pleier du å måle bakterier på penis hver gang før bruk? Anonymkode: 2f038...b3d 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #19 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Om ungen virkelig er tre så greier jeg ikke å skjønne problemet i det hele tatt. Legg nøkkelen utilgjengelig for treåringen, men tilgjengelig for andre. Bør være veldig lett. Vask leketøyet ditt etter bruk, som jeg regner med ikke er mens ungen er våken eller tilstede. Og lær ungen det at man ikke skal gå inn på badet når noen er der før man har banket på og fått tillatelse. Det er en del av det å oppdra unger. Anonymkode: 417ce...2a6 Har jo tre unger da, treåringen er yngst. Men jeg har virkelig større problemer en at ungene kommer på badet når jeg er der, bortsett fra hva tråden egentlig handler om. Anonymkode: 2f038...b3d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #20 Skrevet 28. september 2021 Har hørt om lesbiske som bruker samme dildo på hverandre gjør det for å beskytte seg mot eventuelle kjønnssykdommer. Men har ikke hørt om noen som bruker dildo kun på seg selv gjøre det. Anonymkode: 2175b...5a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå