Gå til innhold

Freinds with benefits

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg var på en tinderdate med en gutt. Han virket utrolig søt og snill og alt sånn og masse til felles. 

Men så kommrr problemet. Etter et parr dater begynner han å snakke om at han ikke er klar for noe forhold akuratt nå fordi han vil oppleve singellivet. Ikke vet jeg hva han tenker rundt det. Men at han liker både å henge med meg, er interessert i meg og ligge med meg. Vi kan bruke flere timer for å sitte å se på felles serier, spille vrettsoill eller har snakket om å dra på akvariet, paint and sip, telttur og bare blir kjent liksom. Etter sexen så ka vi ligge i et parr timer å bare prate med hverandre og bøi kjent. Det handler liksom ikke så mye om sexen. 

Han koser og oppfører seg rett og slett som en som dater og ikke bare vil ha sex. Han sier at alt kan skje men at han ikke et klar for noe forhold akuratt nå, vil ikke at jeg skal bli skuffet om det ikke blir noe forhold ut av det fordi han ikke er klar for det nå men han liker meg og er interessert men vil oppleve singellivet litt først før han binder se g til noe nytt. 

Hva tenker dere jeg burde gjøre og hvilke regler burde jeg sette for min egen del? 

Anonymkode: 0c74f...a17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha et forhold bør du jo ikke gå etter noen som vil oppleve singellivet. 

Anonymkode: 05c50...4ba

Skrevet

Spør han?

Samtidig har han sagt hva han vil. Om dette ikke er forenelig med hva du vil må du jo trekke deg unna. Eller akseptere å bli såret.

• Liker 2
Skrevet

Det betyr nok dessverre at han ikke er klar for et forhold med deg. Hadde den store kjærligheten kommet, hadde han jo vært klar for forhold med én gang. "Jeg er ikke klar for et forhold akkurat nå" betyr så å si alltid at personen ikke er klar for det - med deg.

Er du ok med å ha et åpent seksuelt forhold til ham, helt uten forpliktelser? Fordi han er på utkikk etter en annen å være kjæreste med? Hvis ja, så fortsetter du å treffe ham. Hvis nei, så går du videre.

Regler? Litt usikker på hva du mener. Personlig ville jeg bare ha krevd åpenhet omkring smittestatus og kondombruk. 

Anonymkode: c8ca0...d99

Skrevet

Trådstarter, det der kommer kun til å funke om dere er på samme linje, altså at dere begge vil ha uforpliktende sex og henge sammen. På måten du skriver på, så tyder ting på at du vil noe mer.

Anonymkode: 4d193...a18

• Liker 3
Skrevet

det kommer helt an på hva du er komfortabel med? Er det greit å ha et sånt forhold som kan ta slutt når som helst, når han møter ei han får virkelig følelser for? Er det greit at han kanskje har sex med flere? Her må du kjenne etter selv og sette de grensene DU trenger. Av og til kan følelser vokse seg sterkere over tid, men sjansen for at han ombestemmer seg er veldig liten. Det er ikke uvanlig å oppføre seg omtrent som en kjæreste selv om man kjenner at dette ikke er den rette personen å etablere seg med. Det er en tidtrøyte fram til det dukker opp noe bedre. Du er bra, men ikke bra nok.

Anonymkode: 408bb...23e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det betyr nok dessverre at han ikke er klar for et forhold med deg. Hadde den store kjærligheten kommet, hadde han jo vært klar for forhold med én gang. "Jeg er ikke klar for et forhold akkurat nå" betyr så å si alltid at personen ikke er klar for det - med deg.

Er du ok med å ha et åpent seksuelt forhold til ham, helt uten forpliktelser? Fordi han er på utkikk etter en annen å være kjæreste med? Hvis ja, så fortsetter du å treffe ham. Hvis nei, så går du videre.

Regler? Litt usikker på hva du mener. Personlig ville jeg bare ha krevd åpenhet omkring smittestatus og kondombruk. 

Anonymkode: c8ca0...d99

Vi har dater 4 dater og han ble singel for 4 mnd siden. Betyr d da at han ikke er klar for et forhold med "MEG". 

Anonymkode: c32f1...582

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Vi har dater 4 dater og han ble singel for 4 mnd siden. Betyr d da at han ikke er klar for et forhold med "MEG". 

Anonymkode: c32f1...582

Det kan ingen vite, men det er det tryggeste utgangspunktet.  

Anonymkode: e6cd4...3ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...